Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D2 01 ] Klapy nawiewu na podszybiu  
Autor Wiadomość
teeree 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: jarek
Jeżdzę: s8 d2
Wiek: 42
Dołączył: 24 Gru 2014
Posty: 72
Skąd: trzebnica
Wysłany: 2015-03-30, 19:59   [S8 D2 01 ] Klapy nawiewu na podszybiu

Witam,

kiedy klapy od nawiewu w komorze silnika (patrz zdjęcie) powinny się zamknąć?
naciskałem wszystko i nic, cały czas są otwarte,
mam podejrzenie ze coś jest nie tak,

będę wdzięczny za odpowiedzi

naw.jpg
Plik ściągnięto 9107 raz(y) 209,75 KB

 
 
Gabriel 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 565
Skąd: śląskie/Rybnik
Wysłany: 2015-03-30, 20:06   

Myślę że jak włączysz obieg zamknięty powietrza, to powinny się zamknąć.
 
 
teeree 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: jarek
Jeżdzę: s8 d2
Wiek: 42
Dołączył: 24 Gru 2014
Posty: 72
Skąd: trzebnica
Wysłany: 2015-03-30, 20:08   

Gabriel napisał/a:
Myślę że jak włączysz obieg zamknięty powietrza, to powinny się zamknąć.


właśnie też tak myślałem, i nic, ani drgnie
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2015-03-30, 20:23   

a to silniczek mógł zaniemóc albo ośka na której owe klapy są osadzone
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
teeree 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: jarek
Jeżdzę: s8 d2
Wiek: 42
Dołączył: 24 Gru 2014
Posty: 72
Skąd: trzebnica
Wysłany: 2015-03-30, 20:52   

jest błąd
1274
silnik sterujący klapy przepływu powietrza
V71
zablokowany lub brak napięcia,

Jakieś sugestie co do naprawy?
wymiana na sprawny używany czy reanimacja starego?

Ktoś już to naprawiał ,wymieniał?
jak się do tego dobrać, co porozkręcać?
 
 
teeree 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: jarek
Jeżdzę: s8 d2
Wiek: 42
Dołączył: 24 Gru 2014
Posty: 72
Skąd: trzebnica
Wysłany: 2015-03-31, 05:59   

Panowie
silniczek wymontowany,

demontaż:
wyciągamy osłonę podszybia strona lewa,
następnie śrubokrętem krzyżakowym odkręcamy osłonę silniczka,
do jednej ze śrub kiepski dostęp,
po ściągnięciu osłony, następnie odkręcamy kolejne dwie śruby które trzymają silniczek,

rozebrałem silniczek i podłączyłem silniczek bezpośrednio pod aku plus i minus na silniczku, i kreci w lewo i prawo,

Także mam pytanie czy popsuciu mogła ulec jakaś elektronika w silniczku?
czy może gdzies przecierają się przewody?

A mogłby mi ktoś powiedzieć na jakich pinach w kostce którą podłączam do silniczka powinien pojawić się prąd?
wtedy bym mogł wykluczyć uszkodzenie wiązki/przewodów
 
 
Gabriel 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 565
Skąd: śląskie/Rybnik
Wysłany: 2015-03-31, 08:44   

A może dało by się jakiś miernik podłączyć, czy diodę led i poprzyciskać na klimatroniku. Powinno pokazać jakieś napięcie. Wtedy będą przewody ok.
Bo może być tak że złożysz to do kupy i będzie hasać. okaże się że było wcześniej tylko gdzieś mechanicznie przyblokowane.
Albo podłączyć ten silniczek do przewodów, ale nie montować go.
Tak sobie gdybam, bo nie wiem jak to tam wygląda.
 
 
teeree 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: jarek
Jeżdzę: s8 d2
Wiek: 42
Dołączył: 24 Gru 2014
Posty: 72
Skąd: trzebnica
Wysłany: 2015-03-31, 08:50   

