Autor |
Wiadomość |
repsol
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 46 Dołączył: 27 Wrz 2009 Posty: 122 Skąd: Gorzów Wlkp
|
|
|
|
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2010-07-26, 09:13
|
|
|
Opis jest ale z ETKI z numerami części więc nie wiele ci to da. Bo nie jest to opisane jak jest połączone. |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
|
|
|
repsol
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 46 Dołączył: 27 Wrz 2009 Posty: 122 Skąd: Gorzów Wlkp
|
Wysłany: 2010-07-26, 10:09
|
|
|
ok ale mimo wszystko serdeczne dzieki:) |
|
|
|
|
dixon39
Użytkownik
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Maniek
Jeżdzę: A8
Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Maj 2010 Posty: 34 Skąd: uk/polska
|
Wysłany: 2010-07-26, 21:46
|
|
|
U mnie tez wode wywala ale dopiero przy duzych obrotach jak jest konkretne cisnienie. Zauwazylem ze opaska nie trzyma na wężyku i po kolorze różowym od wody. |
|
|
|
|
|
|
|
repsol
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 46 Dołączył: 27 Wrz 2009 Posty: 122 Skąd: Gorzów Wlkp
|
|
|
|
|
emsiv8
Użytkownik
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: ASB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: V8 ABH
Wiek: 43 Dołączył: 03 Sie 2010 Posty: 4 Skąd: Olsztyn
|
|
|
|
|
|
|
|
Lukasz1984
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 6hp26GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Lukasz
Jeżdzę: A8 D3``A8 D2
Wiek: 40 Dołączył: 23 Maj 2014 Posty: 2 Skąd: Moers/Niemcy
|
Wysłany: 2014-06-07, 19:36
|
|
|
U mnie w d2 kopcilo przez uszczelki na klawiaturze,z 2 zmiana oleju z 5w30 przeszedlem na 10w60 fst od castrola i dojechalem autem 120kkm.bez problemlow z kopceniem ucierpiala pewnie moc ale zlego slowa nie möge powiedziec o tym oleju.Dostepny juz jest fst tytanium ale chwilowo wstrzymuje sie z laniem w d3 i smigam na 5w30 fst...latwiej zlokalizowac wycieki i nie ogranicza mocy nie mowa o zimie.
Walcze wlasnie sam z dymieniem,ale to wina tego ze kupilem trefne auto nie zastanawiajac sie nad tym co biore
Do wymiany ida uszczelki pod deklami i zaslepki walkow,te ciekly na kata i po otwarciu maski dymilo raz z prawej strony silnika,innym razem od strony grodzi ;( wstyt to auto potrafi przysporzyc dziwnych gapiow na ulicy.
Nie wspomne o wyciekach z chlodniczki oleju i plamach pozostawianych po chwilowym postoju |
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-06-07, 20:16
|
|
|
dixon39 napisał/a: | U mnie tez wode wywala ale dopiero przy duzych obrotach jak jest konkretne cisnienie. Zauwazylem ze opaska nie trzyma na wężyku i po kolorze różowym od wody. |
miałem to samo, po ostrej jeździe dymienie pod maską. Wąż wodny od lpg przy silniku pękł i wywalało płyn na kolektor. Nadmierne ciśnienie wywala płyn, jeśli masz różowe ślady na łączeniach węży to sprawdź korek zbiorniczka, bo może nie upuszcza ciśnienia. U mnie głupi korek był powodem ciągle uciekającego płynu chłod., potężne ciśnienie musi gdzieś znaleźć ujście. Drugi korek za 17zł i po problemie |
|
|
|
|
|
|
|
|