Wysłany: 2015-03-24, 18:00 [D2 95 2.8PB/LPG
] Rozdzielenie silnika z skrzynią automat
Witam mam problem z rozdzieleniem silnika od skrzyni.
Skrzynia CMK 4HP
Czy mógłby ktoś sprawdzić w ETCE albo ELSAWIN ile śrub trzyma silnik ze skrzynią i czy coś oprócz śrub trzeba jeszcze odkręcić np. od koła zamachowego bo widziałem tam 3 śruby na torxa powyżej t50 miska dolna i górna jest zdjęta rozrusznik także i chyba 8 śrub mocujących i nie wiem co jeszcze go trzyma na miejscu podejrzenie pada właśnie na te torxy na kole zamachowym ale tego nie jestem pewien
Tzn konwerter jest przykręcony do koła zamachowego tymi 3 torxami tak???
Skrzynia zostaje na miejscu silnik jest tylko do wyjęcia. Więc ten konwerter trzyma skrzynie i silnik razem tak???
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum