Autor |
Wiadomość |
toshi0759
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kuba
Jeżdzę: A8 D2 FL
Dołączył: 04 Maj 2017 Posty: 16 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 2017-05-20, 19:56 [D2 99 4.2PB/LPG
] Różnice w głowicach - AQF a AQH
|
|
|
Cześć
Czy ktoś z was orientuje się może czy głowice między tymi silnikami (AQH --> AQF) są zamienne?
pozdrawiam
Kuba |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
toshi0759
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kuba
Jeżdzę: A8 D2 FL
Dołączył: 04 Maj 2017 Posty: 16 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 2017-05-20, 20:24
|
|
|
Chodzi mi konkretnie o głowicę taką, jak w tej aukcji.
http://allegro.pl/glowica...6818136006.html
Zastanawiam się czy sprzedawca czasem nie wypisuje bzdur w ogłoszeniu, pisząc że pasuje do: AQJ ANK AQH AUP BCS |
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
toshi0759
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kuba
Jeżdzę: A8 D2 FL
Dołączył: 04 Maj 2017 Posty: 16 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 2017-05-20, 20:36
|
|
|
Wielkie dzięki za wyjaśnienie
A hipotetycznie, gdyby do AQF'a założyć dwie takie głowice od S8 (czy to w ogóle możlwie?) - czy działałoby to poprawnie i za sprawą ostrzejszych wałków przybyłoby mocy? Czy całkowicie źle rozumuje? |
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
toshi0759
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kuba
Jeżdzę: A8 D2 FL
Dołączył: 04 Maj 2017 Posty: 16 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 2017-05-22, 12:50
|
|
|
Więcej zmian? Jakie są różnice między taką głowicą a głowicą AQF, które uniemożliwiają ich zamianę na zasadzie Plug&Play? Jestem ciekaw, bo i tak chcę zregenerować swoje głowice (wyślizgane prowadnice zaworowe, pali dużo oleju, dymi na niebiesko przez chwilę po odpaleniu). A gdyby się okazało że za parę złotych więcej mogę mieć nowe kompletne głowice (razem z oryginalnymi nastawnikami), to wydaje mi się że gra warta świeczki. |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2017-05-22, 21:29
|
|
|
to sprzedaj tego paśśśśśśśćććććia
i kup sobie s8
Poważnie ci to piszę
albo wywal automat i manual wtedy mocy jest więcej |
|
|
|
|
|
|
|
toshi0759
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kuba
Jeżdzę: A8 D2 FL
Dołączył: 04 Maj 2017 Posty: 16 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 2017-05-22, 22:11
|
|
|
Oj nie, tak to nie
Autko kupiłem za fajną kasę z kilkoma niedomaganiami o których wiedziałem. Największym jego plusem jest to, że do 2015r. było serwisowane wyłącznie w ASO i miało jednego właściciela - dzięki temu znam praktycznie całą jego historię i na przykład wiem, że Niemiec wymienił w 2012 skrzynię. W ASO. Tak. Bez jaj. Od wymiany 8mka przejechała 50tyś km więc skrzynia prawie nowa, szkoda "wywalać" |
|
|
|
|
|