|
Autor |
Wiadomość |
kryhawrc
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy Wiek: 42 Dołączył: 09 Sie 2014 Posty: 369 Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
|
Wysłany: 2016-12-12, 19:47 [D2 00 4.2PB/LPG
] Kontrolk (P) ręcznego nie swieci
|
|
|
Dziś rano jak odpaliłem auto kontrolka ręcznego (P) ledwo co swieciła. Po dojechaniu do celu jeszcze słabiej, niemal żarzyła się. Po powrocie juz sie nie swieciła wcale.
Podłaczyłem VAG/licznik/test- świeci-czyli licznik odpada
Jakos dostałem sie do stycznika pod rączką ręcznego i nie ma tam prądu.
Czy jest jakiś przekażnik czy bezpiecznik od tej kontrolki??? Bo wykazie bezpieczników nie mogę tego znaleść.
Ewentualnie gdzie jeszcze mogę szukac przyczyny?
[ Dodano: 2016-12-13, 18:38 ]
Czy posada ktoś może jakieś schematy elektryczne???
Były by pomocne w znalezieniu usterki |
|
|
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
|
|
|
|
|
|
|
kryhawrc
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy Wiek: 42 Dołączył: 09 Sie 2014 Posty: 369 Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
|
Wysłany: 2016-12-13, 21:29
|
|
|
Dziękuję ci bardzo (hehe-bez skojażeń) - Zaraz będę szukał
[ Dodano: 2017-01-11, 19:24 ]
No niestety ale nie ogarniam za bardzo tego schematu i nie wiem jak to ugryść, a nie chce dac zarobic elektrykowi i rozwiązac problem sam.
Czy ktos z Was miał może podobny przypadek i wie jak sie do tego zabrac ,co sprawdzić?
Bede wdzięczy za wszelka pomoc |
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2017-01-11, 21:13
|
|
|
Włącznik przy dźwigni ręcznego jest z jednej strony podpięty do masy (brązowy przewód), a z drugiej do pinu 14 niebieskiej kostki licznika (przewód szary z zielonym paskiem). Żeby sprawdzić czy problem leży we wiązce należałoby dostać się do włącznika (na 99% trzeba rwać cały tunel środkowy) i miernikiem sprawdzić przejście pomiędzy 1 pinem włącznika i masą, pomiędzy 2 pinem włącznika i 14 pinem w niebieskiej kostce licznika, a także sam czujnik, czy zamyka obwód po wciśnięciu/puszczeniu. |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
|
|
|
kryhawrc
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy Wiek: 42 Dołączył: 09 Sie 2014 Posty: 369 Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
|
Wysłany: 2017-01-12, 20:17
|
|
|
No super o taka podpowiedz mi chodziło-dzięki gtfan
W sobotę będe działał- mysle ze ściądne przewody jakimis dłuższymi szczypcami i nie bede rozbierał tunelu |
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2017-01-12, 20:59
|
|
|
Ok, tu masz poglądowy rysunek dźwigni ręcznego. Włącznik to nr 10
A w razie czego, instrukcja demontażu tunelu tu: http://www.a8team.pl/d2-a...wego-vt2058.htm |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |