Autor |
Wiadomość |
gacuś
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: S8
Dołączył: 27 Gru 2013 Posty: 201 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2015-09-25, 16:00 [S8 D2 98 LPG
] Przepływomierz
|
|
|
Witam. Ku...rteczka uwaliło mi przepływkę, ułamała się ta płytka we wkładzie
Dzwoniłem do ASO to krzyczą 1000 zł.
Czy ktoś miał może doświadczenia z przepływką od zwykłej A8 4.2? Będzie to jeździło czy raczej lipa? |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-09-25, 16:19
|
|
|
Powinno pasować od słabszych wersji. Ogólnie przepływka mierzy masę powietrza wlotowego. Pojemnościowo motor jest taki sam, grunt to 4.2.
Na allegro widziałem nawet kiedyś ogłoszenie sprzedaży przepływomierza S6, S8, A8, A6 ( 4.2 ) |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-09-25, 16:43
|
|
|
Nie bedzie jeździć dobrze. Przepływka z S8 ma nieco inne parametry i sie to może odbić na korektach jak i przeciąganiu skrzyni. |
|
|
|
|
|
|
|
gacuś
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: S8
Dołączył: 27 Gru 2013 Posty: 201 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2015-09-25, 17:25
|
|
|
michalwruszak napisał/a: | To już wiem kto do mnie dzwonił |
tak,tak to ja,ten nieszczęśnik .jak pech to pech,to już nie wiem,czy będzie to jeździło czy nie,bo jak ma nei chodzic tak jak trzeba,to będę musiał rozbic świnkę. |
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-09-25, 18:37
|
|
|
gacuś, Do normalnej jazdy przepływka z A8 AKG/ABZ da rade ale moga byc problemy ze skrzynia-przeciaganie biegów. Awaryjnie możesz zaryzykowac jakas uzywke byle by miała te 190 na maxie bo wyżej i tak nie potrzeba już.
No ale mówie do prawidłowej pracy musi być dedyk S8 |
|
|
|
|
gacuś
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: S8
Dołączył: 27 Gru 2013 Posty: 201 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2015-09-26, 06:56
|
|
|
a przepływka od polifta?powinna dać radę bo polift miał troszkę mocniejszy motor?tak mi sie przynajmniej wydaje,chyba że źle kombinuje to niech się ktos wypowie. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-09-26, 07:17
|
|
|
Nie da rady bo jest zupełnie inna. Nie ma co kombinowac,trza bulic. |
|
|
|
|
gacuś
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: S8
Dołączył: 27 Gru 2013 Posty: 201 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2015-09-26, 07:53
|
|
|
no niestety,chyba trza będzie.w każdym razie dzięki wszystkim za zainteresowanie. |
|
|
|
|
|
|
|
gacuś
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: S8
Dołączył: 27 Gru 2013 Posty: 201 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2015-10-05, 16:10
|
|
|
odświeżam temat,a więc tak,temat ogarnięty,ale po kolei-za przepływke w aso krzyknęli mi 1400 zeta,poszperałem trochę w necie i okazało sie że tylko u nas w PL są takie problemy z przepływkami do eski przedlifta,na ebayu jest firma autoparts która wystawia m.in.,na de,austrię francje i hiszpanię same wkłady,ja akurat zamówiłem na aukcji hiszpańskiej bo przesyłka była w miare szybka i dzisiaj po tygodniu dostałem zamówiony towar,cena niecałe 90 euro z przesyłką,a więc róznica jest spora.jeśli by ktoś kiedyś potrzebował np.używkę to najwiecej tego znalazłem na stronie szwedzkiej w dobrych pieniądzach.wbijać w wyszukiwarkę pierwszy numer bo pod drugim mało co wychodzi.no nic,zobaczymy teraz jak będzie sie sprawować autko. |
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
gacuś
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: S8
Dołączył: 27 Gru 2013 Posty: 201 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2015-10-05, 17:04
|
|
|
a jak dokładnie je robic? |
|
|
|
|
gacuś
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: S8
Dołączył: 27 Gru 2013 Posty: 201 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2015-10-05, 17:05
|
|
|
z tego co oglądałem tą część,to bardziej wygląda mi na regenerowaną. |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-10-05, 22:34
|
|
|
gacuś napisał/a: | a jak dokładnie je robic? |
Podpinasz kompa pod auto. Wchodzisz w bloki pomiarowa silnika. Nie pamiętam który ale jakoś na początki.
Tam gdzie masz wskazania masy przepływanego powietrza.
I ładujesz auto w podłogę.
Jedna osoba trzyma kompa na kolanach i robi odczyty.
Ty siedzisz za kierownicą i wciskasz gaz w podłodze.
osoba siedząca obok odczytuje wartość przepływomierza w zakresie 6000 obr/min
Musi to robić szybko bo zaraz po przekroczeniu 6 tyś skrzynia wbija bieg w górę.
Odczyty mają być na 1, 2 i 3 biegu.
Czyli reasumując : ty od startu zatrzymanego trzymasz gaz w podłodze tak długo aż auto osiągnie 6000 obr/min na trzecim biegu z nogą wciśniętą w podłodze.
1 bieg - 6000 obr/min - wartość : ?
2 bieg - 6000 obr/min - wartość : ?
3 bieg - 6000 obr/min - wartość : ?
każdy odczyt ma być zrobiony z noga w podłodze. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|