Gabriel napisał/a:
A może dało by się jakiś miernik podłączyć, czy diodę led i poprzyciskać na klimatroniku. Powinno pokazać jakieś napięcie. Wtedy będą przewody ok.
Bo może być tak że złożysz to do kupy i będzie hasać. okaże się że było wcześniej tylko gdzieś mechanicznie przyblokowane.
Albo podłączyć ten silniczek do przewodów, ale nie montować go.
Tak sobie gdybam, bo nie wiem jak to tam wygląda.

z wielką chęcia sprawdził bym wtyczke która wychodzi z instalacji ale nie wiem gdzie dotknąć/gdzie powinien pojawić się prąd, a niechce na czuja żeby nie rozbic zwarcia,

sam silniczek już sprawdziłem, rozebrałem go i dalem mu prad bezpośrednio na plus/minus i się kreci,
klapki chodza luźno,
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1296
Skąd: Lublin
Wysłany: 2015-03-31, 18:56   

4 i 5 pin to zasilanie. Nie ma znaczenia gdzie podłączysz + a gdzie -, to tylko określa kierunek obrotu silniczka;)
_________________
Four rings to rule them all
 
 
teeree 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: jarek
Jeżdzę: s8 d2
Wiek: 42
Dołączył: 24 Gru 2014
Posty: 72
Skąd: trzebnica
Wysłany: 2015-03-31, 19:05   

Dzięki,
jutro sprawdzę wtyczkę, czy na tych pinach pokazuje się prąd,
ale na 99% silniczek jest sprawny (z zasadzie żeby się upewnić dziś zamówilem drugi),
podejrzewam że to wina kabla, gdzieś przetarty, cos nie łączy, czyli będzie problem:) z lokalizacją usterki......
 
 
teeree 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: jarek
Jeżdzę: s8 d2
Wiek: 42
Dołączył: 24 Gru 2014
Posty: 72
Skąd: trzebnica
Wysłany: 2015-04-01, 09:08   

sprawdziłem,
podłączając próbówkę z żaróweczką do wtyczki
i prąd jest ale , żarówka zapala się i gaśnie,
nie zależnie czy przycisk od obiegu wewnętrznego jest wciśnięty czy tez nie,
w dodatku, nawet jak panel od nawiewu jest wyłączony to żaróweczka również się zapala i gaśnie,
tak ma być? prąd na pinach 4,5 ma pojawiać się impulsowo?

kurcze, dziwne,
sam silniczek po bezpośrednim dodaniu prądu działa,
gdy podłączę do wtyczki to nie działa,

do piątku pewnie dojdzie paczka z drugim silniczkiem i się okaże,
chyba ze ktoś z Was potwierdzi że prąd na tych pinach ma być impulsowy czy ciągły?
 
 
tutenhamon 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy
Wiek: 55
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 1135
Skąd: Choszczno
Wysłany: 2015-04-02, 10:12   

Teoretycznie prąd powinien być podawany na chwile potrzebna do zamknięcia lub otwarcia klap . Ja tego nie rozbierałem ale czy właśnie te dwa piny nie podają impulsu do P,L . Sprawdzisz na drugim silniczku .
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
teeree 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: jarek
Jeżdzę: s8 d2
Wiek: 42
Dołączył: 24 Gru 2014
Posty: 72
Skąd: trzebnica
Wysłany: 2015-04-06, 08:51   

Już działa,
wymieniłem silniczek(koszt 16zl z wysylką)
i zrobiłem nastawy podstawowe (04) - kanał 001

Podobno, bez wymiany silniczka też by działało po zrobieniu nastaw podstawowych,

Podziękowania dla aktywnych
 
 
Monika
[Usunięty]

Wysłany: 2017-07-29, 02:25   

Cześć , czy mógłby mi ktoś zerknąc i pomóc w moim podobnym temacie - http://www.a8team.pl/nawi...ocy-vt24168.htm , w jaki sposób znaleźć do zakupy ten silniczek V71 ?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.