Autor |
Wiadomość |
chicken20091986
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38 Dołączył: 30 Sty 2013 Posty: 616 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2014-01-07, 08:45
|
|
|
u mnie zanika przy wyższych pojawia sie w pewnym przedziale i jest jednostajny troche inny niż na filmiku bo tam jest taki nie regularny |
_________________ http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
|
|
|
|
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
Wysłany: 2014-01-07, 13:00
|
|
|
Kiedyś po stłuczce brachol odstawił auto na warsztat po miesiącu odpalili audiczke i właśnie takie stuki były .Ja obstawiałem szklanki i rzeczywiście tak było ale długo trwało aż olej się uzupełnił i ucichło .Może być że uszkodzony regulator zaworu i wali nstp. Przed kupnem swojej oglądałem i odsłuchiwałem kilka sztuk nawet młodsze od mojej i właśnie w kilku z nich było charakterystyczne stukanie ale z prawej strony w okolicach 8 cylindra W trakcie zakupu trzeba dobrze odsłuchać motor , choć wielu sprzedaje auta z uszkodzeniami ale zalewają silniki różnymi specyfikami które wyciszają silnik ,po czym nowy właściciel wymienia oleum i zaczynają się cyrki . |
_________________ Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-01-07, 13:26
|
|
|
przynajmniej motor ma tani |
|
|
|
|
chicken20091986
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38 Dołączył: 30 Sty 2013 Posty: 616 Skąd: Szczecin
|
|
|
|
|
|
|
|
czedi87
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB
Imię: Mariusz
Jeżdzę: audi d3 szukam
Wiek: 37 Dołączył: 13 Kwi 2010 Posty: 6 Skąd: Ełk/Telford
|
Wysłany: 2014-01-08, 18:16
|
|
|
nie brzmi to za dobrze. nie wydaje mi aby to byla panewka, by ja wykluczyc proponowalbym sprawdzic olej czy nie ma tam niechcianych opilkow metalu. osobiscie stawiam na rozciagniety lancuszek rozrzadu. jeszcze takie pytanie czy dzwiek jest taki sam pod obcciazeniem silnika w tym samym zakresie obrotow jak napisales wyzej?
prosze wybaczyc brak polskich znakow |
|
|
|
|
chicken20091986
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38 Dołączył: 30 Sty 2013 Posty: 616 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2014-01-08, 18:24
|
|
|
czedi87 napisał/a: | jeszcze takie pytanie czy dzwiek jest taki sam pod obcciazeniem silnika w tym samym zakresie obrotow jak napisales wyzej? |
ciężko powiedzieć nie za bardzo słychać podczas obciążenia bo maska wygłuszona itd. a co sugerujesz pod obciążeniem??
Właśnie tą panewkę też znajomy kolega wykluczył bo już dawno by się rozsypało a sam koleś po kupnie zrobił z tym stukaniem ok 500km, i nie wieadomo ile zrobił poprzedni włąściciel.
Czy tam na łańcuszku jest napinacz ?? i czy zawsze?? |
_________________ http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
|
|
|
|
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-01-08, 18:36
|
|
|
Kolego nie mam tam żadnego napinacza, łańcuszek kosztuje 30zł. |
|
|
|
|
chicken20091986
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38 Dołączył: 30 Sty 2013 Posty: 616 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2014-01-08, 18:39
|
|
|
adrian949 napisał/a: | Kolego nie mam tam żadnego napinacza, łańcuszek kosztuje 30zł. |
czyli ściągać pokrywę i sprawdzić czy łańcuch nie luźny |
_________________ http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
|
|
|
|
|
|
|
|
Marcin1981
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Wiek: 43 Dołączył: 04 Lip 2011 Posty: 313 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2014-01-08, 18:49
|
|
|
łańcuszek na wolnych obrotach było by słychać . Ja stawiam na regulator zaworu <niegadam> |
|
|
|
|
chicken20091986
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38 Dołączył: 30 Sty 2013 Posty: 616 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2014-01-08, 19:03
|
|
|
Marcin1981 napisał/a: | Ja stawiam na regulator zaworu |
Po ściągnięciu pokrywy zaworów jestem w stanie sprawdzić luz na regulatorze?? |
_________________ http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
|
|
|
|
|
|
|
|
Marcin1981
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Wiek: 43 Dołączył: 04 Lip 2011 Posty: 313 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2014-01-08, 19:18
|
|
|
Ciężko za dużo ich tam jest. |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-01-08, 19:20
|
|
|
ale
to jest ale
zmierz ciśnienie oleju przed rozbieraniem |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-01-08, 19:20
|
|
|
posłuchać stetoskopem |
|
|
|
|
Marcin1981
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Wiek: 43 Dołączył: 04 Lip 2011 Posty: 313 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2014-01-08, 19:21
|
|
|
w t4 2.4 miałem identyczny odgłos ,po wyjęciu wałka dziurawy regulator tylko że auto miało 600 000 tkm |
|
|
|
|
|
|
|
chicken20091986
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38 Dołączył: 30 Sty 2013 Posty: 616 Skąd: Szczecin
|
|
|
|
|
|