|
Autor |
Wiadomość |
Reclaw12
Użytkownik
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: robert
Jeżdzę: audi a8
Wiek: 38 Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 4 Skąd: bruksela
|
Wysłany: 2011-08-11, 20:27 [D2 98 2.8PB/LPG
] Stukanie w silniku
|
|
|
witam mam pytanko:) od niedawna slysze stukanie w silniku najglosniej jak silnik jest zimny... czy moga byc to prowadnice zaworowe?? czy cos innego prosze o komenta |
_________________ Robert |
|
|
|
|
|
|
|
trex
Użytkownik
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8
Dołączył: 07 Lip 2011 Posty: 24 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-08-19, 22:10
|
|
|
siemanko,
może sprawdź na początek z której strony Twojej V8 (lewa lub prawa głowica) dochodzi ten dźwięk- generalnie otwórz maskę, odpal i wsłuchaj się jak gra V8
Czasem elektrozawory z rana na zimnym mogą wydawać taki dźwięk jak coś im dolega ?
Jak będzie to dźwięk np z lewej strony to jak bym zdjął dekiel i sprawdził czy ślizgi napinacza łańcucha są całe i sprawdził w jakim stanie jest łańcuch.
Ja miałem podobny objaw i okazało się że to właśnie napinacz łańcucha był uszkodzony -ukruszony (sam ślizg). U siebie akurat jak coś robię to od razu na 2 strony, więc kupiłem 2 napinacze i nowe łańcuchy i teraz silniczek pracuje jak w zegarku |
|
|
|
|
|
|
|
Mikigd
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 123 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 2011-08-20, 09:57
|
|
|
Witam.
Czy ten łańcuch i napinacze w 4,2 są takie same jak w 2.8 ?
Ile załpaciłeś za te części? |
_________________ |
|
|
|
|
sylwekr
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy Wiek: 47 Dołączył: 30 Lis 2010 Posty: 674 Skąd: Łowicz
|
Wysłany: 2011-08-20, 14:00
|
|
|
U mnie też było czasami słychać stukanie i wtedy trochę nierówne obroty miał silnik. Stukanie było słychać z lewej strony od tyłu silnika. Na początku myślałem, że to silniczek krokowy, wyczyściłem, bez zmian (czasami stukało i jednocześnie nierówno pracował i to się działo na gazie) Podejrzenie wtrysk od gazu. Regulacja instalki, nawet lepiej było. Ale z dnia na dzień miałem coraz większe problemy z autem i to na benzynie (na gazie chodził dobrze). Trochę z tym walki miałem, kilku mechaników, ASO, wymiana po kolei paru rzeczy, bez zmian. Aż w końcu ktoś doradził, że wszystkiemu winna źle skalibrowana instalacja LPG (sterownik silnika odczytywał nieprawidłowe parametry i przez to się rozkalibrowywał). Regeneracja wtrysków, regulacja instalacji i już parę miesięcy auto równiutko pracuje na LPG i PB i żadnego stukania nie słychać. Ale tak było u mnie, trochę nerwów i kasy mnie to kosztowało, ale w końcu silniczek chodzi jak powinien.
Ile przejechałeś od wymiany oleju w silniku ? |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |