|
Autor |
Wiadomość |
dami17
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: DAMIAN
Jeżdzę: A8 W12
Wiek: 35 Dołączył: 27 Paź 2011 Posty: 3 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2012-02-24, 16:27 [D2 02 W12
] Nierówna praca i uszkodzone katalizatory
|
|
|
Witam mam problem z 6.0 W12 2002r
Silnik na biegu jałowym pracuje nie równo na wysokich obrotach idzie jak burza .
Błędy z VCDSa :
P0421 - katalizator wstępny zespół 1
P3265 - katalizator wstępny zespół 4
P3264 - katalizator wstępny zespół 3
Sprawdzałem Bloki Pomiarowe Czasy wtrysku miedzy jedną stroną a drugą różnią się :
Silnik1 = 2,60ms
Silnik2 = 2,08ms
Napięcie na Sondach Lambda blok 033 przy rozgrzanym silniku i biegu jałowym :
Silnik1 1,50 V i 1,50V
Silnik2 1,50V i 1,50V
Napięcia się zmieniają , po dodaniu gazu też . Lambda też się zmienia .
Na necie wyczytałem ,że napięcie powinno wynosić od 0 V do 1V
U mnie jak widać jest wyższe , tylko co jest przyczyną . Padły 4 Sondy , elektryka nawala albo W12 ma inne parametry Porównywałem to z innym W12 który chodzi dobrze i parametry są podobne .
Albo uwalone katalizatory , ale dziwne że 3
Trochę już walczę z tym autem i brakuje mi pomysłów Proszę o jakąś radę |
|
|
|
|
|
|
|
endrius233
Moje A8
Rocznik: 2013
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A8 D4
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 64 Skąd: Zabierzów
|
Wysłany: 2012-02-24, 16:33
|
|
|
Witam, jeżeli tam są sondy szerokopasmowe to napięcie na nich może osiagać nawet wartość szczytową 5V. |
|
|
|
|
|
|
|
dami17
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: DAMIAN
Jeżdzę: A8 W12
Wiek: 35 Dołączył: 27 Paź 2011 Posty: 3 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2012-02-24, 16:51
|
|
|
Tak silnik posiada 2 szerokopasmowe i 2 zwykłe oczywiście z jednej strony a z drugiej to samo
Dzięki za pomoc , ale problem dalej nie rozwiązany czemu to bydle tak nierówno pracuje...
w VCDS jest opcja testowania sond i Katalizatorów Testy przeszedł pomyślnie , no to skąd te błędy ?? |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2012-02-24, 22:14
|
|
|
Kolego dami17, po pierwsze to swoje pisanie rozpocznij w dziale powitań
Zanim dołączysz do klubu A8, powinieneś regulaminowo przedstawić się i przywitać w dziale Powitań |
Po drugie popraw swój profil w polu "Rocznik" (powiadomienie o tym dostałeś już dawno via mail) oraz "Miasto/Region" (jak masz wielkie opory żeby wpisywać konkretnie miejscowość to możesz przecież wpisać region czyli województwo)... nie wpominając już o skrzyni biegów bo nie mam pojęcia co to oznacza "M".
Pozdrawiam, FOSS |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
dami17
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: DAMIAN
Jeżdzę: A8 W12
Wiek: 35 Dołączył: 27 Paź 2011 Posty: 3 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2012-03-03, 10:52
|
|
|
PROBLEM ROZWIĄZANY :-D :-D
Przyczyną nierównej pracy silnika były uszczelnienia na wtryskiwaczach , silnik lapał lewe powietrze . Koledzy pisali ,że to wina nieszczelności w kolektorze tylko ciężko było znaleźć gdzie
Na jednym wtryskiwaczu nie było w ogóle uszczelnienia na innych były popękane , poobrywane .
Dziękuję za zainteresowanie i podpowiedzi dużo mi to pomogło . |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |