|
Autor |
Wiadomość |
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
VAGowner
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: TDI
Skrzynia: manual DQS 6b
Zasilanie: ON
Imię: Jac
Jeżdzę: A8 D2, A80 B4 1Z+
Pomógł: 10 razy Wiek: 55 Dołączył: 12 Sty 2016 Posty: 483 Skąd: zachodniopomorskie
|
Wysłany: 2016-04-06, 21:18
|
|
|
bezimienny napisał/a: | Panowie, W tylnym prawym zacisku stoi tloczek od recznego. Regenerowac czy wymieniac zacisk ? |
Regenerować.
Być może wystarczy przeszlifować tłok i wymienić gumki z zestawu naprawczego.
Jak zdejmiesz zacisk i wyjmiesz tłok to będziesz wiedział co dalej |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
bezimienny
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 30 Dołączył: 24 Mar 2016 Posty: 15 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2016-04-06, 21:31
|
|
|
VAGowner napisał/a: | bezimienny napisał/a: | Panowie, W tylnym prawym zacisku stoi tloczek od recznego. Regenerowac czy wymieniac zacisk ? |
Regenerować.
Być może wystarczy przeszlifować tłok i wymienić gumki z zestawu naprawczego.
Jak zdejmiesz zacisk i wyjmiesz tłok to będziesz wiedział co dalej |
Narazie założyłem tak jak stoi, jutro z ojcem biore sie za wymiane dolnych wqhaczy
Panowie, mam pytanie, żeby dostac sie do osłony przegubu wewnętrznego na tylnej osi... musze rozbierz tarcze,zacisk itd, czydostanę sie od strony mostu?
[ Dodano: 2016-04-07, 17:00 ]
Panowie, potrzebny sprawny silownik ślimak do anteny radiowej, ma ktos na zbyciu i chciałby za niewielka cene odstąpić? |
_________________ Bezimienny |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-04-07, 19:45
|
|
|
Miałem i mam obecnie na 20" MS i złego słowa nie powiem. Po co wydawać 2tys skoro ten za 700 jest równie dobry.. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
bezimienny
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 30 Dołączył: 24 Mar 2016 Posty: 15 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2016-04-10, 14:11
|
|
|
Tarcze wymienione, zaciski ogarniet3, pryśniete na czerwono, przeguby wymienione, marzety też, wahacze również, jazda próba, cichutko, nic nie stuka, nie puka, przy puszczaniu hamulca nie ma tego strzału metelicznego, i teraZ nie wiem czy byla to wina tarcz czy wahacza ale podejrzwam że eina wahacza, wróćmy do jazdy próbnej, pedal hamulca, miękki, bardzo, pompowalem 10 razy, zrobił sie twardy, jednak po przejechaniu kilkukilkuset metrów robi sie miękki ze dopiero od połowy łapie, stąd moje zakłopotanie.. odpowietrzane były, ale czy to mozliwe ze przez3 dni postoju mógł sie zapowietrzyc ?
Drugie pytanie. .. tylna oś, A dokładnie marzeta od strony mostu. Jak. Sie do niej dostać? Może ktos już to robił? |
_________________ Bezimienny |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-04-10, 20:48
|
|
|
bezimienny napisał/a: | Drugie pytanie. .. tylna oś, A dokładnie marzeta od strony mostu. Jak. Sie do niej dostać? Może ktos już to robił? | Musisz zdemontować półoś |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
bezimienny
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 30 Dołączył: 24 Mar 2016 Posty: 15 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2016-04-13, 12:57
|
|
|
Zdjecia tuz przed założeniem dolnych wahaczy. Na ta chwile wszystko złożone. Tylko odpowietrzane. Budżet jak został wykorzystany do tej pory:
Tarcze przód febi bilstein 314mm 420zl
Klocki Brembo 280 zl
Tarcze tyl bilstein 180 złotych
Klocki Ferrodo 80 złotych
Przeguby przednie 300 zl
Marzeta tył od polosi 47 złotych
Wahacze mastersport 770 zlotych
Robocizna: 0 zl,
Zostało odpowietrzanie, ale podejrzewam ze wymienię wszystkie węże układu hamulcowego i Nowy plyn
Jestem coraz bliżej rozebrania przodu. Wyjecia silnika.
