|
Autor |
Wiadomość |
longd2
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Slawek
Jeżdzę: A8 D2 long
Wiek: 47 Dołączył: 18 Gru 2013 Posty: 94 Skąd: Swietokrzyskie
|
Wysłany: 2013-12-28, 22:15 [D2 02
] Panel klimatronika
|
|
|
Witam mam problem z klimatronikiem a mianowice gdzy temp.otoczenia spada po nizej 0 to przestaje grzac i rosnie temp.silnika , gdzy przytrzymam obroty w okolicach 3500 4000 to wraca wszystko do normy po jakiejs minucie znowu przestaje grzac i powraca problem,nadmienie tylko ze w temp.otoczenia gdy jest +4 i wiecej jest wszystko ok
Vagiem wszystko przetestowane nie ma bledow przeprowadzony test elemetow.Wszystko wskazuje ze prawdopodobnie jest walniety panel klimy i teraz pytanie czy nr.panela klimy z koncowka litery Q taki mam moge zamienic na koncowke litery N z.
Z gory dziekuje za info |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2013-12-28, 22:42
|
|
|
hejka wg etki powinno pasowac:
|
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2013-12-28, 23:16 Re: KLIMATRONIK
|
|
|
longd2 napisał/a: | przestaje grzac i rosnie temp.silnika , gdzy przytrzymam obroty w okolicach 3500 4000 to wraca wszystko do normy po jakiejs minucie znowu przestaje grzac i powraca problem |
szczerze to jestem wrażliwy na takie sytuacje i ja bym podejrzewał zapowietrzający się układ chłodzenia. Gdzieś się zatka i za pchnie powietrzem, dasz po garach i przepchnie powietrze dalej i wraca do normy. Sprawdź poziom płynu najpierw. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
longd2
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Slawek
Jeżdzę: A8 D2 long
Wiek: 47 Dołączył: 18 Gru 2013 Posty: 94 Skąd: Swietokrzyskie
|
Wysłany: 2013-12-29, 10:34
|
|
|
Dzieki za wszystkie informacje ale jesli chodzi o plyn to nie ubywa go trzyma caly cza stan jedynie jak przstaje grzac to przybywa plynu w zbiorniczku dodam ze elektrozawory wymienione na sprawne
[ Dodano: 2013-12-29, 10:48 ]
a zabawne jest to ze przy dodatniej temp.otoczenie jest wszystko ok |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2013-12-29, 15:00
|
|
|
longd2 napisał/a: | jedynie jak przstaje grzac to przybywa plynu w zbiorniczku dodam ze elektrozawory wymienione na sprawne |
Dziwne. Zupełnie jak by się coś zatykało i blokowało prawidłowy przepływ. Temperatura płynu rośnie i zwiększa swoją objętość. Może coś Ci pływa w układzie, albo się coś oderwało.
Ja miałem taką sytuację parę lat temu że zamarzał mi reduktor. Wszystko było ok a reduktor zamarzał. Postanowiłem go wyjąć i okazało się że na przewodzie który zasila reduktor płynem pływała sobie kulka :-o Nie miałem pojęcia jak się tam dostała. Po pozbyciu się ciała obcego wszystko wróciło do normy. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |