Autor |
Wiadomość |
emilus143
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Wrz 2014 Posty: 462 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2015-12-17, 20:39 [S8 D2 98 LPG
] Przywrócenie mocy fabrycznej
|
|
|
Witam. Obszukałem forum na wszystkie znane mi hasła i nie znalazłem. Możecie mi podpowiedzieć na co zwrócić uwagę, by choć zbliżyć się do mocy fabrycznej silnika z przed kilku dobrych lat? Co wyczyścić, co sprawdzić, co wymienić? |
_________________ I`m the LPG master |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
|
|
|
|
leszkowski_84
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Leszek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 40 Dołączył: 21 Lis 2014 Posty: 1 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 2015-12-17, 21:05
|
|
|
Witam. Od niedawna posiadam Audi A8 D2 i mam taki problem auto dasnie przy dojezdzaniu do skrzyzowania ale tylko na biegu D a na biegu oraz na reczym triptronic a zas na biegu 4,3,2 nic sie nie dzieje. Audi a8 d2 2.8 V6 quattro 30V 193km. kto mi pomorze???? |
_________________ Leszkowski |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2015-12-17, 21:40
|
|
|
leszkowski_84 napisał/a: | <bezradny> Witam. Od niedawna posiadam Audi A8 D2 i mam taki problem auto dasnie przy dojezdzaniu do skrzyzowania ale tylko na biegu D a na biegu oraz na reczym triptronic a zas na biegu 4,3,2 nic sie nie dzieje. Audi a8 d2 2.8 V6 quattro 30V 193km. kto mi pomorze???? |
Zastanawia mnie co skłoniło Cię do napisania w tym właśnie temacie...
A wracając do tematu właściwego to silnik na stół, demontaż, czyszczenie, wymiana rzeczy zużytych i zmęczonych, składanie na wszystkich nowych uszczelka. Jak ma być fabryczna moc to i silnik musiałby być prawie fabryczny |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
emilus143
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Wrz 2014 Posty: 462 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2015-12-17, 21:55
|
|
|
Dziękuję za odpowiedzi. Świeczki wymieniłem, fajki też. Przepływka pokazuje około 265g więc chyba jest okay. Dolot jest w porządku, nic nie przecieka. Kompresja... oleju dziad łyka i to nie mało, po wstępnych pomiarach 1l/ 1000 km - mam nadzieję że są błędne. Będziemy z Ernestem mierzyć ciśnienie, zobaczymy co wyjdzie
Wiem że rozwalenie silnika na części byłoby najlepsze, ale wiadomo - koszty i to nie małe, o ile się nie mylę to koło 5000 z robocizną? |
_________________ I`m the LPG master |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-12-17, 22:14
|
|
|
Emil jak chcesz to następnym razem się zmierzymy i zobaczymy czy faktycznie Ci brakuje mocy.
Może po prostu się przyzwyczaiłeś już
Osobiście uważam, że auto ciągnie bardzo dobrze i rwie do przodu prawidłowo. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
emilus143
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Wrz 2014 Posty: 462 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2015-12-17, 22:21
|
|
|
He he, możemy, ale czy to będzie miarodajny pomiar? Nasze samochody są już wiekowe, więc może się nawet okazać, że Twój był delikatniej traktowany w przeszłości i będzie się lepiej zbierał. Nie wiem
Wiecie może ile w serii jest przyśpieszenie do 200 km/h ? Do setki niby ma te 6.8 - 7 s.
Jutro chyba odbieram w końcu auto od skrzyniarza to bym pomierzył. |
_________________ I`m the LPG master |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-12-17, 22:26
|
|
|
Emil na spokojnie, nie katuj go na początku po remoncie. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
emilus143
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Wrz 2014 Posty: 462 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2015-12-17, 22:35
|
|
|
W sumie racja. To jest tak zwana niecierpliwość... |
_________________ I`m the LPG master |
|
|
|
|
|
|
|
|