Autor |
Wiadomość |
jozku42v8
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: jozku
Jeżdzę: a8d2
Wiek: 37 Dołączył: 17 Lut 2019 Posty: 17 Skąd: Tomaszow lubelski
|
Wysłany: 2019-02-17, 07:43 [D2 97 4.2PB/LPG
] Nie. Chodzi. Na. Zimnym. Silniku a8 4.2
|
|
|
Witam serdecznie Mam problem z moim audi a8 d2 4.2 1997rok kod silnika AKG chodzi głównie o to że jak jest zimna to pali od pierwszego ale po. Chwili obroty spadają i gaśnie i. Tak za każdym razem na kompie wyskoczyły bledy wypadanie zapłonu wszystkie cylindry czujnik polozenia walu korbowego. Zmieniłem i znowu to. Samo później zmieniłem czujnik temperatury tylko z ja miałem. Zielony a kupiłem biały nie wiem czy jest jakaś różnica czujnik nowy i. Auto. Znowu nie pali wyjezdzilem cały gaz z butli zakrecilem gaz i znowu to. Samo. Zmieniłem. Sterownik. Gazu reduktor Golda wtryskiwaczy butle i. Znowu to. Samo... Mechanik stwierdził ze pompa paliwa jest zła zmieniłem caly bak. Z pompa która wyciągała paliwo do zera zmieniłem filtr paliwa. I znów nie pali.... Zapali jest ok. Chwilę. Obroty spadają aż zgaśnie zapali się kontrolka Cat i Trakcja... Gdy auto. Jest ciepłe nie ma. Żadnego problemu pięknie jedzie na. Benzynie i. Gazie proszę o pomoc.ps. Jeżeli. Macie może. Jakiegos dobrego mechanika od. A8 z terenu woj lubelskiego. Lub Podkarpackiego proszę o. Kontakt jakieś namiary dziękuję serdecznie |
_________________ jozku |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2019-02-17, 09:10
|
|
|
jozku42v8, po pierwsze popraw ten cały tekst bo się tego nie da czytać, jak by morsem był pisany (z tymi kropkami co chwilę)
A cewki, moduły, kable świece sprawdzone ? Ciśnienie paliwa na liście wtryskowej? Lewizny zadnej nie ciagnie? |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
jozku42v8
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: jozku
Jeżdzę: a8d2
Wiek: 37 Dołączył: 17 Lut 2019 Posty: 17 Skąd: Tomaszow lubelski
|
Wysłany: 2019-02-17, 09:49
|
|
|
Nie sprawdzałem listwy cewek itp bo. Jak. Skasuje błąd jest ok chodzi idealnie. Na Pb czy na gazie więc mechanicy mówią że listwa świece cewki. Ok może. Się mylą nie. Wiem czasem. Mam. Dość tego samochódu ale tyle. Czasu poświęciłem dla. Niej pieniędzy i. Szkoda mi. Ja teraz za grosze oddać na złom.
[ Dodano: 2019-02-17, 11:12 ]
Gaz mam. Ustawiony od 30stopni bo na benzynie nie da rady ruszyć z. Miejsca po przełączniu. Na. Gaz obroty są na. Poziomie. 900-9100 i. Chodzi. Idealnie. Nie. Szarpie przy zmianie. Biegów itp nie wiem. Czy nie założyć znowu orginalnego czujnika. Położenia. Walu i. Czujnika. Temperatury bo. Komp. Mi. Pokazał. Te błędy ale auto. Jak. Nie palilo.tak.nie pali. Więc wina. Leży gdzie. Indziej |
_________________ jozku |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2019-02-17, 12:17
|
|
|
objawy typowe dla pompy paliwa -regulator cisnienia ok ' |
|
|
|
|
|
|
|
jozku42v8
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: jozku
Jeżdzę: a8d2
Wiek: 37 Dołączył: 17 Lut 2019 Posty: 17 Skąd: Tomaszow lubelski
|
Wysłany: 2019-02-17, 12:24
|
|
|
Pompę mam. Druga z innego audi widziałem jak. Zapala i noromalnie chodźi wyciagnelem. Cały bak nie rozbierajac pompy i włożyłem do. Swojej zapaliła odrazu ale była w garażu było ciepło na drugi dzień znowu to samo. Nie pali. Jak. Jest zimna... A ten regulator ciśnienia jest w baku??? Czy w innym. Miejscu |
_________________ jozku |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2019-02-17, 12:41
|
|
|
na listwie wtryskowej |
|
|
|
|
|
|
|
jozku42v8
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: jozku
Jeżdzę: a8d2
