Autor |
Wiadomość |
organner
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: manual
Zasilanie: ON
Imię: Tomek
Jeżdzę: Audi A8 D2
Dołączył: 09 Paź 2012 Posty: 2 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2012-10-09, 19:50 [D2 00 3.3TDI
] Kontrolki ABS, kontroli trakcji i hamulców
|
|
|
Witam!
Ostatnio po ok 15minutowej jeździe zapalają mi się kontrolki umieszczone w załączniku.
Po wyłączeniu silnika i ponownym jego uruchomieniu kontrolki gasną. Niestety po ponownie przejechaniu ok 15/20minut znów się zapalają.
Po podłączeniu do komputera nie można w ogóle połączyć się z ABS.
Co może być przyczyną takich błędów ?
Pozdrawiam!
2012-10-08 20.06.14.jpg kontrolki |
|
Plik ściągnięto 466 raz(y) 200,57 KB |
|
|
|
|
|
|
|
|
emdzej
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Max
Jeżdzę: A8 D4
Pomógł: 16 razy Dołączył: 03 Kwi 2012 Posty: 373 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 2012-10-09, 20:28
|
|
|
Na 99% to padnięty sterownik od ABS-u. |
|
|
|
|
|
|
|
jdz1
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 1.6
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jerzy
Jeżdzę: Renault Scenic
Pomógł: 3 razy Wiek: 46 Dołączył: 16 Gru 2010 Posty: 164 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2012-10-10, 12:17
|
|
|
Albo sama usterka mechaniczna któregoś zaworu w pompie. Miałem podobny problem. Zawór poprostu się zawieszał. Wymieniłem całą pompę wraz ze sterownikiem i po problemie, przy czym u mnie nie było problemów z komunkkacją VAGa z pompą ABS. |
|
|
|
|
k44761
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy Wiek: 43 Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 497 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2012-10-11, 17:57
|
|
|
Może niech chłopak pojedzie najpierw na diagnostykę porządną, bo posłucha Was i kupi pompę a uszkodzony będzie któryś z czujników i co? |
_________________ Elektronika samochodowa. |
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2012-10-11, 20:48
|
|
|
popieram, na diagnostyke najpierw, w 2,5tdi wywali blad abs i esp gdy pompa wtryskowa zalicza padake. |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
organner
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: manual
Zasilanie: ON
Imię: Tomek
Jeżdzę: Audi A8 D2
Dołączył: 09 Paź 2012 Posty: 2 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2012-10-12, 13:01
|
|
|
Dzięki za odpowiedzi. W serwisie jak już pisałem nie mogą połączyć się przez program z ABS.
Przez dwa dni nie paliła sie kontrolka i znów to samo.
[ Dodano: 2012-10-12, 19:35 ]
Zauważyłem dzisiaj również, że czasem hamując na suchem prostej nawierzchni włącza mi się abs... |
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2012-10-12, 20:56
|
|
|
zapewne pompa abs zaczyna umierac.. |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2012-10-13, 15:50
|
|
|
to bardziej na czujniki objaw
że abs jest taki |
|
|
|
|
|
|
|
strumyk1
Użytkownik
Silnik cm3: 1600
Skrzynia: Manualna
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: VW Golf,Sciro
Dołączył: 13 Gru 2010 Posty: 8 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2012-10-20, 07:49
|
|
|
Witajcie, podłączę się do tematu. Kolega Ma A8 D2 z roku modelowego 2000 i silnikiem AQG. Jakiś czas temu podpinałem się do niego VCDSem i sczytywałem normalnie błędy. Gdy auto jeszcze mogłem podpiąć to w czasie jazdy wyskakiwał właśnie komunikat o ABS/ESP.
Jednak ostatnio auto nie chce odpalać ani na benzynie ani na gazie. Aktualnie gdy podpinam VCDS nie można się połączyć z jakimkolwiek sterownikiem bo program przy teście pokazuje błąd linii K, zwarcie do masy lub zwarcie do +12V, nie pamiętam teraz. Radio jest fabryczne, nawigacja MFD, nawet ją odpinaliśmy by sprawdzić czy się połączy i nic nie pomagało.
Po drodze był też problem z czujnikiem G200 i jego kolega wymieniał i błąd tego czujnika znikł.
