Autor |
Wiadomość |
johnderek
Użytkownik
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D2 I Audi A6 C7 2012r 3.0 T
Wiek: 34 Dołączył: 19 Sie 2015 Posty: 29 Skąd: Miętkie
|
Wysłany: 2016-01-24, 12:43 [D2 94 4.2PB
] Problemy z elektryką
|
|
|
Witam mam dwa problemy z A8 jeden to taki że ginie podświetlenie zegarów i reszty kokpitu przy światłach mijania i pozycji. Jak włączę światła drogowe wszystko jest, a jak już mam włączone światła drogowe i podświetlenie jest. Otworzę schowek podświetlenie gaśnie.
Nie wiem czy ktoś z was miał takie akcje, ale nic mi nie przychodzi do głowy co jest nie tak...
Drugi problem jest gorszy od kilku dni silnik nie chce w ogóle zapalić. Paliwo dostaje nie wiem jakie jest ciśnienie ale wiem że krąży do silnika i z powrotem.
Cewki są ok iskra jest, a silnik nie chce kompletnie zapalić. Czasami tak jak by łapie ale nie odpala podłączyłem kompa i pokazało błąd że immobilizer odciął komputer silnika. Usunąłem go i więcej przy kolejnych próbach odpalenia się nie pojawił, a gdyby jednak był odcięty komp przez immobilizer to była by iskra????
Nie mam głowy już co jest nie tak...znany często z usterek czujnik obrotów silnika na wale nowy... |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2016-01-24, 15:42 Re: Problemy z elektryką
|
|
|
johnderek napisał/a: |
Drugi problem jest gorszy od kilku dni silnik nie chce w ogóle zapalić. Paliwo dostaje nie wiem jakie jest ciśnienie ale wiem że krąży do silnika i z powrotem.
Cewki są ok iskra jest, a silnik nie chce kompletnie zapalić. Czasami tak jak by łapie ale nie odpala podłączyłem kompa i pokazało błąd że immobilizer odciął komputer silnika. Usunąłem go i więcej przy kolejnych próbach odpalenia się nie pojawił, a gdyby jednak był odcięty komp przez immobilizer to była by iskra????
Nie mam głowy już co jest nie tak...znany często z usterek czujnik obrotów silnika na wale nowy... |
Parkujesz pod chmurą czy w garażu ?
U Kolegi była identyczna sytuacja, iskra była, paliwo dochodziło do listwy a auto jak zagadać nie chciało tok nie zagadało.
W końcu auto trafiło gdzieś na warsztat i auto ożyło. Ponoć robili coś przy pompie bo nie podawała paliwa
Pompa nie podawała a do listwy dochodziło co ? Woda ?
Teraz auto pali bez problemu.
Moim zdaniem coś przymarzło i nie chciała zagadać, wygrzała się w ciepłym warsztacie przez 2 dni i wróciło wszystko do normy. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-01-24, 20:25
|
|
|
johnderek, podłącz VCDS-a i sprawdź czy podczas próby rozruchu komputer widzi obroty silnika ...może czujnik położenia wału padł |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
johnderek
Użytkownik
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D2 I Audi A6 C7 2012r 3.0 T
Wiek: 34 Dołączył: 19 Sie 2015 Posty: 29 Skąd: Miętkie
|
Wysłany: 2016-01-25, 01:51
|
|
|
ernesto napisał/a: | Parkujesz pod chmurą czy w garażu ?
U Kolegi była identyczna sytuacja, iskra była, paliwo dochodziło do listwy a auto jak zagadać nie chciało tok nie zagadało.
W końcu auto trafiło gdzieś na warsztat i auto ożyło. Ponoć robili coś przy pompie bo nie podawała paliwa
Pompa nie podawała a do listwy dochodziło co ? Woda ?
Teraz auto pali bez problemu.