Do zrobienia dwie glowice, planowanie, wymiana świec, uszczelnień, odmalowanie kolektora na czarny połysk, silnik idzie do malowania proszkowego, skrzynia do renowacji, zalozony zeszycik, wszytstkie naprawy Bed uwiecznione
Na koniec Nowy rozrzad kompletny, nowa pompa wspomagania, rozrusznik i alternator tydzien temu odebrany z regeneracji. Powoli rozglądam sie za duperelami do zrobię wydechu z kwasowki,
Do tej pory wydane nieco ponad 2000 peelenuf. Szczerze wierze ze nie przekrocze budżetu
W miarę postepu Bede informowac na biezaco, wybaczcie za przestoj, praca w banku zobowiazuje
|
_________________ Bezimienny |
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2016-04-13, 21:28
|
|
|
Trzeba było od razu płyn wymienić |
|
|
|
|
|
|
|
bezimienny
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 30 Dołączył: 24 Mar 2016 Posty: 15 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2016-04-13, 23:02
|
|
|
Ja to taki roztrzepanny trochę jestem:D Ale co sie odwlecze to nie uciecze
[ Dodano: 2016-04-15, 21:20 ]
Ręczny działa , półoś zdjeta, marzeta wymieniana, płyn hamulcowy wymieniony, niedługo czeka mnie odpowietrzane. Mam do was pytanie, odnosnie tempomat, nie działa prawie w ogóle, tzn dzialqa raz na Ruski rok, kiedy mu się zachce ... Co może byc tego przyczyna? |
_________________ Bezimienny |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-04-15, 20:39
|
|
|
pewnie sterownik-miałem tak samo. przelutowac lub wymienić |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-04-15, 21:19
|
|
|
bezimienny napisał/a: | tempomat, nie działa ... Co może byc tego przyczyna? |
Apophis napisał/a: | pewnie sterownik | Albo manetka, padają jak muchy ...ja już drugi raz wymieniłem. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
bezimienny
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 30 Dołączył: 24 Mar 2016 Posty: 15 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2016-04-17, 18:07
|
|
|
Sterownik zamówiony, przyjdzie we wtorek. Udało się zlozyc cała tylna polos na nowych częściach. . Odpowietrzony uklad hamulcowy. Czas Panowie brac ie za silnik. Dla większego komfortu pracy jadę z a8mka do chrzestnego. Postawimy to na podnosniku. Łatwiej bedzie dobrac sie do silnika od góry i od dołu zarazem niż w kanale. Trzymajcie za mnie kciuki bo za miesiąc mam mieć przedluzana umowę na czas nieokreślony i miejmy nadzieje podwyżkę. A potem będę sprzedawać dalej karty kredytowe i naprawiać a8mke
[ Dodano: 2016-04-26, 12:34 ]
Sterownik założony, tempomat działa jak Nowy, w następnym tygodniu silnik będzie rozkładany, miejsce u wujka się zwolnilo więc żuraw w ruch i wyciągamy cudo na stół. Panowie, mam pytanie odnośnie pedału hamulca. Od ktorego momentu powinien łapać przy nowych tarczach. Nie wiem jak to ma się odbywac w automatach. Stąd moje pytanie, powinien reagować Od razu czy bliżej połowy ? Pozdrawiam
[ Dodano: 2016-05-03, 23:59 ]
Panowie, mam problem, otóż po założeniu sterownika od tempomatu wyskakuje kontrolka airbag, ale to może później, mam mega problem, otóż bawiłem sie z podświetleniem, a raczej z ich miejscowym brakiem, wymieniłem wszystkie żarówki Na ledowe, wszystko działało, każde styki przeczyscilem i potraktowalem pasta. Smigalo aż miło, aż do momentu gdy przedobrzylem, przez przypadek zrobiłem zware, nie byle jaką, nie dziala mi podświetlenie w środku, centralny zamek nie otwiera i nie zamyka samochodu, nawet zamykanie z kluczyka nie dziala, siłowniki w ogole nie reaguja na kluczyk i Na pilot, nie slychac pompy od centralnego, podświetlenie na zegarkach dziala, ale nie wyświetlają się komunikaty odnośnie tego co jest wlaczone, czy to kontrolka od świateł dziennych np, nie słychać siłownika od anteny radia. O co tutaj chodzi ? Pomożecie? Bo ręce mi opadają..... |
_________________ Bezimienny |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-05-03, 23:39
|
|
|
bezimienny napisał/a: | O co tutaj chodzi ? Pomożecie? Bo ręce mi opadają..... | Sprawdź wszystkie bezpieczniki ...dokładnie! Jak już to zrobiłeś i nadal kicha to albo gdzieś przepaliło kable albo upaliło sterowniki |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
bezimienny
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 30 Dołączył: 24 Mar 2016 Posty: 15 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2016-05-07, 09:40
|
|
|
Poszedł jeden bezpiecznik w skrzynce, sprawdzałem wszystkie, wyglądały jak działające, jak wymieniłem go od razu wszystko zaczęło hulać jak trzeba
Dzięki Panowie za pomoc.
[ Dodano: 2016-06-22, 12:11 ]
Panowie, potrzebuje waszej pomocy, otoz silnik rozłożony, potrzebne serwo hamulcowe i pompa wspomagania. Posiada ktoś z was na zbyciu ? |
_________________ Bezimienny |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |
|
|