Wiek: 37 Dołączył: 17 Lut 2019 Posty: 17 Skąd: Tomaszow lubelski
|
Wysłany: 2019-02-17, 12:47
|
|
|
Już kojarzę. Jego. Nie sprawdzałem i teraz się zastanawiam. Czy nie zmienić na stare części tzn oryginalny czujnik polozenia walu i temp.. Bo. To. Zmieniłem a problem. Znowu został nie. Wiem. Gdzie szukać pomocy czasem. Mam. Juz dosc |
_________________ jozku |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2019-02-17, 17:10
|
|
|
jozku42v8, co Ty masz z tymi kropkami???? Nie możesz normalnego zdania napisać przy użyciu prawidłowej interpunkcji ? sorry że się czepiam, ale kłuje to w oczy jak się czyta
Sprawdź ten regulator jak pepi mówi. |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
jozku42v8
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: jozku
Jeżdzę: a8d2
Wiek: 37 Dołączył: 17 Lut 2019 Posty: 17 Skąd: Tomaszow lubelski
|
Wysłany: 2019-02-17, 17:45
|
|
|
Wybaczcie mi ale ekran mam zbity telefon jakiś chiński i samo tak wyskakuje będę pisał z kompa we wtorek odbieram auto od gościa bo nakłada powłokę ceramiczna i odrazu zmienię już nie mam głowy do. Tego samochódu |
_________________ jozku |
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2019-02-18, 10:10
|
|
|
A mozesz powiedzieć jakie masz korekty dlugoterminowe? Bo korekty długoterminowe bardzo mocno wpływają na zachowanie silnika w stanach przejściowych (szczególnie w fazie nagrzewania). Ja jak miałem mocne korekty w plusie, to tego typu akcje się działy w fazie nagrzewania. |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
|
|
|
jozku42v8
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: jozku
Jeżdzę: a8d2
Wiek: 37 Dołączył: 17 Lut 2019 Posty: 17 Skąd: Tomaszow lubelski
|
Wysłany: 2019-02-18, 11:46
|
|
|
Witam nie mam pojęcia jakie są te korekty ale mój znajomy sprawdzał i coś mi mowil ze jest nie tak z paliwem lecz pompę zmieniłem i. Znow to. Samo |
_________________ jozku |
|
|
|
|
Ukaniu
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy Dołączył: 07 Kwi 2016 Posty: 555 Skąd: Grodzisk/Żyrardów
|
Wysłany: 2019-02-19, 23:04
|
|
|
Zakręć LPG przy butli pojeździj na benzynie ze dwa dni i sprawdź odpalanie. Bugalon pisze to co i mnie na samym początku istnienia LPG w aucie się przytrafiło. Trzeba wykluczyć LPG. Po tym czasie sprawdzić korekty VAGiem i czy wystąpiły zmiany w odpalaniu. |
_________________ Kot też jest Quattro |
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2019-02-20, 05:34
|
|
|
Pytanie czy aby na pewno cała reszta od pompy paliwa jest ok ? |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
jozku42v8
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: jozku
Jeżdzę: a8d2
Wiek: 37 Dołączył: 17 Lut 2019 Posty: 17 Skąd: Tomaszow lubelski
|
Wysłany: 2019-02-21, 21:00
|
|
|
Witam was gaz mam praktycznie cały nowy butla nowa reduktor Golda do. 360koni sterowniki nowe zestawy naprawcze zakrecałem gaz i też nie pali. Zmieniłem dziś regulator pompy paliwa pali jest ok ale ciągle zapala się Cat. Faluje na obrotach ale tylko na benzynie na gazie chodzi idealnie narazie szukam jakiegoś mechanika w województwie bo nikt nie umie tego zdiagnozować
[ Dodano: 2019-02-21, 21:02 ]
Czujnik polozenia walu zmieniony temperatury też regulator ciśnienia paliwa też pompa też więc nie wiem albo wtryski albo cewki i świece lub może Sondy nie Mam zielonego pojęcia |
_________________ jozku |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2019-02-22, 07:28
|
|
|
miotasz się
jeśli na lpg jest ok to nie jest problem z zapłonem i z czujnikami pozostaje ci tylko pompa paliwa i ciśnienie jakie podaje |
|
|
|
|
|