Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 preFL ALL ] Problem z pompą ABS u  
Autor Wiadomość
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2018-09-01, 15:03   [D2 preFL ALL ] Problem z pompą ABS u

Takie coś mi komp pokazuje

Macie panowie jakiś patent na naprawę czy tylko wymiana na inną używke? Zdarza się że kontrolki gasną na jakiś czas
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2018-09-09, 20:48   

bezpiecznik ok okablowanie ok ?
 
 
zanjac 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Jack
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 52
Dołączył: 07 Kwi 2018
Posty: 61
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2018-09-12, 21:17   

Kolego, wymień na sprawdzoną używkę lub prześlij do regeneracji, walczyłem z tym A8 D2 4.2 i dopiero wszystko ustąpiło po regeneracji.
http://www.diagkompcar.pl...abs-asc-esp.htm
_________________
życie jest za kruche i za krótkie aby na wszystkim oszczędzać.
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2018-09-13, 16:38   

dokładnie...przy tym błędzie najlepiej zrobić jak kolega zanjac, wyżej napisał... Ja w D2 miałem to samo i dopiero po wymianie błąd zniknął.

Z doświadczenia mogę polecić tylko...jak kupisz używkę, to żeby ją przetestować podepnij się pod kostkę pompę ulokuj gdzieś luzem pod maską (koło zbiorniczka) i przejedź się kilka metrów. Jeśli błąd abs/esp zniknie z zegarów i fis to używka ok.

Czas ludzie robią tak, że od razy wywalają starą, podłączają nową pod przewody a po odpaleniu zonk...i od nowa <cicho>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2018-09-13, 18:02   

Już zakupiłem od Damiana (Fossa), jeszcze nie miałem czasu założyć ale myślę że powinno być ok

[ Dodano: 2018-09-14, 18:34 ]
A takie pytanie, czy ja dobrze rozumie że wystarczy tylko samą elektronikę w pompie ABS-u przełożyć? Nie trzeba rozpinac przewodów hamulcowych?
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2018-09-15, 07:26   

tak :]
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2018-09-15, 16:50   

Przełożyłem sam sterownik w pompie ale nie wiele to pomogło, wychodzi na to że muszę cała pompę wymienić, a taki silniczek z tyłu pompy to co to takiego, może to on nawalił?
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
Ukaniu 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 555
Skąd: Grodzisk/Żyrardów
Wysłany: 2018-09-16, 00:37   

W mercu miałem tak, że padł silnik w pompie. Komutator był zaolejony czy mokry i wyheblowało szczotki.
_________________
Kot też jest Quattro
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2018-09-16, 07:57   

kolego twój problem to może być też zasilanie do pompy nie koniecznie pompa pisałem ci o tym wyżej .
Daj plusa bokiem sprawdzisz czy to to .
A jak nie pomoże to czepiaj się pompy
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2018-09-16, 08:42   

Znaczy się że na ten silniczek cały czas powinno być napięcie?
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2018-09-16, 19:26   

w głównym wtyku ma być napiecie a jeśli tam będzie ...
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2018-09-18, 07:42   

A wiesz może który na którym pilnie?

[ Dodano: 2018-09-22, 21:28 ]
rozwiązałem problem , dziś wymieniłem całą pompe, lampki pogasły i abs wkońcu działa <chura> , ale nie był bym sobą gdy bym nie rozebrał uszkodzonej pompy, okazało sie że elektronika jest sprawna a uszkodził sie ten silniczek który jest z tyłu pompy, po jego rozebraniu ukazał sie zaolejony wirnik i wykończone szczotki i z tą te problemy
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.