Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 96 4.2PB/LPG ] return of the pompa paliwowa :)  
Autor Wiadomość
robsonik4 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 56
Dołączył: 09 Lip 2010
Posty: 485
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-09-10, 12:27   [D2 96 4.2PB/LPG ] return of the pompa paliwowa :)

Hejka

czy Ktoś może odpowiedzieć na pytanie jak pracuje ta nieszczęsna spędzająca sen z powiek pompa w sensie praca ciągła czy okresowa. Jak przekręcę kluczyk w stacyjce słychać lekkie brzęczenie około 1-1.5 sek i cisza, jak odpalę silnik to za cholerę już się nic nie usłyszy :mrgreen:
Z tego co się orientuję jest na listwie czujnik ciśnienia paliwa po lewej stronie, czy czasem nie steruje tym pompingiem ??

Druga rzecz: wyczytałem na necie, że można dostać się do pompy od strony kabiny po demontażu tylnych siedzeń, podobno 4 śruby i wychodzą. Jeżeli tak to wtedy wymiana pompy to bajka 8-)
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2011-09-10, 13:20   

robsonik4 napisał/a:
Jak przekręcę kluczyk w stacyjce słychać lekkie brzęczenie około 1-1.5 sek i cisza, jak odpalę silnik to za cholerę już się nic nie usłyszy :mrgreen:

Po włączeniu zapłonu pompuje przez około 1-1,5 sek paliwo żeby napompować w przewody , ale po odpaleniu cały czas pompuje paliwo

robsonik4 napisał/a:
można dostać się do pompy od strony kabiny po demontażu tylnych siedzeń

jak zdemontujesz tylną kanapę to zobaczysz blachę , masz 2 wyjścia żeby dojść do pompy :
1- przez bagażnik
2- wyjmując zbiornik paliwa .
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
robsonik4 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 56
Dołączył: 09 Lip 2010
Posty: 485
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-09-10, 13:51   

I tyle w temacie Thx
 
 
paulo79 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy
Wiek: 45
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 575
Skąd: Lubin
Wysłany: 2011-09-15, 19:39   

wymiana pompy to bajka, kilkanascie minut na chodniku pod blokiem
 
 
riki76 
Moje A8



Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 709
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 2011-09-18, 09:26   

Ja się zbieram z moją do wymiany ale przeraża mnie montaż aby trafić tak jak powinno, bo z demontażem problemu nie ma...a ty piszesz że pod blokiem więc musiałeś dojść do wprawy :mrgreen:

[ Dodano: 2011-09-20, 17:11 ]
A przy wymianie pompy paliwa chciałbym wymienić wszystkie te oringi co są w koszu, skąd je dostać czy można kupić gdzieś w komplecie czy szukać pojedyńczo....?
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.