Autor |
Wiadomość |
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
czedi87
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB
Imię: Mariusz
Jeżdzę: audi d3 szukam
Wiek: 37 Dołączył: 13 Kwi 2010 Posty: 6 Skąd: Ełk/Telford
|
Wysłany: 2014-01-08, 20:42
|
|
|
chicken20091986 napisał/a: | czedi87 napisał/a: | jeszcze takie pytanie czy dzwiek jest taki sam pod obcciazeniem silnika w tym samym zakresie obrotow jak napisales wyzej? |
ciężko powiedzieć nie za bardzo słychać podczas obciążenia bo maska wygłuszona itd. a co sugerujesz pod obciążeniem??
Właśnie tą panewkę też znajomy kolega wykluczył bo już dawno by się rozsypało a sam koleś po kupnie zrobił z tym stukaniem ok 500km, i nie wieadomo ile zrobił poprzedni włąściciel.
Czy tam na łańcuszku jest napinacz ?? i czy zawsze?? |
o ile sie nie myle gdyby byl to lancuszek to pod obciazeniem halas by sie nasilal. |
|
|
|
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-01-08, 21:26
|
|
|
ja odpalałem
mam gdzieś nawet to nakręcone |
|
|
|
|
|
|
|
chicken20091986
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38 Dołączył: 30 Sty 2013 Posty: 616 Skąd: Szczecin
|
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
|
|
|
|
|
|
|
chicken20091986
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38 Dołączył: 30 Sty 2013 Posty: 616 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2014-01-09, 10:09
|
|
|
marekp750 napisał/a: | Sam grzebiesz przy aucie? Czy tylko mechanicy?
1. sprawdź ciśnienie oleju - manometr wpiąć w miejsce czujnika ciśnienia oleju
Silnik dobrze nagrzany, ciśnienie na wolnych obrotach przy 3 tyś i 5 tyś rpm.
2. zdjąć pokrywę klawiatury - zobaczyć co tam widać, kręcąc wałem silnika, lusterko do ręki lub mała kamera, sprawdzić luz między wałkiem a popychaczem, może będzie na tyle duży, że da się to zaobserwować.
W zależności od tego co wyjdzie w tych dwóch przypadkach podjąć dalsze kroki. |
ok tak zrobię, bo sam robię a z czym takim nie miałem do czynienia , odezwę sie jak sprawdze |
_________________ http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
|
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
Wysłany: 2014-01-09, 10:18
|
|
|
Sprawa nie związana z Twoim problemem.
Jeżeli leci olej z pod uszczelki głowicy (silnik się mocno poci od uszczelki w dół) to
dokręć śruby głowicy na 105Nm (wg kolejności tak jak nową uszczelkę byś montował).
Zauważyłem, że większość uszczelek siada (lub śruby się rozciągają) w nastoletnich silnikach V8 audi, nie trzyma szczelności. Trzeba dociągnąć głowicę (wg serwisu audi nie trzeba...). Jak już dekiel będzie ściągnięty. Fachowo to nowe śruby powinny być ale to koszt 100 zł na stronę.
Jeżeli okaże się problem z głowicą, to możesz zrobić coś takiego...
Regeneracja głowicy (prowadnice, szlifowanie zaworów, gniazd, planowanie, uszczelniacze trzonków zaworowych, sprawdzenie szczelności).
|
_________________ Marek
tel. 571 240 898
https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4 |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-01-09, 15:14
|
|
|
lekko gejowskie kolory |
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
|
|
|
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
Wysłany: 2014-01-09, 18:37
|
|
|
Przypomniałem sobie takie zdarzenie a mianowicie : jak padła mi skrzynia i czekałem na termin naprawy, ponieważ był okres urlopowy to auto nie odpalane stało ponad miesiąc .Przed wyjazdem do warsztatu doładowałem aku na wszelki wypadek i zalałem sporą dawkę paliwka i postanowiłem odpalić auto ,no i właśnie pojawił mi się identyczny stukot jak na twoim filmiku . silnik popracował z 10 minut nabrał temperatury i w tedy kilka razy na pedał gazu i wszystko ucichło .Dlatego sądzę że jednak regulator,tylko że w tym przypadku może być uszkodzony. |
_________________ Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
|
|
|
|
|
czedi87
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB
Imię: Mariusz
Jeżdzę: audi d3 szukam
Wiek: 37 Dołączył: 13 Kwi 2010 Posty: 6 Skąd: Ełk/Telford
|
Wysłany: 2014-01-10, 09:32
|
|
|
hmm... chyba bez rozbierania sie nie obejdzie. ale poki co ja bym zaczal od sprawdzenia lozyskowania wszystkich rolek. czasami takie blache rzeczy moga nas zaskoczyc. z doswiadczenia wiem ze dzwiek sie lubi rozchodzic w komorze silnika. |
|
|
|
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
|
|
|
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
|
|
|
|
|