Autor |
Wiadomość |
Rapik
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Konrad
Jeżdzę: A8 4.2TDi
Pomógł: 5 razy Dołączył: 02 Kwi 2010 Posty: 310 Skąd: G-dz
|
Wysłany: 2012-03-15, 22:40 [D2 97 4.2PB
] Błędy 17916 i 17541
|
|
|
Witam,
W moim Audi wyskakują w silniku 2 błędy, których niestety nie ma opisanych, mianowicie :
17916 (P1508)---Unknown Trouble Code
17541 (P1133)---Unknown Trouble Code
Czy ktoś orientuje się co oznaczają i jak je wyleczyć ;-) ? |
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
Rapik
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Konrad
Jeżdzę: A8 4.2TDi
Pomógł: 5 razy Dołączył: 02 Kwi 2010 Posty: 310 Skąd: G-dz
|
Wysłany: 2012-03-16, 09:14
|
|
|
Odnośnie pierwszego błędu, znalazlem na Ross-Tech Wiki :
http://wiki.ross-tech.com...16/P1508/005384
Jak rozumiem mam sprawdzić szczelność dolotu silnika?
Odnośnie błędu 17541 P1133 O2 Sensor Heating Circ.,Bank1+2-Sensor1 Electrical Malfunction nie znalazłem niestety zbyt dużo informacji. Czy chodzi o sondę lambdę? |
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
Rapik
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Konrad
Jeżdzę: A8 4.2TDi
Pomógł: 5 razy Dołączył: 02 Kwi 2010 Posty: 310 Skąd: G-dz
|
Wysłany: 2012-03-16, 10:22
|
|
|
Hmm, filtr powietrza założony nowy. Chyba będę musiał zdjąć cały dolot i zobaczyć o co chodzi. |
|
|
|
|
labas
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: A8 , A6
Pomógł: 10 razy Wiek: 60 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 610 Skąd: Pieniny
|
Wysłany: 2012-03-16, 12:06
|
|
|
Rapik napisał/a: |
Odnośnie błędu 17541 P1133 O2 Sensor Heating Circ.,Bank1+2-Sensor1 Electrical Malfunction nie znalazłem niestety zbyt dużo informacji. Czy chodzi o sondę lambdę? |
17541 P1133 Sonda Lambda 1 (HO2S), bank 1 i 2 - kontrola grzałki - wysoki obwód (circuit high)
17916 P1508 Obroty jałowe- duży zasięg regulacji (Idle speed - upper limit reached) |
|
|
|
|
|
|
|
Rapik
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Konrad
Jeżdzę: A8 4.2TDi
Pomógł: 5 razy Dołączył: 02 Kwi 2010 Posty: 310 Skąd: G-dz
|
Wysłany: 2012-03-16, 13:06
|
|
|
Labas - to trochę zaprzecza temu co wcześniej pisaliśmy. Czy masz może jakieś solucje jak poradzić sobie z tymi problemami ;-) ? |
|
|
|
|
labas
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: A8 , A6
Pomógł: 10 razy Wiek: 60 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 610 Skąd: Pieniny
|
Wysłany: 2012-03-16, 14:00
|
|
|
Rapik napisał/a: | Labas - to trochę zaprzecza temu co wcześniej pisaliśmy. Czy masz może jakieś solucje jak poradzić sobie z tymi problemami ;-) ? |
Taki opis wychodzi z mojej księgi kodów.
Trzeba sprawdzić tą nieszczęsną sondę.
No i ten dolot powietrza, może jakaś nieszczelność. |
|
|
|
|
|
|
|
ricov6
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Rysiek
Jeżdzę: A8 D3 FL
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Sie 2009 Posty: 112 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2012-03-16, 21:30
|
|
|
ja znalazłem taki sam opis błędów co kolega labas miałem taki sam problem przez lpg |
|
|
|
|
|