Autoscan jaki mam z czasów gdy się mogłem połączyć:
Cytat: | Address 01: Engine Labels: None
Part No: 4D0 907 560 F
Component: 3.7L V8/5V G 0001
Coding: 05753
Shop #: WSC 23132
VCID: 295DF997FCDD
WAUZZZ4DZYN003261 AUZ7Z0X1071887
1 Fault Found:
17981 - Left Engine Mount Solenoid Valve (N144): Open Circuit
P1573 - 35-00 - -
Readiness: 0000 0000
-------------------------------------------------------------------------------
Address 02: Auto Trans Labels: 01V-927-156.lbl
Part No: 4D0 927 156 AF
Component: AG5 01V 3.7l5V RdW 2526
Coding: 00001
Shop #: WSC 02314
VCID: 6DD5CD8708B5
1 Fault Found:
18258 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ECU
P1850 - 35-00 - -
-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes Labels: 8D0-907-389.lbl
Part No: 4D0 907 389 E
Component: ABS/ESP allrad D26
Coding: 08397
Shop #: WSC 00000
VCID: 316D11F7D1B9
1 Fault Found:
18258 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ECU
P1850 - 35-10 - - - Intermittent
-------------------------------------------------------------------------------
Address 08: Auto HVAC Labels: 4D0-820-043-MYX.lbl
Part No: 4D0 820 043 Q
Component: A8-Klimavollautomat D13
Coding: 00080
Shop #: WSC 76210
VCID: 2A5F069BFC6F
2 Faults Found:
00716 - Air recirculation Flap Positioning Motor (V113)
41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent
01314 - Engine Control Module
49-10 - No Communications - Intermittent
-------------------------------------------------------------------------------
Address 15: Airbags Labels: 4D0-959-655-AI8.lbl
Part No: 4D0 959 655 M
Component: Airbag Front+Kopf 1004
Coding: 00427
Shop #: WSC 02324
VCID: 3C7330C306FB
4 Faults Found:
00655 - Seat Belt Tensioner Igniter; Passenger Side (N154)
32-10 - Resistance too High - Intermittent
00656 - Seat Occupied Sensor; Passenger Side (G128)
36-10 - Open Circuit - Intermittent
00656 - Seat Occupied Sensor; Passenger Side (G128)
47-10 - No Communications or Incorrectly Connected - Intermittent
00532 - Supply Voltage B+
07-10 - Signal too Low - Intermittent
-------------------------------------------------------------------------------
Address 17: Instruments Labels:
Part No: 4D0 919 033 BH
Component: D2-KOMBIINSTR. VDO D23
Coding: 16083
Shop #: WSC 00000
VCID: 6BD1C39F3315
No Faults Found
or DTCs not supported by controller
or a communication error occurred
-------------------------------------------------------------------------------
Address 35: Centr. Locks Labels: 8D0-862-257.lbl
Part No: 8L0 862 257 G
Component: ZV-Pumpe, DWA, Funk D11
Coding: 13162
Shop #: WSC 62100
VCID: 397D29D709C9
5 Faults Found:
01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak)
35-00 - -
01372 - Alarm triggered by Door Contact Switch; Rear Passenger Side
35-00 - -
01370 - Alarm triggered by Interior Monitoring
35-00 - -
01368 - Alarm triggered by Luggage Compartment Switch
35-00 - -
00956 - Key 2
09-00 - Adaptation Limit Surpassed
-------------------------------------------------------------------------------
Address 37: Navigation Labels: 4B0-035-192-RNSD-37.lbl
Part No: 4D0 035 192 E
Component: Navigation 0004
Coding: 00000
Shop #: WSC 76210
VCID: 214DE1B78159
1 Fault Found:
00862 - Antenna for GPS Navigation (R50/R52)
36-00 - Open Circuit
-------------------------------------------------------------------------------
Address 45: Inter. Monitor Labels: None
Part No: 4D0 951 177 B
Component: Innenraumueberw. D04
Coding: 00001
Shop #: WSC 00000
VCID: 285BFC93E263
No fault code found.
-------------------------------------------------------------------------------
Address 55: Xenon Range Labels: 4B0-907-357-DYN.lbl
Part No: 4B0 907 357 B
Component: dynamische LWR D02
Coding: 00002
Shop #: WSC 62100
VCID: 2759FFAFEF7D
3 Faults Found:
01539 - Headlights Not Adjusted
35-00 - -
00774 - Level Control System Sensor; Left Rear (G76)
31-00 - Open or Short to Ground
00776 - Level Control System Sensor; Left Front (G78)
31-00 - Open or Short to Ground
-------------------------------------------------------------------------------
Address 56: Radio Labels: 4B0-035-192-RNSD-56.lbl
Part No: 4D0 035 192 E
Component: Radio 0004
Coding: 00205
Shop #: WSC 00000
VCID: 214DE1B78159
2 Faults Found:
00852 - Loudspeaker(s); Front
36-00 - Open Circuit
01044 - Control Module Incorrectly Coded
35-00 - -
-------------------------------------------------------------------------------
Address 76: Park Assist Labels: 4D0-919-283.lbl
Part No: 4D0 919 283
Component: Parkingsystem A8 RDW D04
Coding: 01108
Shop #: WSC 02314
VCID: E8DB3C93A2E3
1 Fault Found:
01547 - Sensor for Parking Aid; Rear Mid-Right (G205)
31-00 - Open or Short to Ground |
Myślę by spróbować odpiąć sterownik ESP od instalacji i spróbować wtedy połączyć się VCDSem z silnikiem przynajmniej, wiecie gdzie on się znajduje? W ETKA wydaje się według rysunku ze gdzieś pod autem niby. |
|
|
|
|
labas
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: A8 , A6
Pomógł: 10 razy Wiek: 59 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 610 Skąd: Pieniny
|
Wysłany: 2012-10-20, 17:50
|
|
|
Jezu, tyle błędów, za dużo tłumaczenia.
W skrócie, są poważne błedy i Ty sobie nie poradzisz - skoro nie wiesz jakie i tu piszesz.
Powiedz koledze niech podjedzie do dobrego serwisu. |
|
|
|
|
|
|
|
|