Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 96 4.2PB/LPG ] Stukanie lewa strona silnika filmik  
Autor Wiadomość
chicken20091986 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38
Dołączył: 30 Sty 2013
Posty: 616
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2014-01-10, 11:25   

dźwięk na 100 % z tyłu glowicy . po zbadaniu budowy glowicy w etce nie ma tam za duzo rzeczy co do stukania (szklanki, łańcuch, górna panewka na walku,) rozrząd ok 50 tys temu a kiedy zaczely sie stuki to nie wiem auto nie dawno kupione nie wiem ile jeździł gościu z tym . a czy przestawiony rozrzad moze powodować takie stukanie? powiem jeszcze że jak dodam gazu energicznie do wysokich obr. to w trakcie nic nie slychac . stuki występują tylko przy ok 2.5tys obr do 3.5
_________________
http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
 
 
marekp750 



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy
Wiek: 52
Dołączył: 11 Maj 2011
Posty: 1011
Skąd: k/Pruszcza Gd.
Wysłany: 2014-01-10, 11:40   

Jeżeli na 100% tył głowicy to ściągaj dekiel. Ciekawe co tam ciekawego zobaczysz.

Sprawdź przy okazji ustawienie wałków względem siebie oraz wału korbowego.

_________________
Marek
tel. 571 240 898

https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4
 
 
czedi87 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB
Imię: Mariusz
Jeżdzę: audi d3 szukam
Wiek: 37
Dołączył: 13 Kwi 2010
Posty: 6
Skąd: Ełk/Telford
Wysłany: 2014-01-10, 17:28   

Cytat:
dźwięk na 100 % z tyłu glowicy


jezeli tak to tylko rozbierac i szukac. oby to nic powaznego nie bylo.
 
 
tutenhamon 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy
Wiek: 55
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 1135
Skąd: Choszczno
Wysłany: 2014-01-11, 17:52   

chicken20091986 Mam nadzieje że opiszesz co to było , niech ta wiedza posłuży innym któży spotkają się z tą dolegliwością .
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
chicken20091986 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38
Dołączył: 30 Sty 2013
Posty: 616
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2014-01-12, 09:20   

tutenhamon napisał/a:
chicken20091986 Mam nadzieje że opiszesz co to było , niech ta wiedza posłuży innym któży spotkają się z tą dolegliwością .

Oczywiście że, podzielę się wiedzą :)
_________________
http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
 
 
chicken20091986 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38
Dołączył: 30 Sty 2013
Posty: 616
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2014-01-15, 18:43   

hmm. jak na razie nie znalazłem powodu , dekiel ściągnięty brak luzów na panewkach głównych szklanki ok. łańcuch naciągnięty . Chwilami zastanawiam się czy dzwięk nie niesie się jak by pod przepustnicą tam głębiej , dziwna sprawa.
_________________
http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
 
 
tutenhamon 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy
Wiek: 55
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 1135
Skąd: Choszczno
Wysłany: 2014-01-16, 08:40   

To nie korbowód ;) Nie ta częstotliwość. Obejrzyj dokładne łańcuszek może ma pęknięte ogniwo ?
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-01-16, 12:56   

nie słuchałeś stetoskopem ? ;)
 
 
chicken20091986 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38
Dołączył: 30 Sty 2013
Posty: 616
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2014-01-16, 17:52   

pepi napisał/a:
nie słuchałeś stetoskopem ? ;)

nie słuchałem jeszcze , spróbuje obadać
_________________
http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-01-17, 00:58   

jak nie masz stetoskopu to na rowni z nim możesz sobie wziąść półmetrowego kołka takiego jak od łopaty i tylko równo uciętego i przykładasz w rózne miejsca silnika a drugi koniec do ucha-świetnie sie tym wyszukuje jak stetoskop :)
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1296
Skąd: Lublin
Wysłany: 2014-05-30, 09:11   

marekp750 napisał/a:
Jeżeli leci olej z pod uszczelki głowicy (silnik się mocno poci od uszczelki w dół) to
dokręć śruby głowicy na 105Nm (wg kolejności tak jak nową uszczelkę byś montował).

Pozwolę sobie odświeżyć..
Te 105NM to dobra wartość? Elsa podaje dokręcanie kolejno na 40NM, 60NM i jeszcze pół obrotu (dla nowych śrub).
Pytam, bo chcę dokręcić głowice (gdzieś z tamtych okolic leci olej), ale nie chcę później szukać nowego silnika przez zerwany gwint..
_________________
Four rings to rule them all
 
 
SenatorS8 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Wiek: 42
Dołączył: 25 Gru 2013
Posty: 352
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-05-30, 09:17   

Jest to wartosc zaobserwowana podczas dokrecania wlasnie na te kąty.
Kolejna sprawa to ta że ty dokrecasz stare sruby i dla nich dane dotyczace kąta moga sie skonczyc rozciaganiem bez przelozenia na sile.
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1296
Skąd: Lublin
Wysłany: 2014-05-30, 12:08   

Ok, dzięki, wszystko już jasne, może nic nie popsuję przy dokręcaniu :D
_________________
Four rings to rule them all
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-05-30, 19:16   

tylko na zimnym motorze :)
i delikatnie jednostajnie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.