Autor |
Wiadomość |
wojtf23
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: WOJTEK
Jeżdzę: Passat B5 FL
Wiek: 35 Dołączył: 24 Maj 2010 Posty: 77 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2010-11-03, 20:32 [S8 D2 99 LPG
] Tempomat- problemów ciąg dalszy
|
|
|
Witam kolegow ponownie. caly czas siedze przy tempomacie i nic mam tylko to
koledzy vaguje moja ese ale nic po prostu nic. wchodze w engine - 1 potem w w blok pomiarow - 8 a potem 006 albo 066 i nie ma tam nic o cruise control mam tylko to (ale chyba 066 to jest cruise control) :
i nic wiecej. oczywiscie jak naciskam pedalu to sie zmienia tylko pytanie jak to jest w automacie????
Tutaj jest jak naciskam pedal hamulca i przycisk
a co z reszta ???? gdzie reszta jedynek?????? i jesli sie nie myle odpadaja kolejne dwa :
- beczpiecznik
- czujnik stopu przy pedale
- i manetka
[ Dodano: 2010-11-05, 18:34 ]
czy nikt nie umie poradzic na moj problem????
Kolego wojft23, na temat swojego tempomatu pisałeś wcześniej już tutaj: http://www.a8team.pl/topics16/2861.htm
W związku z powyższym proszę Cię: nie dubluj tematów i zwróć uwagę na poprawne ich nazywanie czyli z użyciem odpowiednich tagów i zgodnie z regulaminem: http://www.a8team.pl/topics12/2943.htm
Pozdrawiam, FOSS. |
_________________ Moja była
|
|
|
|
|
|
|
|
wariat00
Użytkownik
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: ryszard
Jeżdzę: a8
Dołączył: 21 Mar 2010 Posty: 17 Skąd: pomorze
|
Wysłany: 2010-11-05, 19:29
|
|
|
nie ma tragedji tak uwazam.
mialem tez taki problem .
rozwiazanie polega na rozebraniu manetki przeczyczeniu stykow (byly zasniedzale) zlozenie do kupy i smigal tempo. az milo
sprobuj nic skaplikowanego i napisz jaki efekt |
|
|
|
|
|
|
|
wojtf23
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: WOJTEK
Jeżdzę: Passat B5 FL
Wiek: 35 Dołączył: 24 Maj 2010 Posty: 77 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2010-11-05, 19:34
|
|
|
kolego ale jezeli zmieniam manetka set itp. a w vagu mi sie zmieniaja wartosci to chyba wsdzystko jest ok z manetka???? jesli sie mnie myle
dolkadnie to jest tak:
akupilem vaga (viaken rs232) zeby sprawdzic co jest grane. na vagu po wejsciu w ENGINE 1 potem w bloki pomiarowe 08 a potem 066 ukazalo mi sie :
1000 czyli aktywny tempomat
a w drugim okienku 0000
wiec zaczolem sprawdzac:
Pierwsze okienko:
wlaczony pedal hamulca lekko 1010
wlaczony pedal hamulca mocno 1011
(powinna pojawiac sie chyba jeszcze jedynka od sprzegla co prawda nie wiem bo automat nie ma pedalu spregla)
Drugie okienko:
wylaczony tempomat pozycja AUS 0000
wcisniety AUFN 1011
wlaczony tempomat pozycja EIN 0011
wcisniety przycisk FIX 0111
i tyle i nie dziala. Ale po zeskanowaniu ECU wywala mi dwa bledy:
16-Steering Wheel
1426 - controls in steering wheel (E221)
49-10 - No Comunications - Intermittent
17977 Regulacja prędkości - główny wyłącznik
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
te obydwa bledy po skasowaniu nie pojaiwaja sie az do momentu rozruchu silnika. |
_________________ Moja była
|
|
|
|
|
wariat00
Użytkownik
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: ryszard
Jeżdzę: a8
Dołączył: 21 Mar 2010 Posty: 17 Skąd: pomorze
|
Wysłany: 2010-11-05, 19:58
|
|
|
sprawdz sobie jak sie tak upierasz na to vag-owanie podczas jazdy bodajze powyzej 50-60 dokladnie nie pamietam bo dopiero wtedy tempomat sie zalacza . ale proponuje przeczyszczenie stykow |
|
|
|
|
|
|
|
wojtf23
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: WOJTEK
Jeżdzę: Passat B5 FL
Wiek: 35 Dołączył: 24 Maj 2010 Posty: 77 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2010-11-05, 20:34
|
|
|
a mogl bys sprawdzic u siebie czy 0 ktore powinno byc sprzeglem jest jhako jedynka czy tez masz zero i sie nie zmienia bo na necie czytalem ze to zero ma byc caly czas jedynka.
a masz moze gdzies opisane jak sciagnac kierownice i manetke bez zadnego prtoblemu a pozniej rozebranie manetki???? i przeczyszczenie tej manetki???
prosze o odp. z gory dzieki.
