Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2017-10-15, 21:18
Zapomnij. Wiekszość tych połączeń znajduje sie w wiązkach kabli. Szukanie to rozbebeszanie fury i ciecie wiazek. Wpinaj sie gdzie łatwiej.
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2017-10-15, 22:45
Niepotrzebne. Lepszy jest system odczytu z czujnków ABS. Moze mniej dokładny ale nie ma problemu z czujnikami w felgach. Tylko ze to nie te lata niestety.
TPMS bardzo czesto wyłączam w D3.
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4) Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-10-16, 07:39
niepotrzebne o ile nie chcesz znać aktualnego cisnienia i nie byc ostrzegany
o spadkach
a wyłącza się zamiast naprawiać z prostego powodu - kasa
z czujnikami w kołach nie ma zadnego problemu trzeba je tylko po ilus latach wymienić
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum. wyPAD 2020
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum