Autor |
Wiadomość |
Adam.Grze
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 28 Dołączył: 22 Wrz 2016 Posty: 16 Skąd: Ostrów Wielkopolski
|
Wysłany: 2016-09-23, 16:01 [D2 97 2.8PB
] Szarpie autem
|
|
|
Nie wiem czy w dobrym miejscu pisze ale podobnego tematu nie mogłem znaleźć jeśli już był to proszę mnie nakierować tam Mam taki problem i to sporadyczny, gdy przyspieszam nawet delikatnie to autem szarpie jak by coś ze skrzynia się działo, problem jest sporadyczny i nieprzewidywalny bo gdyby się chciało komuś pokazać jak szarpie to jak na złość nie szarpie...., gdy szapie wystarczy mocniej przyspieszyć a problem znika, problem mam również taki ze gdy z trybu Parking włączam tryb Drive lub Wsteczny to autem telepie uczucie takie jakby nierówna praca silnika i gdy ruszam to po chwili problem znika, takie sytuacje mam rzadko i sporadyczny. |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2016-09-23, 16:09
|
|
|
Robi to tylko na wyższych biegach, gdy jest pod obciążeniem i chcesz przyspieszyć a skrzynia jeszcze nie zdąży zrzucić biegu na niższy ? Jakieś błędy w sterowniku ? |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
Adam.Grze
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 28 Dołączył: 22 Wrz 2016 Posty: 16 Skąd: Ostrów Wielkopolski
|
Wysłany: 2016-09-23, 16:20
|
|
|
Robi to różnie, ale wiem że na wyższym biegu bo obroty mam jakoś 1,3-2tyś i czuje się jakby nie zredukował a próbuje przyspieszyć na wyższym biegu, a w innych momentach gdy jest ok to momentalnie redukuje i pomału przyspiesza. Ja nie jeżdżę gwałtownie tylko lubię szanować swój samochód i przyspieszam stopniowo. Takie objawy mam od zakupu auta ale dopiero pojawiły się po paru dniach od zakupu... miałem taki okres że przez tydzień chciałem a nawet nie szarpnął, a teraz sporadycznie. |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-09-23, 16:39
|
|
|
Była remontowana? NIe falują obroty na wyższych biegach? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Adam.Grze
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 28 Dołączył: 22 Wrz 2016 Posty: 16 Skąd: Ostrów Wielkopolski
|
Wysłany: 2016-09-23, 16:51
|
|
|
Nie była remontowana, niedawno robiłem rozrząd i od razu wymieniłem cały olej w skrzyni na nowy, bo lekko pociła się, powodem była uszczelka za 18zł... teraz jest w porządku. |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2016-09-23, 21:05
|
|
|
Tak z ciekawości, jaki olej wlany jest do skrzyni? |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
bikerone
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3000
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 37 Dołączył: 24 Wrz 2015 Posty: 44 Skąd: Pionki
|
Wysłany: 2016-09-24, 08:04
|
|
|
podłącze się pod zapytanie , u mnie bardzo podobne problemy tylko podczas jazdy, skrzynia około roku temu przeszła remont z wymianą sprzęgła hydrokinetycznego wszystko było ok do tego momentu może ma ktoś jakiś pomysł? |
|
|
|
|
Adam.Grze
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 28 Dołączył: 22 Wrz 2016 Posty: 16 Skąd: Ostrów Wielkopolski
|
Wysłany: 2016-09-24, 12:30
|
|
|
Właściwy ole wlany został, teraz nie powiem jaki do ładnie. Ale problem był przed wymianą oleju jeszcze. |
|
|
|
|
|
|
|
Pawel_7 [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-10-04, 11:17
|
|
|
A może szarpania nie powoduje skrzynia a osprzęt silnika? Rozumiem, że to V6 2.8 193KM a tam często padają przewody zapłonowe, albo pompka w zbiorniku paliwa. Chociaż jeśli wspominasz o wibracjach po zmianie trybu jazdy to nasuwa się na myśl skrzynia... |
|
|
|
|
|