Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 94 4.2PB/LPG ] Wymiana pompy wspomagania - brak możliw  
Autor Wiadomość
Smali20 
Użytkownik


Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 30
Dołączył: 19 Mar 2015
Posty: 14
Skąd: LEGIONOWO
Wysłany: 2015-03-19, 23:35   [D2 94 4.2PB/LPG ] Wymiana pompy wspomagania - brak możliw

Witam serdecznie,

Mam problem dokładnie - ciekła a właściwie tryskała płynem pompka wspomagania, po wymianie przejechałem jakieś 5km skręcał bajecznie kierownica chodziła luźno tak jak powinna :D .

Po 5 km przejażdżki poczułem że w zadna stronę nie da się skręcić kierownicą stało to się na prostej co może być przyczyną? <niewiem>

Jeżeli był taki temat proszę o info, jestem nowy może szukałem nie udolnie.

z góry dziekuję i pozdrawiam! Audi a8 4.2
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 39
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2015-03-20, 05:41   

Wystąpił całkowity brak wspomagania czy powróciło ?
Pompa założona nowa, czy używka ?
Czy odpowietrzyłeś układ ?
Czy powstają jakieś dźwięki w okolic pompy lub maglownicy ?
Poziom płynu jest ?
Jaki płyn został zalany ?

Najprawdopodobniej nieodpowietrzony układ lub problem z maglem, pompą, servotronikiem, układem.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Smali20 
Użytkownik


Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 30
Dołączył: 19 Mar 2015
Posty: 14
Skąd: LEGIONOWO
Wysłany: 2015-03-20, 06:23   

Całkowity brak wspomagania aby skręcic trzeba sie uwiesić na kierownicy,
Pompa założona nowa,
kierownica krecona w lewo i w prawo ( możliwe ze za mało kreciłem?)
Pompa syczy tak jakby
Został zalany i jest normalny poziom płynu
Zielony Febi
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 40
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2015-03-20, 08:52   

Czy pompa ma takie samo ciśnienie na wyjsciu jak stara?
jezeli nie będzie miała cisnienia przebicia zaworka w maglu to niestety wspomagania będzie brak.
_________________

 
 
Smali20 
Użytkownik


Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 30
Dołączył: 19 Mar 2015
Posty: 14
Skąd: LEGIONOWO
Wysłany: 2015-03-20, 08:57   

hmmm, jak to sprawdzić?

Ale myślę że jest ok bo przejechałem trochę i kręciło się bardzo ładnie, a raptem przestało.
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 40
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2015-03-20, 09:17   

Miałem u siebie tak samo po wymianie magla, odpalam odpowietrzam wszystko cacy. po ok 4-5km wspomagania brak.
Musiałem wymienić zaworek ciśnieniowy w maglu (przełożyć ze starego magla)
Zaworek jest ciśnieniowo w parze z pompą.
_________________

 
 
Smali20 
Użytkownik


Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 30
Dołączył: 19 Mar 2015
Posty: 14
Skąd: LEGIONOWO
Wysłany: 2015-03-20, 09:35   

Czyli powinienem szukać zaworu do magla,

dużo jest roboty aby to zmienić?
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2015-03-20, 09:38   

Trzeba wyciągnąc magiel aby zmienić zawór
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
Smali20 
Użytkownik


Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 30
Dołączył: 19 Mar 2015
Posty: 14
Skąd: LEGIONOWO
Wysłany: 2015-03-20, 09:51   

Czy byłby ktoś tak miły i podesłał link do zaworu który będzie pasował.

tak tak jestem laikiem.:)
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 40
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2015-03-20, 10:26   

Zawór wymienia się sciągając tylko koło przednie lewe.
Ten zawór to śruba trzymająca jeden z przewodów ciśnieniowych magla.
Może go wyjmij i przeczyść bo tam zepsuć to nie ma się co chyba że się podwiesił.
Albo pompa masz taką super że podziałała kilka minut.

Tutaj masz troszke o tych zaworach.
http://www.a8team.pl/d2-a...icy-vt10639.htm
Ale sprawdź nr pompy jaką założyłeś bo teraz nie wiadomo do czego masz dobrać ten zawór a zmieniły się kilukrotnie.

Ja u siebie poprostu przełożyłem zawór ze starego magla do nowego magla. Zapewne u mnie pompa ma niższe ciśnienie wyjścia niż ciśnienie przebicia zaworu w maglu co kupiłem.
_________________

 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3150
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2015-03-20, 11:15   

Zmieniał się tylko jego nr i kosztuje 22zł
_________________
 
 
Smali20 
Użytkownik


Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 30
Dołączył: 19 Mar 2015
Posty: 14
Skąd: LEGIONOWO
Wysłany: 2015-03-20, 12:09   

Dzisiaj po pracy przejdę do rzeczy i spróbuję to zrobić,

mam nadzieję ze to to :) przeczyszcze go najpierw jak nic nie da kupie inny.
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 40
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2015-03-20, 14:37   

krzychu22.p1i napisał/a:
Zmieniał się tylko jego nr i kosztuje 22zł


Nie tylko numer bo na zaworku z magla z 98r po kilku km zabrakło mi wspomagania a na starym chodzi do tej pory.
Chyba że to złośliwość rzeczy martwych :/
_________________

 
 
Smali20 
Użytkownik


Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 30
Dołączył: 19 Mar 2015
Posty: 14
Skąd: LEGIONOWO
Wysłany: 2015-03-20, 14:57   

Jeszcze takie pytanie, jedni mówią ze nie jedni ze musi być ryjek podniesiony i koła w górze aby odpowietrzyć ? jak to jest?

i rozumiem że kierownica musi skręcać aż do samego końca aby odpowietrzyć bo nic z tego nie będziie?

Jak mówiłem mechanikiem nie jestem:D
 
 
Smali20 
Użytkownik


Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 30
Dołączył: 19 Mar 2015
Posty: 14
Skąd: LEGIONOWO
Wysłany: 2015-03-21, 09:06   

No i niestety,

podniesione i kręcone nic nie pomogło :(
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.