Autor |
Wiadomość |
krystek
Użytkownik
Silnik cm3: 3700
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: krystek
Jeżdzę: a8
Dołączył: 24 Cze 2009 Posty: 33 Skąd: slaskie
|
Wysłany: 2011-03-13, 07:29 [D2 99 3.7PB/LPG
] Za dużo oleju - jak sprawdamy poziom?
|
|
|
witam!mechanik wymienil mi olej w silniku.nastepnego dnia z rana po sprawdzeniu okazalo sie ze oleju jest troszke ponad max.pytanko.sprawdzamy olej na cieplym czy zimnym silniku bo roznice beda?
krystek poprawiłem tytuł Twojego wątku - mam nadzieję, że następne które założysz będą nazwane już poprawnie czyli z użyciem odpowiednich tagów i zgodnie z regulaminem: http://www.a8team.pl/topics12/2943.htm
Pamiętaj że [tagów] nie wpisujemy "z palca" - przy zakładaniu tematu masz tam ich całą rozwijaną listę i z niej należy wybrać odpowiedni.
Pozdrawiam, FOSS |
_________________ ks |
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2011-03-13, 07:31
|
|
|
Lepiej na zimnym . Na ciepłym zawsze jeszcze troszkę jest w różnych zakamarkach i pomału spływa . Dużo jest za dużo ? Bo jak dużo to lepiej troszkę wysysarką wyciągnąć . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
|
|
|
krystek
Użytkownik
Silnik cm3: 3700
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: krystek
Jeżdzę: a8
Dołączył: 24 Cze 2009 Posty: 33 Skąd: slaskie
|
Wysłany: 2011-03-13, 07:41
|
|
|
na bagnecie z dwa milimetry ponad maks.przecholowal mechaniczek :-x |
_________________ ks |
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2011-03-13, 07:44
|
|
|
E to nie ma tragedii . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
|
|
|
krystek
Użytkownik
Silnik cm3: 3700
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: krystek
Jeżdzę: a8
Dołączył: 24 Cze 2009 Posty: 33 Skąd: slaskie
|
Wysłany: 2011-03-13, 07:49
|
|
|
moze nie ma ale jak odpalilem go to zakopcil na niebiesko przez moment.wypluwa olej.przed wymiana tego nie robil |
_________________ ks |
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2011-03-13, 10:21
|
|
|
To raczej nie jest wina większej ilości oleju. Jak długo masz autko? Czy to twoja pierwsza wymiana? |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
|
|
|
krystek
Użytkownik
Silnik cm3: 3700
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: krystek
Jeżdzę: a8
Dołączył: 24 Cze 2009 Posty: 33 Skąd: slaskie
|
Wysłany: 2011-03-13, 13:24
|
|
|
auto mam 2tyg.zmienilem olej na shela 10w40.przebieg 350tys.odessalem litr oleju j jest ok.nie zakopcil juz.na poprzednim oleju typ jedzil 40tys.masakra a filtr oleju podobno tragedia.mysle by zrobic na tym oleju z 1000km i wymienie go na motula 10w40? |
_________________ ks |
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2011-03-13, 14:08
|
|
|
To możliwe że poprzedni właściciel dolewał jakiegoś moto doktora bo mu dużo ubywało.
Oby następną rzeczą nie była zapalająca się kontrolka smarowania. Kontroluj stan olej i obym się mylił co do zajeżdżonego motoru. Powodzenia w eksploatacji i jak najmniej awarii. |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
|
|
|
krystek
Użytkownik
Silnik cm3: 3700
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: krystek
Jeżdzę: a8
Dołączył: 24 Cze 2009 Posty: 33 Skąd: slaskie
|
Wysłany: 2011-03-13, 19:27
|
|
|
oby.okaze sie w praniu :roll: |
_________________ ks |
|
|
|
|
|