Autor |
Wiadomość |
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-03-28, 20:31
|
|
|
Hehe Wiesz, ja się śmieję, ale póki co sam tak jeżdżę. Po zimie coś mi się poj....o i z bocznych nawiewów wali mi ciepłem cały czas. Elektrozawory do wymiany, w przyszłym tygodniu powinienem to ogarnąć. A jeśli chodzi o różnice w pracy z klimą to u mnie przy kompletnie wyłączonych nawiewach chodzi 'jakby mniej obciążony',ale jeśli chodzi o sprężarka/econ nie ma żadnej różnicy, dziś sprawdzane |
|
|
|
|
|
|
|
danielos8
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 1.9
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: e46coupe
Pomógł: 5 razy Dołączył: 20 Sie 2012 Posty: 342 Skąd: Polska
|
Wysłany: 2014-03-28, 21:50
|
|
|
Hjeniu napisał/a: |
A można wyłączyć klimę w inny sposó niż aktywowanie funkcji ECON ? |
dla mnie te pytanie jest bez sensu bo chodziło oczywiscie o wyłaczenie totalnie nawiewu czyli wiadomo, że klimy też
ogolnie to wiadomo, że silnik chodzi lekko inaczej z klimą w kazdym aucie ale u mnie nic nie drga. Ale i tak bardziej podoba mi się praca silnika na D jak stoje przy włączonym Econ lub wyłacznym totalnie nawiewiew niz na klimie |
_________________ dare to be great
|
|
|
|
|
|
|
|
Hjeniu
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: d2
Pomógł: 6 razy Dołączył: 23 Gru 2013 Posty: 105 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2014-03-28, 21:58
|
|
|
Sprężarka klimatyzacji ma moc rzędu 7-11kW czyli 9-11KM
To musi być odczuwalne a gdzie jeszcze obciążenie z tytułu pracy wiatraków. |
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-03-28, 22:15
|
|
|
[quote="danielos8"] Hjeniu napisał/a: |
Ale i tak bardziej podoba mi się praca silnika na D jak stoje przy włączonym Econ lub wyłacznym totalnie nawiewiew niz na klimie |
Napewno, ale gdybym nie przeczytał tego tematu żadnej różnicy bym u siebie nie zauważył, bo nie wnikałem poprostu, różnica w pracy jest praktycznie nie zauważalna ale jadąc w +30st na zewnątrz nie myślisz o tym, że coś tam się zmieniło w pracy silnika-to jest nie ważne, najważniejsze to, aby odczuwać przyjemny chłód |
|
|
|
|
|
|
|
danielos8
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 1.9
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: e46coupe
Pomógł: 5 razy Dołączył: 20 Sie 2012 Posty: 342 Skąd: Polska
|
Wysłany: 2014-03-28, 22:33
|
|
|
dla mnie zmiana jakaś tam pracy silnika nie ma znaczenia wg bo wiem, że tak ma być hehe ważne,że ma działać tak jak trza ta klima
ale lubie czasem pojezdzic bez klimy i jak stoje gdzieś na światłach pośluchać tego specyficznego dzwieku silnika na D przy 600obr. |
_________________ dare to be great
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-03-28, 22:55
|
|
|
danielos8 napisał/a: | ale lubie czasem pojezdzic bez klimy i jak stoje gdzieś na światłach pośluchać tego specyficznego dzwieku silnika na D przy 600obr. |
Jeśli Ty coś tam słyszysz przy 600obr to jestem pod wrażeniem. Ja jak stoję na światłach przy 600 z hamulcem to już nie raz dodawałem gazu żeby zobaczyć, czy nie zgasł, bo nic nie słychać, u mnie jest cicho jak makiem zasiał. Przy 2000 już jest czego posłuchać a wyżej to już tylko lepiej |
|
|
|
|
|
|
|
danielos8
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 1.9
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: e46coupe
Pomógł: 5 razy Dołączył: 20 Sie 2012 Posty: 342 Skąd: Polska
|
Wysłany: 2014-03-28, 23:13
|
|
|
beyer28, nie no może silnik nie tak do końca ale taki specyficzny dzwięk i musi być cisza dookoła ale to taka moja faza tylko hehe cięzko tak opisać to |
_________________ dare to be great
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-03-28, 23:50
|
|
|
Spoko, każdy przecież ma swoje fazy |
|
|
|
|
|
|
|
|