Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 96 4.2PB ] Dym z pod maski  
Autor Wiadomość
repsol 
Moje A8



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 46
Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 122
Skąd: Gorzów Wlkp
Wysłany: 2010-07-26, 08:57   

Szkoda ze nie ma opisu do rysunku ale i to i tak duzo dzieki Daro72 za pomoc:)
Cholera musi byc tam wlasnie jakas rurka badz wezyk moze nie dokrecili opaski albo ja przekrecili te opaski to do duszy sa jak sie na max zakreca to mozna przekrecic i potem luzy sa.Grunt ze to raczej nic powaznego a tam przeciez cisnienie jest konkretne ,a powiedza ci ze Bog wie co sie dzieje ahhh mechaniory :) :evil:
_________________
http://www.youtube.com/wa...&feature=fvwrel
http://www.youtube.com/watch?v=fqqQ0w_h9X8&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=qjiyFNWsPdU&NR=1
 
 
daro72 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 954
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2010-07-26, 09:13   

Opis jest ale z ETKI z numerami części więc nie wiele ci to da. Bo nie jest to opisane jak jest połączone.
_________________
Dążenie do doskonałości.
 
 
repsol 
Moje A8



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 46
Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 122
Skąd: Gorzów Wlkp
Wysłany: 2010-07-26, 10:09   

ok ale mimo wszystko serdeczne dzieki:)
 
 
dixon39 
Użytkownik


Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Maniek
Jeżdzę: A8
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 34
Skąd: uk/polska
Wysłany: 2010-07-26, 21:46   

U mnie tez wode wywala ale dopiero przy duzych obrotach jak jest konkretne cisnienie. Zauwazylem ze opaska nie trzyma na wężyku i po kolorze różowym od wody.
 
 
repsol 
Moje A8



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 46
Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 122
Skąd: Gorzów Wlkp
Wysłany: 2010-07-27, 21:06   

ja juz wczoraj odebralem autko wezyk pekł i unieruchomil mi autko:( przy okazji chlopaki wisko wymienili Jezuuu jak on teraz pieknie buczy jak prawdziwa V-ka:) wiatrak teraz robi takie zamieszanie jakby tam bylo z 5 litrow pod maska jak podgazuje to buczy pieknie:)
nie wiedzialem ze wymiana wisko zrobi taka roznice:)
pozdrawiam
_________________
http://www.youtube.com/wa...&feature=fvwrel
http://www.youtube.com/watch?v=fqqQ0w_h9X8&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=qjiyFNWsPdU&NR=1
 
 
emsiv8 
Użytkownik


Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: ASB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: V8 ABH
Wiek: 43
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 4
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2010-08-04, 10:06   

Dymienie wcale nie musi oznaczać oleju. Warto też sprawdzić, czy przypadkiem przy ostrym hamowaniu nie puszcza któryś ze zbiorników. Np u mnie przepuszczał na łączeniu zbiornik z chłodziwem. Ale to już naprawdę ostro musiałem hamować
_________________
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Audi/V8/104953

+

na sprzedaż od 1 zł na allegro z BCM AUDI S4 2.2T 498KM 3.9S 0-100
http://moto.allegro.pl/sh...item=1966775153
 
 
Lukasz1984 
Użytkownik



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 6hp26GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Lukasz
Jeżdzę: A8 D3``A8 D2
Wiek: 40
Dołączył: 23 Maj 2014
Posty: 2
Skąd: Moers/Niemcy
Wysłany: 2014-06-07, 19:36   

U mnie w d2 kopcilo przez uszczelki na klawiaturze,z 2 zmiana oleju z 5w30 przeszedlem na 10w60 fst od castrola i dojechalem autem 120kkm.bez problemlow z kopceniem ucierpiala pewnie moc ale zlego slowa nie möge powiedziec o tym oleju.Dostepny juz jest fst tytanium ale chwilowo wstrzymuje sie z laniem w d3 i smigam na 5w30 fst...latwiej zlokalizowac wycieki :D i nie ogranicza mocy nie mowa o zimie.
Walcze wlasnie sam z dymieniem,ale to wina tego ze kupilem trefne auto nie zastanawiajac sie nad tym co biore
Do wymiany ida uszczelki pod deklami i zaslepki walkow,te ciekly na kata i po otwarciu maski dymilo raz z prawej strony silnika,innym razem od strony grodzi ;( wstyt to auto potrafi przysporzyc dziwnych gapiow na ulicy.
Nie wspomne o wyciekach z chlodniczki oleju i plamach pozostawianych po chwilowym postoju
 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-06-07, 20:16   

dixon39 napisał/a:
U mnie tez wode wywala ale dopiero przy duzych obrotach jak jest konkretne cisnienie. Zauwazylem ze opaska nie trzyma na wężyku i po kolorze różowym od wody.

miałem to samo, po ostrej jeździe dymienie pod maską. Wąż wodny od lpg przy silniku pękł i wywalało płyn na kolektor. Nadmierne ciśnienie wywala płyn, jeśli masz różowe ślady na łączeniach węży to sprawdź korek zbiorniczka, bo może nie upuszcza ciśnienia. U mnie głupi korek był powodem ciągle uciekającego płynu chłod., potężne ciśnienie musi gdzieś znaleźć ujście. Drugi korek za 17zł i po problemie :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.