Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 96 4.2PB/LPG ] Swap.  
Autor Wiadomość
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2017-07-01, 17:01   

pepi napisał/a:
każdy automat padnie to tylko kwestia czasu :]


to fakt!, ale... Mam zywy dowod na to ze jak sie o asb dba to posluzy dlugie lata. Np w Oplu Verctra A 1,8 benzyna 91' w automacie...Wujek mojej zony kupil go od Niemca i po ponad 20 latach go zezlomowal bo juz rdza to auto zjadla. Automat natomiast dziala do ostatniego dnia bez jednej naprawy. To samo kolega w A6 C5 z 97' do tej pory nic nie robil a autku stuknelo 20 lat...

wiec to ze "każdy automat padnie to tylko kwestia czasu" mozna tez odniesc do manuali ;)

Powtorze raz jeszcze siebie i Damiana w 4 slowach " Jak dbasz tak masz".

Ludziska kupuja A8 jak sie da najtaniej a potem dziwota ze koszta utrzymania przerastaja cene wartosci auta <faktycznie> zarzynaja te auta co chwile "no bo przecie 300 koni to musi latac", nie pilnujac regularnego serwisu a potem powstaja wlasnie takie tematy rozpaczy na automatem i przekonywaniu ze gała jest lepsza a lewa łydka w korkach wcale nie boli :D <cicho>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4799
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2017-07-02, 08:23   

w naszych kutrach te automaty są nie udane dziwi mnie jedno są też w BMW
I TAM PADAJĄ MARGINALNIE :]
a8 dzielimy na przed naprawą lub po naprawie to chyba najbardziej boli jak padnie
Ja raz zmieniłem automat i w moim przypadku kupilem go za 500 pln :]
i był niby po naprawie i służył dzielnie
Ale przerobiłem a6 4,2 na manual gościowi i pośmigałem parę dni tamtym
i załamałem się .
Wsiadam w auto swoje i szok coś wyje ślizga się i nie jedzie ...
A co do automatów przy mniejszych silnikach potrafią życz dłużej
Np w scorpio jednym z moich skrzynia padła przy 450 tys to znaczy pompa oleju padła bo skrzynia miała się dobrze tylko zobaczyłem to jak już ją na złom rozebrałem można było od pompy a nie od środka . <bezradny>
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2017-07-02, 17:20   

Moja skrzynka też jeszcze chodzi, też pykło już 410000 km a lekko nie ma. Co prawda wymieniałem już konwerter i robiłem rewizje jak była poza autem ale żadnych remontów. Wcześniej czy później i tak padnie ale po co zawczasu się tym przejmować <faktycznie>
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
krisker 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 607
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2017-07-02, 18:32   

Problem w tym, że manual raczej nie padnie na wakacjach 2000km od domu, a jeśli już, to da znać wcześniej. Automat lubi robić niespodzanki ;)
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2017-07-02, 19:05   

krisker napisał/a:
Problem w tym, że manual raczej nie padnie na wakacjach 2000km od domu

krisker, nie siej zamętu ...poza automatem czy też manualem jest jeszcze kilkadziesiąt innych podzespołów w aucie które niespodziewanie mogą uziemić auto będąc na wakacjach <faktycznie>
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
VAGowner 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: TDI
Skrzynia: manual DQS 6b
Zasilanie: ON
Imię: Jac
Jeżdzę: A8 D2, A80 B4 1Z+
Pomógł: 10 razy
Wiek: 54
Dołączył: 12 Sty 2016
Posty: 483
Skąd: zachodniopomorskie
Wysłany: 2017-07-04, 23:10   

Za cenę kompletu uszczelnień do automatu będzie miał drugą skrzynię manualną :)
_________________

 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2017-07-04, 23:58   

VAGowner, elektryczna szczoteczka do zębów też jest bardziej podatna na uszkodzenia niż zwykła a mimo wszystko większość ludzi wybiera elektryczne, dlaczego? ...bo są wygodniejsze w użyciu.
Podobnie jest ze skrzyniami, jeden lubi machać gałą a drugi woli położyć wolną rękę na "kolanie" żony ;)
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4799
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2017-07-05, 19:22   

powiedział co wiedział :P
wiadomo że skrzynie manualne są lepsze
lecz nie aż tak wygodne
I tu może koniec tego tematu jak ktoś lubi zrobić raz i dobrze i pewnie kosztem, wygody to niech przerabia ,
Albo remontuje automat kto bogatemu zabroni
 
 
j3drek 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 22 Sty 2015
Posty: 154
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2017-07-07, 23:06   

pepi napisał/a:
kolego nie pchaj się w automat
bo to tylko wygoda i tyle
To ja z przekładką poleciałem zdecydowanie po taniości :]
W a6 4,2 gość kupił przekładkę 2 tys i z kołem były jazdy ale kupił koło sztywne valeło za około 2 tys dawałem link na alledrogo
Moja przekładka wyszła mnie ze tyle

Skrzynia 500
koło i sprzęgło 200
tokarz 50
wybierak 100
most 100
wał i półosie strugałem sam
pedały i pompa 100zł
a reszta to tylko praca


A jak poradziłeś sobie z elektroniką? masz preFL? czy FL?
_________________
Życie jest zbyt krótkie by jeździć dieslem ;)
https://www.youtube.com/watch?v=61vgHeGrZ9M
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4799
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2017-07-08, 22:32   

polift
normalnie tu zostawiło się tu spieło aby rozrusznik był
i wsteczny
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.