Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 98 4.2PB ] Wypadanie zapłonu  
Autor Wiadomość
Tom42V8 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 28
Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 13
Skąd: Leszno
Wysłany: 2017-09-03, 23:11   [D2 98 4.2PB ] Wypadanie zapłonu

Witam. mam problem z moją D2, wypadanie zapłonu 7-8 cylinder, silnik jest po wymianie pierscieni, cisnienie 13,5 na kazdym cylindrze, głowice po kompletnej regeneracji, kompletne uszczelnienie silnika, nowy rozrzad. sprawdzone zostało;
wtryski wszystkie ok zamieniane miejscami,
cewki wszystkie ok zamieniane miejscami
moduły ok zamieniane miejscami
swiece nowe
cisnienie w układzie paliwa ok prawie 6bar

Nadal wypadanie na 7-8 cylindrze

co może być przyczyną, prosze o pomoc bo juz nie mam sił

Pozdrawiam
_________________
Kędzia
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2017-09-04, 04:29   

A sterownik silnika , ?
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
Tom42V8 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 28
Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 13
Skąd: Leszno
Wysłany: 2017-09-04, 08:18   

Połaczyć idzie sie z sterownikiem. jak go sprawdzic ?? oddac elektrykowi ??
_________________
Kędzia
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2017-09-04, 10:05   

Najlepiej podmienić na jakiś sprawny. A gazunek posiadasz? Sterownik gazu też może nieźle nabroić
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
Tom42V8 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 28
Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 13
Skąd: Leszno
Wysłany: 2017-09-04, 11:48   

Nie gazu nie ma
_________________
Kędzia
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2017-09-04, 16:48   

Jak ciśnienie na listwie ok, swiece nowe i wszystko po regeneracji to na bank ktoś rozrząd zle poustawial. Tylko przy zle ustawionym rozrządzie powinieneś mieć roznice w ciśnieniu sprężania na poszczególnych cylindrach. Po tym co napisales wychodzi ze ktorys z wymienionych przez Ciebie punktów nie jest zgodny z prawda.

Sprawdź jeszcze koniecznie odmy i szczelność dolotu. Po remoncie jak ktoś to ruszal to moglo cos popekac albo czegos nie skrecili (mowiac o dolocie mam na myśli również eżektor do serwa. Poza tym to wypada na wolnych czy pod obciążeniem.
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
Tom42V8 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 28
Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 13
Skąd: Leszno
Wysłany: 2017-09-04, 18:00   

Wypada na wolnych obrotach. Powyżej 2 tyś obrotów nie wypada i nie zapala się cat.
_________________
Kędzia
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2017-09-05, 15:10   

Bugalon napisał/a:
. Tylko przy zle ustawionym rozrządzie powinieneś mieć roznice w ciśnieniu sprężania na poszczególnych cylindrach. .

tu bym sie nie zgodził, przecież zawory kiedyś sie zamkną, sprawdż dobrze rozrząd
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1296
Skąd: Lublin
Wysłany: 2017-09-05, 15:17   

Tom42V8 napisał/a:
Wypada na wolnych obrotach. Powyżej 2 tyś obrotów nie wypada i nie zapala się cat.

Jeśli tylko na wolnych wypada, to bym sprawdził czy nie ciągnie lewego powietrza. Oringi wtrysków były wymieniane? Uszczelki kolektora dolotowego nowe?
_________________
Four rings to rule them all
 
 
Tom42V8 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 28
Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 13
Skąd: Leszno
Wysłany: 2017-09-06, 21:01   

Rozrząd ustawiony na blokady. Iskra jest ładna na tych dwóch cylindrach. Wygląda jak by nie przepalał bo świece cały czas mokre.może za dużo paliwa dostaje
_________________
Kędzia
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2017-09-07, 04:29   

A walki rozrządu prawidłowo spięte? Kropki się pokrywają?
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
Ukaniu 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 555
Skąd: Grodzisk/Żyrardów
Wysłany: 2017-09-07, 07:43   

Hmm, jak on ma mokre świece to prawie wcale nie pali na te cylindry.
Zmierz ciśnienie sprężania.
_________________
Kot też jest Quattro
 
 
Tom42V8 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 28
Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 13
Skąd: Leszno
Wysłany: 2017-09-07, 07:59   

Ciśnienie ma po 13.5 na każdym. A może wina kompa. Za duża dawkę paliwa daje i zalewa go na wolnych
_________________
Kędzia
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1296
Skąd: Lublin
Wysłany: 2017-09-07, 08:36   

A mnie się wydaje, że mylisz przyczynę ze skutkiem. Skoro zapłon wypada, to świece będą mokre, bo benzyna nie jest przecież spalana. Dopiero po przekroczeniu określonej liczby wypadających zapłonów na 200 obrotów wału, ECU przestaje całkowicie podawać paliwo na dany cylinder i jest check engine aż do ponownego uruchomienia auta.
_________________
Four rings to rule them all
 
 
Tom42V8 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 28
Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 13
Skąd: Leszno
Wysłany: 2017-09-07, 09:45   

Czyli gdzie szukać przyczyny ??
_________________
Kędzia
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.