Autor |
Wiadomość |
emilus143
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Wrz 2014 Posty: 462 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2016-04-04, 09:03
|
|
|
Komplet uszczelnień do 5HP24 płaciłem koło 700 złotych. Pytaj w firmie SAMKO - ostatnio od nich zaopatrywałem się w części do skrzyni. |
_________________ I`m the LPG master |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-04-04, 09:25
|
|
|
SAMKO ma czesci niższej jakości z tego co czytałem Jakiego miałes producenta tych uszczelnień? |
|
|
|
|
|
|
|
emilus143
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Wrz 2014 Posty: 462 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2016-04-04, 11:33
|
|
|
Miałem właśnie też wątpliwości co do kosza wstecznego - miałem posty na tym forum. Jednak wagowo zgadzało się z oryginałem - potwierdzone u przedstawiciela. Uszczelki nie były oryginalne, tylko jakiegoś niemieckiego producenta habmuller (nie znam pisowni). U mnie jest to złożone na tych częściach, zrobiłem jużokoło 4 tysiące km przez 4 miesiące i jest w porządku, a samochód czasami dostaje po tyłku
Jesli chodzi o samko, to ceny polecam, ale co do oryginalności części pozostanę w neutralnym stanowisku. |
_________________ I`m the LPG master |
|
|
|
|
bezimienny
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 30 Dołączył: 24 Mar 2016 Posty: 15 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2016-04-04, 14:59
|
|
|
Panowie, pytanie z innej beczki, mam komplet wahaczy od a6 c5 na przód. Podejdzie do a8 ?p dolny tylny ten zakrzywiony jest ok, co sądzicie ? |
_________________ Bezimienny |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
bezimienny
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 30 Dołączył: 24 Mar 2016 Posty: 15 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2016-04-04, 15:16
|
|
|
Przedliftowy 99 rok |
_________________ Bezimienny |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
bezimienny
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 30 Dołączył: 24 Mar 2016 Posty: 15 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2016-04-04, 17:19
|
|
|
Poszedłem po rozum do porywczości i przed chwila wydałem 770 peelenuf na komplet wahaczy master sport mam nadzieje ze nie macie mi za złe
|
_________________ Bezimienny |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-04-04, 18:08
|
|
|
To z A6? |
|
|
|
|
bezimienny
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 30 Dołączył: 24 Mar 2016 Posty: 15 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2016-04-04, 18:17
|
|
|
Zdjecie swiezo zakupiohych wahaczy do A8 do a6 kupilem w aso za 480 kilka miesięcy temu na zaś |
_________________ Bezimienny |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-04-04, 18:37
|
|
|
to za kwote razem juz byś miał cos lepszego |
|
|
|
|
bezimienny
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 30 Dołączył: 24 Mar 2016 Posty: 15 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2016-04-04, 20:30
|
|
|
Powiem szczerze ze z mojego kilkuletniego jezdzenia a6 tak czy to na lemforderach czy na czyms tańszym, konczyly sie tak samo szybko |
_________________ Bezimienny |
|
|
|
|
|
|
|
VAGowner
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: TDI
Skrzynia: manual DQS 6b
Zasilanie: ON
Imię: Jac
Jeżdzę: A8 D2, A80 B4 1Z+
Pomógł: 10 razy Wiek: 55 Dołączył: 12 Sty 2016 Posty: 483 Skąd: zachodniopomorskie
|
Wysłany: 2016-04-05, 08:10
|
|
|
bezimienny napisał/a: | Powiem szczerze ze z mojego kilkuletniego jezdzenia a6 tak czy to na lemforderach czy na czyms tańszym, konczyly sie tak samo szybko |
I między innymi dlatego nadal jeżdżę A6 C4, w którym jest pojedynczy stalowy wahacz - a nie jak w C5 drogie aluminiaki |
_________________
|
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2016-04-06, 19:46
|
|
|
bezimienny napisał/a: | Powiem szczerze ze z mojego kilkuletniego jezdzenia a6 tak czy to na lemforderach czy na czyms tańszym, konczyly sie tak samo szybko |
Właśnie w tym czasami jest problem, bo można kupić podróbę zamiennika.
Chociaż z innej strony jest gdzieś w necie test wahaczy i ich wykonania i bodajże Swag ma najsolidniejsze.
VAGowner napisał/a: | I między innymi dlatego nadal jeżdżę A6 C4, w którym jest pojedynczy stalowy wahacz - a nie jak w C5 drogie aluminiaki |
C4 ma zawieszenie pancerne. Chociaż nie wiem czemu ale w Audi 100 wydaje mi się że lepiej wybiera niż A6 C4. Problem jest z końcówkami drążków bo je się wymienia raz na 10 lat |
|
|
|
|
|
|
|
bezimienny
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 30 Dołączył: 24 Mar 2016 Posty: 15 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2016-04-06, 20:01
|
|
|
Panowie, W tylnym prawym zacisku stoi tloczek od recznego. Regenerowac czy wymieniac zacisk ? |
_________________ Bezimienny |
|
|
|
|
|