Autor |
Wiadomość |
chicken20091986
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38 Dołączył: 30 Sty 2013 Posty: 616 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2014-01-10, 11:25
|
|
|
dźwięk na 100 % z tyłu glowicy . po zbadaniu budowy glowicy w etce nie ma tam za duzo rzeczy co do stukania (szklanki, łańcuch, górna panewka na walku,) rozrząd ok 50 tys temu a kiedy zaczely sie stuki to nie wiem auto nie dawno kupione nie wiem ile jeździł gościu z tym . a czy przestawiony rozrzad moze powodować takie stukanie? powiem jeszcze że jak dodam gazu energicznie do wysokich obr. to w trakcie nic nie slychac . stuki występują tylko przy ok 2.5tys obr do 3.5 |
_________________ http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
|
|
|
|
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
|
|
|
|
|
|
|
czedi87
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB
Imię: Mariusz
Jeżdzę: audi d3 szukam
Wiek: 37 Dołączył: 13 Kwi 2010 Posty: 6 Skąd: Ełk/Telford
|
Wysłany: 2014-01-10, 17:28
|
|
|
Cytat: | dźwięk na 100 % z tyłu glowicy |
jezeli tak to tylko rozbierac i szukac. oby to nic powaznego nie bylo. |
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
|
|
|
|
|
|
|
chicken20091986
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38 Dołączył: 30 Sty 2013 Posty: 616 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2014-01-12, 09:20
|
|
|
tutenhamon napisał/a: | chicken20091986 Mam nadzieje że opiszesz co to było , niech ta wiedza posłuży innym któży spotkają się z tą dolegliwością . |
Oczywiście że, podzielę się wiedzą |
_________________ http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
|
|
|
|
|
chicken20091986
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38 Dołączył: 30 Sty 2013 Posty: 616 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2014-01-15, 18:43
|
|
|
hmm. jak na razie nie znalazłem powodu , dekiel ściągnięty brak luzów na panewkach głównych szklanki ok. łańcuch naciągnięty . Chwilami zastanawiam się czy dzwięk nie niesie się jak by pod przepustnicą tam głębiej , dziwna sprawa. |
_________________ http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
|
|
|
|
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-01-16, 12:56
|
|
|
nie słuchałeś stetoskopem ? |
|
|
|
|
|
|
|
chicken20091986
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38 Dołączył: 30 Sty 2013 Posty: 616 Skąd: Szczecin
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-01-17, 00:58
|
|
|
jak nie masz stetoskopu to na rowni z nim możesz sobie wziąść półmetrowego kołka takiego jak od łopaty i tylko równo uciętego i przykładasz w rózne miejsca silnika a drugi koniec do ucha-świetnie sie tym wyszukuje jak stetoskop |
|
|
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2014-05-30, 09:11
|
|
|
marekp750 napisał/a: | Jeżeli leci olej z pod uszczelki głowicy (silnik się mocno poci od uszczelki w dół) to
dokręć śruby głowicy na 105Nm (wg kolejności tak jak nową uszczelkę byś montował).
|
Pozwolę sobie odświeżyć..
Te 105NM to dobra wartość? Elsa podaje dokręcanie kolejno na 40NM, 60NM i jeszcze pół obrotu (dla nowych śrub).
Pytam, bo chcę dokręcić głowice (gdzieś z tamtych okolic leci olej), ale nie chcę później szukać nowego silnika przez zerwany gwint.. |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
SenatorS8
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Wiek: 42 Dołączył: 25 Gru 2013 Posty: 352 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2014-05-30, 09:17
|
|
|
Jest to wartosc zaobserwowana podczas dokrecania wlasnie na te kąty.
Kolejna sprawa to ta że ty dokrecasz stare sruby i dla nich dane dotyczace kąta moga sie skonczyc rozciaganiem bez przelozenia na sile. |
|
|
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2014-05-30, 12:08
|
|
|
Ok, dzięki, wszystko już jasne, może nic nie popsuję przy dokręcaniu |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-05-30, 19:16
|
|
|
tylko na zimnym motorze
i delikatnie jednostajnie |
|
|
|
|
|
|
|
|