Autor |
Wiadomość |
pioteros
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: 5HP24
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 4.2 ABZ
Wiek: 36 Dołączył: 21 Sie 2015 Posty: 106 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2016-01-23, 00:31 [D2 98 4.2PB
] kilka pytan na start po kupnie - szara wtyc
|
|
|
mam pytanko, dzis zdjalem pokrywy plastikowe, na glowicy od pasazera zobaczylem ze jedna wtyczka szara jest niepodpieta, taka sama jak idzie do zaworka sterujacego gruszka zmiennej dlugosci kanalow kolektora, jest obok niej praktycznie na wiazce
czy czegos mi brakuje ? |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2016-01-23, 07:36
|
|
|
Zrób zdjęcie najlepiej. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2016-01-23, 12:13
|
|
|
Marek było to w ABZ=ach ? |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-01-23, 13:17
|
|
|
marekp750 napisał/a: | Air schrader - występowało w silnikach, gdzie chciano zmniejszyć ilość tlenków azotu (czyli kłaniają się normy spalin)
|
ernesto napisał/a: | Marek było to w ABZ=ach ? |
Z mojej wiedzy to na pewno w AKG/AKH to wystepowało. |
|
|
|
|
pioteros
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: 5HP24
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 4.2 ABZ
Wiek: 36 Dołączył: 21 Sie 2015 Posty: 106 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2016-01-23, 13:30
|
|
|
ciekawe czy mozna podawac gaz takim kroccem we wtryskiwaczu ?;d |
|
|
|
|
|
|
|
gacuś
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: S8
Dołączył: 27 Gru 2013 Posty: 201 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2016-01-25, 09:35
|
|
|
u siebie mam dokładnie taka samą wtyczkę i też się zastanawiałem do czego jest. |
|
|
|
|
pytlar
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 5,7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: jaa
Jeżdzę: chrysler aspen
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Gru 2013 Posty: 274 Skąd: Prabuty
|
Wysłany: 2016-01-25, 14:52
|
|
|
pioteros napisał/a: | ciekawe czy mozna podawac gaz takim kroccem we wtryskiwaczu ?;d |
to służy raczej do wyciągania nadmiaru oparów paliwa i wysyłania ich do dolotu...
mam to cholerstwo u siebie i przez to, że to jest takie grube nie idzie ładnie ułożyć wtryskiwaczy gazu... |
|
|
|
|
|
|
|
Peter-s8
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: piotr
Jeżdzę: S8
Pomógł: 4 razy Wiek: 50 Dołączył: 29 Maj 2010 Posty: 105 Skąd: mazowiecki
|
Wysłany: 2016-01-25, 16:13
|
|
|
To służy do zmniejszenia emisji spalin ekologia
Pozdrawiam |
_________________ "Nigdy do niczego się nie przyznawaj, złapią cię pijanego w samochodzie, to mów, że nie piłeś, znajdą ci dolary w kieszeni, to mów, że to pożyczone spodnie, a jak cię złapią na kradzieży za rękę, to mów, że to nie twoja ręka. Nigdy się nie przyznawaj"
|
|
|
|
|
pioteros
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: 5HP24
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 4.2 ABZ
Wiek: 36 Dołączył: 21 Sie 2015 Posty: 106 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2016-01-29, 17:02
|
|
|
zmienilem nieco tytul tematu zeby nie robic smietnika bo mam pytania kolejne
co warto sprawdzic na start jeszcze z typowych bolaczek tego auta/silnika ktore mozna szybko wyeliminowac ?
cos co ma wplyw na wysokie spalanie - termostat juz wymienilem bo klekal
chodzi mi glownie o dolot, uklad podcisnien, gdzie najczesciej robia sie nieszczelnosci, jak sprawdzic czy sondy prawidlowo pracuja, jakie powinny miec wartosci ? |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-01-29, 17:17
|
|
|
co ci da sprawdzenie jak one mogą głupoty pokazywać
pojedz na analizator spalin wtedy porównać można odczyty realne z tymi mniej realnymi |
|
|
|
|
pioteros
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: 5HP24
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 4.2 ABZ
Wiek: 36 Dołączył: 21 Sie 2015 Posty: 106 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2016-01-29, 18:00
|
|
|
czemu glupoty skoro pokazuja korekty dlugo i krotko terminowe ?
na analizatorze bylem to powiedzial mi tylko ze jest ok a ile w tym prawdy i precyzji to kij wie |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-01-29, 18:36
|
|
|
komputer opiera się na wskazaniach lambd
i tak wylicza
jeśli to wskazanie jest nie prawidłowe a czasem tak bywa to jest jak jest |
|
|
|
|
pioteros
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: 5HP24
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 4.2 ABZ
Wiek: 36 Dołączył: 21 Sie 2015 Posty: 106 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2016-01-29, 20:06
|
|
|
dlatego mysle ze warto znac wskazania sond na jalowym i pod obciazeniem |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-01-29, 20:07
|
|
|
Nic nie szkodzi zrobić mu "wyniki" a nuz cos wykażą. |
|
|
|
|
|