Autor |
Wiadomość |
wojak_1
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Mirek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 29 Gru 2011 Posty: 27 Skąd: Białogard
|
Wysłany: 2011-12-29, 20:35 [D2 97 4.2PB
] Problem z uruchomieniem
|
|
|
Witam wszystkich na forum jestem nowym członkiem forum więc proszę o wyrozumiałość w razie błędów mam taki problem brak iskry na świecach i jednoczesny brak napięcia na pompie paliwa w a8 d2 97rok poj 4200 żecz nagła bez wcześniejszych symptomów no morze włączające się bezpodstawnie wycieraczki ale nie wiem czy to morze mieć związek bardzo proszę o jakieś wskazówki co do przyczyny a morze ktoś miał podobny problem mechanik wstępnie wykluczył awarię pompy paliwowej
Zanim dołączysz do klubu A8, powinieneś regulaminowo przedstawić się i przywitać w dziale Powitań | |
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
wojak_1
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Mirek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 29 Gru 2011 Posty: 27 Skąd: Białogard
|
Wysłany: 2011-12-29, 22:33
|
|
|
Nie pisał bym na tym forum gdybym urzednio nie sprawdził bezpieczników |
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
Gabriel
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Paź 2010 Posty: 565 Skąd: śląskie/Rybnik
|
Wysłany: 2011-12-30, 21:31
|
|
|
mdamian napisał/a: | podłącz Vaga i napisz jakie masz błędy | podstawa
Może padł czujnik na wale, objawy by pasowały, ale to pokaże "vag" jak podłączysz, z fusów zle się wróży |
|
|
|
|
tomi26
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Vectra C.
Pomógł: 17 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 494 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2011-12-30, 22:03
|
|
|
Tak jak Gabriel, czujnik położenia wału. |
_________________ Sygnatura została usunięta bo była za fajna i wszyscy zazdrościli |
|
|
|
|
|
|
|
wojak_1
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Mirek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 29 Gru 2011 Posty: 27 Skąd: Białogard
|
Wysłany: 2011-12-30, 23:58
|
|
|
zardzewiał przekażnik przeczyszczony i po sprawie |
|
|
|
|
tomi26
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Vectra C.
Pomógł: 17 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 494 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2011-12-31, 01:21
|
|
|
Jaki/który przekaźnik :?: |
_________________ Sygnatura została usunięta bo była za fajna i wszyscy zazdrościli |
|
|
|
|
|
|
|
wojak_1
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Mirek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 29 Gru 2011 Posty: 27 Skąd: Białogard
|
Wysłany: 2011-12-31, 15:35
|
|
|
przekażnik pompy paliwa tej w zbiorniku a dokładnie bolec masy bo sterowanie jest masą przy okazji proponuję przeczyścić te przekażniki wszystkie bo przestały mi wariować wycieraczki krańcówki od drzwi i jak by teraz mocniejszy mechanik tego nie potwierdził chodzi o moc ale to ja nim jeżdżę i wiem co mówię |
|
|
|
|
|