Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 97 3.7PB ] Nie można uruchomić silnika... co to?  
Autor Wiadomość
koni 
Użytkownik



Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Konrad
Jeżdzę: A8
Dołączył: 22 Sty 2011
Posty: 8
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-01-22, 16:00   [D2 97 3.7PB ] Nie można uruchomić silnika... co to?

Witam mam taki problem i proszę o pomoc. Jakiś miesiąc temu sprowadziłem sobie A8 3.7l z 1997r. samochód przez cały ten krótki okres bycia u mnie sprawował się bez błędnie :-) do wczoraj :-( podczas postoju na jednej ze stacji, a raczej jego zakończeniu. Odpaliłem autko, włączyłem światła i zgasł, od tamtej pory nie pali czasem odezwie się na sekundę i gaśnie. komputer nie pokazuje mi żadnego błędu. byłem dziś po poradę u mechanika stwierdził że to może być pompa paliwa, ale ja wykluczam tą możliwość ponieważ samochód przez cały ten czas palił na muśnięcie kluczyka. Podczas przekręcania stacyjki wyświetla się kontrolka immobilizera ale po 3 sekundach gaśnie, powiedziałem o tym mechanikowi to stwierdził ze to nie wada immo. I tu moja proźba o pomoc do was, morze wy wiecie co ją boli ;-)
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1796
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2011-01-22, 16:04   

Zacznij od zalania do pełna benzyny i wtedy zobacz . Jeżeli chodzi o immo to : http://www.a8team.pl/topics16/2291.htm , http://www.audipages.com/...irereplace.html , http://www.a8team.pl/topics16/206.htm . Ale ja obstawiam że to pompa paliwa .
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
Peter-s8 
Moje A8



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: piotr
Jeżdzę: S8
Pomógł: 4 razy
Wiek: 50
Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 105
Skąd: mazowiecki
Wysłany: 2011-01-22, 16:58   

Też bym zaczął od pompy paliwa czy podaje paliwo z dobrym ciśnieniem, na początek zalał bym prawie pełen bak i wtedy bym to zobaczył co się dzieje. A jeżeli chodzi o immo to jak kontrolka na desce pomarańczowa z rysunkiem kluczyka gaśnie to jest wszystko z immo git szczytuje kluczyk tylko może być właśnie problem z paliwem.
_________________
"Nigdy do niczego się nie przyznawaj, złapią cię pijanego w samochodzie, to mów, że nie piłeś, znajdą ci dolary w kieszeni, to mów, że to pożyczone spodnie, a jak cię złapią na kradzieży za rękę, to mów, że to nie twoja ręka. Nigdy się nie przyznawaj"
 
 
tomekzabrze 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2 340
Pomógł: 6 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 306
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2011-01-22, 17:30   Re: czy to problem z immobilizera?

koni napisał/a:
Witam mam taki problem i proszę o pomoc. Jakiś miesiąc temu sprowadziłem sobie A8 3.7l z 1997r. samochód przez cały ten krótki okres bycia u mnie sprawował się bez błędnie :-) do wczoraj :-( podczas postoju na jednej ze stacji, a raczej jego zakończeniu. Odpaliłem autko, włączyłem światła i zgasł, od tamtej pory nie pali czasem odezwie się na sekundę i gaśnie. komputer nie pokazuje mi żadnego błędu. byłem dziś po poradę u mechanika stwierdził że to może być pompa paliwa, ale ja wykluczam tą możliwość ponieważ samochód przez cały ten czas palił na muśnięcie kluczyka. Podczas przekręcania stacyjki wyświetla się kontrolka immobilizera ale po 3 sekundach gaśnie, powiedziałem o tym mechanikowi to stwierdził ze to nie wada immo. I tu moja proźba o pomoc do was, morze wy wiecie co ją boli ;-)


no tak tzn ze chodzilo autko normlanie i i dlatego wykluczasz ze pompa mogla pasc? tzn co nie moze sie najzwyczajniej popsuc?:) tzn ze jak ktos ma nowe auto i nie popsulo sie przez dwa lata to przez kolejne 10 lat tez si enie popsuje bo awsze chodizlo idelanie to niby czemu by to si emialo zmienic? ...nierozumie troche tego :)

po tym co piszesz wszystko wskazuje na pompe badz cos zwiazanego z pompa....zoabcz czy wogole dochodiz ci paliwo do wtrysku posluchaj czy pompa woogle chodzi posprawdzaj bezpienickzi z pompy paliwa ( byl schemat bezpiecznikow gdzie zn aforum uzyj opcji szukaj i znajdziesz ) jesli immo ci sie zapala i gsnie tzn ze wszystko z nim raczej w normie
 
 
koni 
Użytkownik



Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Konrad
Jeżdzę: A8
Dołączył: 22 Sty 2011
Posty: 8
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-01-22, 19:50   

dziękuje wszystkim za pomoc. Może faktycznie przyjże się bliżej tej pompie ;-) , ale nadal dziwi mnie to, że mogła się popsuć tak z chili na chwile, bez wcześniejszych niepokojących objaw. No ale widocznie czas na nią przyszedł, wszystko ma prawo się popsuć jak chce i kiedy chce, i zazwyczaj psuje się w najmniej oczekiwanym momencie ;-) jeszcze raz dziękuje za odpisy.
 
 
Peter-s8 
Moje A8



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: piotr
Jeżdzę: S8
Pomógł: 4 razy
Wiek: 50
Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 105
Skąd: mazowiecki
Wysłany: 2011-01-22, 20:07   

Też tak miałem kiedyś że przyjechałem do domu wieczorem i wszystko było git a na drugi dzień rano odpalam moją ślicznotkę a ona zagadała na trzy sekundki i tak przez jakieś pół godzinki a potem odkręcam wąż zasilający przy pompie paliwa a tu brak ciśnienia , napięcie było oki poprostu to była już pora pompy paliwa żeby paść, tylko dobrze że do domciu mnie przywiozła moja ŚLICZNOTKA..
Nic wiecznie nie trwa.
Jak pomogłem to kliknij POMÓGŁ.
_________________
"Nigdy do niczego się nie przyznawaj, złapią cię pijanego w samochodzie, to mów, że nie piłeś, znajdą ci dolary w kieszeni, to mów, że to pożyczone spodnie, a jak cię złapią na kradzieży za rękę, to mów, że to nie twoja ręka. Nigdy się nie przyznawaj"
 
 
koni 
Użytkownik



Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Konrad
Jeżdzę: A8
Dołączył: 22 Sty 2011
Posty: 8
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-01-22, 21:11   

Mam jeszcze jedno pytanko. Którędy dojdę do tej pompy paliwa? przez bagażnik czy tylną kanapę?
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1796
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2011-01-23, 07:48   

http://www.a8team.pl/topics28/2414.htm
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
koni 
Użytkownik



Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Konrad
Jeżdzę: A8
Dołączył: 22 Sty 2011
Posty: 8
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-02-07, 15:43   

koledzy nie myliliście się, wymieniłem pompę paliwa i mój smoczek ożył :-D znowu mogę się cieszyć miłym pomrukiem V8 ;-)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.