Autor |
Wiadomość |
darek.w
Użytkownik
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: darek
Jeżdzę: s8
Dołączył: 13 Lut 2011 Posty: 2 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 2011-02-13, 12:50 [D2 94 3.7PB ] Urwany pasek rozrządu
|
|
|
Czy ktos sie oriętuje czy w silniku 3.7 b głowice sa kolizyjne?
Skoro pytasz o silnik 3.7V8 PB to czemu w tagach napisałeś "D2 ALL"??
Poprawiłem temat Twojego wątku i mam nadzieję że następne nazwiesz już poprawnie.
Pozdrawiam, FOSS |
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
paulo79
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy Wiek: 45 Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 575 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2011-02-13, 13:13
|
|
|
jak najbardziej sa kolizyjne, przeciez to audi. Taniej wyjdzie kupic caly motor |
|
|
|
|
merc4891
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz Wiek: 40 Dołączył: 01 Gru 2010 Posty: 62 Skąd: zach-pom ZSZ
|
Wysłany: 2011-02-13, 13:20
|
|
|
Kolego sprawdź ciśnienie na każdym cylindrze wtedy będziesz wszystko wiedział.Ale znając życie 2głowice do ściągnięcia,wymiana paru zaworów(przy dobrych wiatrach)docieranie planowanie itd.A co do kupowania nowego(używanego)silnika to ja osobiście wolał bym zrobić te głowice i wiedzieć na czym śmigam,chyba że się okaże że jest totalna rozpierducha(tłoki rozwalone,korbowody pogięte itd).Powodzenia |
Ostatnio zmieniony przez merc4891 2011-02-13, 13:43, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|
|
|
mazur6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 266 Skąd: Nowa Cerkiew
|
Wysłany: 2011-02-13, 13:38
|
|
|
najpierw sprawdź ciśnienie na cylindrach, u mnie po pęknięciu łańcuszka poleciały tylko dźwigienki i popychacze, reszta była ok + koszt rozrządu i jego wymiany zależy ile obrotów na liczniku miałeś, im więcej tym większy bałagan |
|
|
|
|
tomi26
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Vectra C.
Pomógł: 17 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 494 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2011-02-13, 18:58
|
|
|
Też przez to przechodziłem,u mnie poszło 16 zaworów.
Ja osobiście wolałem zrobić obydwie głowice na glanc,teraz wiem co mam.
Wymieniłem wszystko co się dało. |
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
tomi26
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Vectra C.
Pomógł: 17 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 494 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2011-02-13, 19:11
|
|
|
ja miałem wszystkie części po znajomości ;-) mechanik również wziął mniej,ale niestety partacz i inny musiał po nim poprawiać.
Głowice robiłem u gościa,który tylko tym się zajmuje więc zrobił idealnie.
W sumie poszło coś ok.5 tyś. |
|
|
|
|
|
|
|
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2011-02-13, 23:45
|
|
|
kup silnik za 1000 zł z anglika będzie w lepszym stanie niż twój przed awarią, a ze swojego jeszcze coś odzyskasz i sprzedasz będziesz miał pokrycie za robociznę |
_________________ Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
|
|
|
|
|
darek.w
Użytkownik
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: darek
Jeżdzę: s8
Dołączył: 13 Lut 2011 Posty: 2 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 2011-02-14, 10:03
|
|
|
czy ktos sie orietuje czy głowice z silnika 4.2 będą pasowały do 3.7 ? |
|
|
|
|
|
|
|
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2011-02-15, 01:55
|
|
|
powinny pasować, 4,2 różni się od 3,7 jedynie skokiem tłoka, średnice i stopień sprężania jest taki sam |
_________________ Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
|
|
|
|
|
merc4891
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz Wiek: 40 Dołączył: 01 Gru 2010 Posty: 62 Skąd: zach-pom ZSZ
|
Wysłany: 2011-02-15, 15:58
|
|
|
a czy czasem średnica zaworów się nie różni |
|
|
|
|
|
|
|
paulo79
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy Wiek: 45 Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 575 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2011-02-18, 10:05
|
|
|
skok tloka inny w 3.7 82,4 w 4.2 93,0 stopien sprezania ten sam,ilosc zaworow ta sama, sterowanie inne, wtryski inne itd itp Budowa silnika taka sama i zasada jego dzialania. |
|
|
|
|
|