jesli sie nie myle wedlug instrukcji obslugi tempomat zalacza sie przy 40 km/h |
_________________ Moja była
|
|
|
|
|
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2010-11-05, 23:45
|
|
|
wojtf23 napisał/a: | jak sciagnac kierownice |
tylko po wyjęciu kluczyka ze stacyjki (bo będzie ka bum) od spodu zazwyczaj standardowo powinny być torxy które trzeba wykręcić |
_________________ Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
|
|
|
|
|
|
|
|
wojtf23
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: WOJTEK
Jeżdzę: Passat B5 FL
Wiek: 35 Dołączył: 24 Maj 2010 Posty: 77 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2010-11-06, 16:34
|
|
|
tyle to ja sam wiem Czekam na pomoc wariat00 bo mial sprawdzic vagiem swoj tempomat.
A tak przy okazji czy ktos w ogole wie czy tempomat ma przekaznik w naszych Limusinach
i jak by mogl ktos sprawdzic odczyty z vaga na temat tempomatu z automatem czy zero od sprzegla mu sie zmienia na 1 albo czy ma caly czas jedynke.
[ Dodano: 2010-11-15, 19:33 ]
Dziala tempomat w koncu w koncu jak w koncu dzialal caly czas tylko jak zwykle zle sie przeczytalo. mam jedynie problem taki ze jak chce dac wieksza predkosc na przycisku wylacza mi tempomat.
[ Dodano: 2010-11-18, 17:58 ]
Proszę o zamknięcie tematu. |
_________________ Moja była
|
|
|
|
|
KATAN
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A6 C4, S8 D2
Wiek: 42 Dołączył: 16 Mar 2011 Posty: 6 Skąd: Mazowsze
|
Wysłany: 2011-04-07, 21:08
|
|
|
Dziś wymieniłem czujnik STOP aby wykluczyć jedno, bezpieczniki są OK.
Diagnozując przez VAG-a nie może mi wykryć modułu TEMPO.
Wchodząc w ENGINE i dalej w BLOKI POMIAROWE 08, nie mogę wpisać nic powyżej bloku 25. Co jest grane :?: :!:
Nie moge znaleźć tego : "cruise control" :?:
Walka dalej trwa ale może ktoś coś podpowie początkującemu :?:
A może ktoś użyczy modułu TEMPO na podmianę, aby wyeliminować jego defekt :?:
Jestem ze stolicy (dzielnica URSUS) - jak coś piszcie na PW ;-)
Z góry DZIĘKI :!: :!: :!: |
_________________ WITAM I POZDRAWIAM :-)
|
|
|
|
|
|
|
|
tomi26
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Vectra C.
Pomógł: 17 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 494 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2011-04-07, 22:48
|
|
|
KATAN napisał/a: | (...)Wchodząc w ENGINE i dalej w BLOKI POMIAROWE 08, nie mogę wpisać nic powyżej bloku 25. Co jest grane :?: :!: (...) |
Masz kolego niepełną wersję VAG-a. |
|
|
|
|
KATAN
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A6 C4, S8 D2
Wiek: 42 Dołączył: 16 Mar 2011 Posty: 6 Skąd: Mazowsze
|
Wysłany: 2011-04-09, 15:00
|
|
|
A z kąd można zciągnąć pełną wersję :?: :!: |
_________________ WITAM I POZDRAWIAM :-)
|
|
|
|
|
|
|
|
tomi26
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Vectra C.
Pomógł: 17 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 494 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2011-04-09, 18:28
|
|
|
podaj mi mail-a. |
|
|
|
|
olo_gsm
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 2700
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Aleksander
Jeżdzę: A6 C6 2.7TDI
Pomógł: 2 razy Wiek: 46 Dołączył: 19 Paź 2010 Posty: 55 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2011-04-10, 13:44
|
|
|
KATAN napisał/a: | A z kąd można zciągnąć pełną wersję :?: :!: |
stąd: www.vcds.pl tylko potrzebny jest kabel będący kluczem sprzętowym ;-) Ale za to za 1700 zł (co jest ceną średniej wizyty w sersie) kupujesz legalny program z darmowymi aktualizacjami i pomocą techniczną. |
_________________ >>>AUTOELEKTRONIKA<<< |
|
|
|
|
|
|
|
KATAN
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A6 C4, S8 D2
Wiek: 42 Dołączył: 16 Mar 2011 Posty: 6 Skąd: Mazowsze
|
Wysłany: 2011-04-10, 15:21
|
|
|
Dzięki wielkie :-D |
_________________ WITAM I POZDRAWIAM :-)
|
|
|
|
|
jajopn
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciej
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 39 Dołączył: 15 Wrz 2009 Posty: 24 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2011-06-21, 13:49
|
|
|
Witam podłącze się pod temat na Vaga-u na bloku 066 wyskakuje że nie ma tego urządzenia,niem mam nic powyzej 33 bloku .Co z tym zrobić od zakupu samochodu zadziałał mi może 1 raz |
|
|
|
|
|
|
|
|