Autor |
Wiadomość |
ARC
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Arek
Jeżdzę: Audi A8 D2
Wiek: 45 Dołączył: 22 Wrz 2015 Posty: 23 Skąd: Inowrocław
|
Wysłany: 2016-02-08, 15:17 [D2 FL ALL
] Spryskiwacze lamp - zła praca
|
|
|
Witam,
Może się już ktoś już spotkał z takim problemem, a mianowicie:
Przy dłuższym przytrzymaniu spryskiwania wyskakują ze zderzaka spryski ale nie spryskują lamp.
Gdy przytrzymam wysuniety sprysk i jeszcze raz wcisne dźwignię od spryskiwamia to wtedy ten trzymany spryska lampę.
Pompka działa bo słychać.
Mam 2 propozycję problemu.
- Przekaźnik od wycieraczek - zbyt krótki czas dzialania pompy.
- Pompa jest na wykończeniu i daje za słabe ciśnienie.
Poprostu nie wiem od czego zacząć a dokładniej co kupić.
Miał ktoś taki przypadek.?
Pozdrawiam
Arek |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-02-08, 16:25
|
|
|
ARC napisał/a: | Miał ktoś taki przypadek.? |
tak jak miałem, jak dysza spryskiwacza była przytkana i tez wysuwał się ale nie pryskał. Więc wymieniłem spryskiwacz i z głowy... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
ARC
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Arek
Jeżdzę: Audi A8 D2
Wiek: 45 Dołączył: 22 Wrz 2015 Posty: 23 Skąd: Inowrocław
|
Wysłany: 2016-02-08, 20:42
|
|
|
Spryskiwacze raczej nie są zapchane, bo gdy go przytrzymam ręką i załącze jeszcze raz to psika.
Kolego bayer28 na to nie wpadłem. Jezeli np nie działa mi kontrolka poziomu od spryskiwaczy (tego jeszcze nie zdążyłem sprawdzić) to może być tak jak piszesz.
Jutro zaleję do pełna i napiszę co i jak. |
|
|
|
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
Wysłany: 2016-02-08, 22:51
|
|
|
Nie wiem jak to jest w nowszych modelach , ale u mnie spryski lamp działają tylko wtedy gdy poziom płynu jest wysoki jak zapali się lampka poziomu płynu psiknie jeszcze ze 2-3 razy i trza uzupełnić płyn.
Taka rada zerknij na połączenia węży prowadzonych do sprysków ,może gdzieś jest wyciek może sam mechanizm się zapowietrza . Ja tak miałem po ponownym montażu przedniego pasa ,poprawiłem łączenia , zlikwidowałem wyciek i było OK. |
|
|
|
|
ARC
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Arek
Jeżdzę: Audi A8 D2
Wiek: 45 Dołączył: 22 Wrz 2015 Posty: 23 Skąd: Inowrocław
|
Wysłany: 2016-02-09, 18:34
|
|
|
Faktycznie trzeba będzie pogrzebać w połączeniach, ewentualnie wymienić pompę.
Dzisiaj zalałem do pełna i nadal bez zmian. Spryski wyskoczą ale nie spryskują.
Niby na wężach sucho. Tyle co zobaczyłem przez kratki od halogenów.
Na moje pompka straciła wydajność.
Jak się uporam z problemem to dam znać.
Myślałem, że może jest to jakaś malutka bolączka tych naszych ósemek. |
|
|
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-02-09, 19:18
|
|
|
a ja mam inną teorie...jaką masz kostke wpiętą do silniczka od spryskiwaczy lamp? u mnie było coś takiegp że ktoś tą kostę uciął i musiałem spobie dorobić na szybkozłączki. Efekt był taki że jak odwrotnie podpiąłem, to było tak jak opisujesz, czyli wychodziły wtryski ale nie psikało bo był zły kierunek wirnika. Dopiero jak zamieniłem piny miejscami zaczęło działać...
nie wiem jak wygląda ori wtyczka, ale może też ją można odwrotnie podłączyć |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
ARC
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Arek
Jeżdzę: Audi A8 D2
Wiek: 45 Dołączył: 22 Wrz 2015 Posty: 23 Skąd: Inowrocław
|
Wysłany: 2016-02-09, 19:28
|
|
|
Ok, dzięki. Wszystko to wiąże się z ściąganiem zderzaka.
Spróbuje to jak najszybciej sprawdzić.
Dzięki za propozycje. |
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-02-09, 21:08
|
|
|
Eee tam da rade juz to tez przerabialem. Troche gimnatyki jest ale idzie. No ale fakt faktem bez zderzaka jest duzo latwiej |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|