Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 99 2.8PB/LPG ] Błąd 17090 - tryb awaryjny  
Autor Wiadomość
sylwekr 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy
Wiek: 47
Dołączył: 30 Lis 2010
Posty: 674
Skąd: Łowicz
Wysłany: 2011-03-21, 21:03   [D2 99 2.8PB/LPG ] Błąd 17090 - tryb awaryjny

Mam problem ze skrzynią tiptronic w Audi A8 99'. W skrzynia przy zmianie przełożenia czasami przechodzi w tryb awaryjny, tzn np jak zmieniam z D na R nie zawsze zmieni przełożenie. Tak miałem kilka miesięcy temu, ale "znalazłem sposób" i zmieniałem lewarkiem przełożenia powoli czyli P -> R (2 s przerwy)-> N (2 s przerwy) -> D i kilka miesięcy nie było problemu, a teraz to nie pomaga. Czasami przy zmianie np D na R na chwile podświetli się na wyświetlaczu inne przełożenie (np 2) i tryb awaryjny. Po podłaczeniu VAG-a zawsze ten sam błąd: 17090. Z tego co wyczytałem to przyczyną może być przelącznik F125. Czy może wybierak ? Gdzieś znalazłem info, ze nieraz śniedzieją styki przełącznika F125 (w sobotę rozpiąłem złącze przełącznika przy skrzyni, przeczyściłem styki i bez zmian). Miał ktoś taki problem lub wie ktoś jak to ogarnąć. Może gdzieś coś nie łączy itp., Niedawno przy problemach z silnikiem mechanicy kazali po kolei wymieniać kolejne części (niepotrzebnie) i wydałem sporo kasy na wymianę sprawnych podzespołów :-x , nie chciał bym teraz tego powtórzyć.
Z góry dzieki za wszelkie sugestie
SylwekR

[ Dodano: 2011-06-08, 17:45 ]
Info dla potomnych :-)
Wymieniłem pozycjoner (F125) i po problemie. Mimo, że wymiana to odkręcenie paru śrub nie jest prosta. Ciężki dostęp :-(

SylwekR
 
 
psych 
Użytkownik



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 38
Dołączył: 17 Sie 2010
Posty: 32
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2011-08-05, 22:53   

Można go dostać gdzieś poza ASO? Ile taki pozycjoner Cie kosztował?
_________________
Pozdrawiam
Bartek Chojnacki
 
 
sylwekr 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy
Wiek: 47
Dołączył: 30 Lis 2010
Posty: 674
Skąd: Łowicz
Wysłany: 2011-08-20, 13:16   

Kupiłem na Allegro 150+koszt wysyłki. Zanim go kupiłem napisałem kilkanaście maili do osób którzy sprzedają części do automatów i całe skrzynie. Oferowano mi go w cenach od 200 do 600, ale w tym samym czasie ktoś wystawił na Allegro i udało mi się kupić taniej. Dzwoniłem też do serwisu ASB w Józefowie, też mieli, ale nie pamiętam ile chcieli z wymianą.
 
 
psych 
Użytkownik



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 38
Dołączył: 17 Sie 2010
Posty: 32
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2011-08-21, 10:28   

U mnie wyglądało to tak: nowy z ASO 1400zł - trochę dużo. Nowy z midparts'u, był w tej samej cenie... Zrezygnowałem więc z nowego i wybrałem używany za 400zł - taniej nie udało mi się znaleźć. Po wymontowaniu, okazało się, że przełącznik był w środku zalany wodą - niestety jest on nitowany i sprawia wrażenie "jednorazówki". Nowy dokładnie posmarowałem wazelina, mam nadzieje, że jeszcze długo będzie służył.
_________________
Pozdrawiam
Bartek Chojnacki
 
 
vippassat 
Użytkownik



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: Audi A6
Pomógł: 1 raz
Wiek: 48
Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 5
Skąd: Starogard Gdanski
Wysłany: 2011-08-21, 12:38   

psych te nity mozesz smialo rozwiercic :mrgreen: i nic nie da sie popsuc gdy sie go rozlozy a to co ujzysz w srodku to tylko zwykle przeloczniki stykowe nic wiecej :) i napewno jest caly zasniedzialy w srodku i bywa ze gdy sie je dokladnie przeczysci to przelacznik dalej bedzie smigal :mrgreen:
_________________
Spać ==> Śnić ==> Wstać ==> Żyć ==> Dla Niego...A6 CCCO
 
 
tomek87g 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 24 Sty 2011
Posty: 279
Skąd: Wpy:)
Wysłany: 2011-08-21, 12:54   

400zł :shock:
ja sprzedaje takie po 150 pln ;-)
 
 
psych 
Użytkownik



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 38
Dołączył: 17 Sie 2010
Posty: 32
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2011-08-21, 15:26   

Nie miałem czasu na szukanie, najtanszy jaki znalazlem był własnie po 400zł. Niestety nastepnego dnia miałem wyjazd na urlop wiec trzeba bylo działać szybko :)
_________________
Pozdrawiam
Bartek Chojnacki
 
 
swiezak1111 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: 5hp24 FUN
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8L D2 US, AUX
Wiek: 35
Dołączył: 12 Mar 2012
Posty: 200
Skąd: Ustka/Słupsk GS
Wysłany: 2014-05-05, 10:59   

Panowie jak się dostać do tego pozycjonera?
_________________
Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2014-05-05, 11:14   

Musisz rozebrać boczki pod konsolą środkową
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
swiezak1111 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: 5hp24 FUN
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8L D2 US, AUX
Wiek: 35
Dołączył: 12 Mar 2012
Posty: 200
Skąd: Ustka/Słupsk GS
Wysłany: 2014-05-05, 11:28   

a od spodu auta? własnie spod niego wyszedłem i widze go ale dostęp od spodu jest masakryczny.


DODANO:


Ernesto raczej nie ma możliwości dostania się od tunelu. Nie rozbierałem bo nie wiem czy jest sens skoro od spodu go widać tylko dojście słabe.
_________________
Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia
 
 
Simone331 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 1108
Skąd: GS / TN
Wysłany: 2014-05-05, 13:50   

swiezak1111 napisał/a:
Panowie jak się dostać do tego pozycjonera?


Jeśli chodzi i o ten na skrzyni to tylko od spodu.
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
swiezak1111 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: 5hp24 FUN
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8L D2 US, AUX
Wiek: 35
Dołączył: 12 Mar 2012
Posty: 200
Skąd: Ustka/Słupsk GS
Wysłany: 2014-05-05, 13:58   

oczywiście chodzi o ten od skrzyni taki jest wątek tematu. A coś więcej jak go wyjąć?
_________________
Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia
 
 
ericson 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2500
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: ero
Jeżdzę: A8 D2 quattro
Wiek: 48
Dołączył: 21 Kwi 2016
Posty: 51
Skąd: wawa
Wysłany: 2018-03-02, 14:03   

u mnie zaczol wywalać błąd 17090, dzieje sie to rano,przy dużym mrozie i jak wrzucę odrazu na R,przy ruszaniu z D nic sie nie dzieje,do następnego ranka jest Ok,zobaczę jeszcze jak mrozy mina czy tez wywala,na co stawiacie?,tu jest opis jak wyjac ten czujnik http://www.audipages.com/...tchreplace.html
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.