Autor |
Wiadomość |
darius30
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8
Dołączył: 07 Paź 2009 Posty: 38 Skąd: kujawsko-pomorskie
|
Wysłany: 2011-04-09, 16:20 [D2 98 4.2PB/LPG
] wspomaganie
|
|
|
po ostatniej wymianie skrzyni zaczęło mi ciężko chodzić wspomaganie, a na zakręcie mam takie odczucie jakbym jechał po tarce. ma ktoś jakis pomysł? |
|
|
|
|
|
|
|
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2011-04-13, 12:13
|
|
|
A wymieniałeś płyn we wspomaganiu.A może za niski stan po prostu. |
|
|
|
|
|
|
|
darius30
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8
Dołączył: 07 Paź 2009 Posty: 38 Skąd: kujawsko-pomorskie
|
Wysłany: 2011-04-13, 14:34
|
|
|
wymieniłem, a stan jest ok |
|
|
|
|
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2011-04-13, 15:50
|
|
|
A pompa od wspomagania nie buczy. |
|
|
|
|
|
|
|
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2011-04-16, 00:09
|
|
|
nie pamiętam jak tam wygląda przekładnia kierownicza ,ma śrubę kasacji luzu czy nie? ruszałeś ją ? |
_________________ Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
|
|
|
|
|
darius30
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8
Dołączył: 07 Paź 2009 Posty: 38 Skąd: kujawsko-pomorskie
|
Wysłany: 2011-04-17, 09:22
|
|
|
pompa nie buczy
śruby nie ruszalem bo nie wiem gdzie jest |
|
|
|
|
|
|
|
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2011-04-17, 09:30
|
|
|
Co do odczucia jazdy po tarce to może być uszkodzony lub brudny czujnik ABS.
Jeśli nic nie ruszałeś w maglu i pompa nie wydaje dziwnych dźwięków to może ducha wyzioną serwotronik i to by wyjaśniało ciężką pracę wspomagania. |
|
|
|
|
damiangow
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 38 Dołączył: 10 Kwi 2011 Posty: 31 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2011-04-17, 15:18
|
|
|
Kolego nawiązując do jazdy po tarce, to zeszłą jesienią jak jeszcze miałem moją V ósemkę miałem podobne objawy. Tylko, że mocniejsze, bo podczas jazdy na prostej przy przyspieszaniu też miałem taki efekt, a na zakrętach już w ogóle się nasilał, ale tylko jak dodawałem gaz. Była przejrzana skrzynia, sinik i cały ABS i ostatecznie się okazało, że pomogła wymiana opon (oczywiście przypadkiem, bo przyszedł okres wymiany na zimówki). Były już strasznie łyse i przez to tak reagował samochód, pomimo, że nawierzchnia była jeszcze sucha. Dodatkowo była to jakaś tania chińszczyzna, którą poprzedni właściciel założył. Jednak u mnie wtedy wspomaganie działało ok. |
_________________ Quattro + 4.2 + V8 = wszystko co trzeba |
|
|
|
|
|
|
|
|