Moim zdaniem coś przymarzło i nie chciała zagadać, wygrzała się w ciepłym warsztacie przez 2 dni i wróciło wszystko do normy. |
Tak, samochód stoi na dworze. Jutro zobaczę bo u nas dziś wieczór jest na + więc jutro jeszcze raz spróbuje odpalić Dzięki za podpowiedz...Pozdrawiam |
|
|
|
|
|
|
|
johnderek
Użytkownik
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D2 I Audi A6 C7 2012r 3.0 T
Wiek: 34 Dołączył: 19 Sie 2015 Posty: 29 Skąd: Miętkie
|
Wysłany: 2016-01-25, 01:54
|
|
|
danishow napisał/a: | johnderek, podłącz VCDS-a i sprawdź czy podczas próby rozruchu komputer widzi obroty silnika ...może czujnik położenia wału padł |
Wiesz co... ten czujnik jest nowy wiec dziwne było by żeby go nie widział... ale na wszelki wypadek sprawdzę Tylko może jakaś podpowiedz jak to zrobić jestem początkujący jeżeli chodzi o VCDS-a... Również dzięki za rady... |
|
|
|
|
johnderek
Użytkownik
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D2 I Audi A6 C7 2012r 3.0 T
Wiek: 34 Dołączył: 19 Sie 2015 Posty: 29 Skąd: Miętkie
|
Wysłany: 2016-01-25, 22:23
|
|
|
Miałem wyjęte fajki do sprawdzenia iskry włożyłem dziś je i przy 3 próbie odpalenia samochó d zapalił kulawo ale odpalił chodził jakąś minutę i zgasł samoczynnie przy następnej próbie odpalenia nić tak jak by mu odciął paliwo całkowicie nie mam już głowy... |
|
|
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2016-01-25, 23:42
|
|
|
Ile paliwa w baku? |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
johnderek
Użytkownik
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D2 I Audi A6 C7 2012r 3.0 T
Wiek: 34 Dołączył: 19 Sie 2015 Posty: 29 Skąd: Miętkie
|
Wysłany: 2016-01-26, 03:16
|
|
|
gtfan napisał/a: | Ile paliwa w baku? |
połowa zbiornika... już nawet robiłem taką próbę że odłączyłem przewód (wlot do listwy) przy silniku podłączyłem oddzielny i oddzielną pompkę którą zanurzyłem w bańce z benzyną można powiedzieć że na krótko pompkę podłączyłem do prądu a przewód ze zbiornika do bańki w której była pompka i też nic... Gdyby to był ten immo o którym myślałem ostatnio to raczej by w ogóle nie odpaliła... i nie było by chyba iskry która jest na wszystkich cylindrach...a myślałem o nim bo VCDS mi pokazał błąd ze komp od silnika został odłączony przez Immobilizer usunąłem błąd i więcej się nie pojawił... |
|
|
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2016-01-26, 07:45
|
|
|
O paliwo pytałem, bo w D2 często się zdarza, że jak jest mniej niż pół baku, to właśnie ciężko odpala lub wcale. Skomplikowany system paliwowy i padające pompy. Ale jak podłączałeś zewnętrzną pompę i ten sam efekt był, to raczej nie to.
Immo w Audi działa tak, że auto odpali i po sekundzie zgaśnie, jak nie dostanie odpowiedniego sygnału. Więc to też nie to. |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
johnderek
Użytkownik
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D2 I Audi A6 C7 2012r 3.0 T
Wiek: 34 Dołączył: 19 Sie 2015 Posty: 29 Skąd: Miętkie
|
Wysłany: 2016-01-26, 09:54
|
|
|
Więc gdzie szukać? chyba będę zmuszony oddać ją do mechanika może ktoś to ogarnie... ale u nas w NSZ dobrego mechanika znaleźć nie jest łatwo a ciągać przez pół Polski też mi się nie widzi...poczekam może jak się zrobi cieplej to samo się naprawi na szczęście mam drugie auto..Pozdrawiam |
|
|
|
|
|
|
|
johnderek
Użytkownik
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D2 I Audi A6 C7 2012r 3.0 T
Wiek: 34 Dołączył: 19 Sie 2015 Posty: 29 Skąd: Miętkie
|
Wysłany: 2016-01-26, 17:19
|
|
|
dziś około 13 poszedłem sprawdzic jak ma się moja A8 i co? odpaliła ze strzała! trochę kulawo chodziła tak jak by nie na wszystkie cylindry ale chodziła trwało to jakieś 5 minut postanowiłem zgasić i jeszczę raz odpalić jak zgasiłem już nawet raz nie spróbowała załapać no to jakieś cuda... |
|
|
|
|
|