Autor |
Wiadomość |
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
|
|
|
|
|
|
|
Masa
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 6 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Lip 2011 Posty: 237 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 2012-02-26, 20:45
|
|
|
A powiedz mi jeszcze czy jak zaczną te szyby parować to niema takiego czegoś ze masz słodko w ustach czujesz taki dziwny smak bo możliwe ze gdziesz układ chłodzenia silnika jest nieszczelny i w momencie depniecia gdzieś ucieknie płyn i moment szyby zaparowane gdzies w ktorymś samochodzie tak miałem i sprawdziłem wszystkie połączenia gumowe układu chłodzenia i było okey ale gdy go rozgrzałem i dałem gazu jeden z węrzy puszczał płyn i wentylatory nawiewów puszczały pare do środka |
_________________
|
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
|
|
|
|
|
|
|
Masa
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 6 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Lip 2011 Posty: 237 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 2012-02-27, 20:18
|
|
|
Moze zaznacz pisakiem poziom płynu chłodniczego pojezdzij kilka dni i sprawdz oby nie ta nagrzewnica |
_________________
|
|
|
|
|
glonek
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: tomek
Jeżdzę: a8 d2
Dołączył: 04 Mar 2012 Posty: 8 Skąd: lubin
|
Wysłany: 2012-03-08, 22:45
|
|
|
dziwna ta sprawa panowie jak tez tak mam jak kolega ostry1981 a mianowicie jak depne na rozgrzanym ale niezawsze czasami to wtedy nagle zaczynaja parowac szyby wsumie momentalnie wiec gdzie i czego szukacz |
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
Wysłany: 2012-03-08, 23:37
|
|
|
glonek napisał/a: | dziwna ta sprawa panowie jak tez tak mam jak kolega ostry1981 a mianowicie jak depne na rozgrzanym ale niezawsze czasami to wtedy nagle zaczynaja parowac szyby wsumie momentalnie wiec gdzie i czego szukacz |
odpływy klimy w tunelu środkowym , co wy macie za problem do tego się zabrać , ja to robię przy -20 w samochodzie 10 minut roboty(strona) ,
-fotel na maxa do wyłu
-wyciągasz wycieraczkę i dywanik ,
-odkręcasz boczek ,
-łapiesz jedną ręką od spodu boczku(dół materiału)
-drugą ręką przyciskasz boczek i przesówasz go w dół
Gdy już boczka nie ma naszym oczom ukazują się czerwone(pomarańczowe) gumowe kolanka .
-zciągamy z krućca i wode zlewamy do pojemniczka
- 20cm sztywnego przewodu (ale nie drut bo musi się wyginać)
-wpychamy w czerwoną rurkę i po kłopocie
składamy wszystko do kupy ;-)
prościej nie można http://www.audipages.com/...atordrains.html
trochę chęci Panowie :wpale: |
_________________ Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
|
|
|
|
|
glonek
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: tomek
Jeżdzę: a8 d2
Dołączył: 04 Mar 2012 Posty: 8 Skąd: lubin
|
Wysłany: 2012-04-16, 18:10
|
|
|
Toa sprawa ma sie tak , jak jest silnik rozgrzany i jest chlodno jak ostatnio to klima sie niezalancza oczywiscie wiec nieraz te szyby paruja gwaltownie , ale jak jest powyzej 5-6 stopni i jezdzi sie na ogrzewaniu i na klimie to wtedy nieparuja az tak lub wogle bo klima ma osuszacz w sobie , wiec skad sie bierze ta dziwna para - momentalna |
|
|
|
|
|
|
|
bazzzyl
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2 FL '99 4x4 193KM AQD
Pomógł: 2 razy Wiek: 41 Dołączył: 03 Sty 2014 Posty: 328 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-11-12, 16:20
|
|
|
A mi szyby parują na włączonym ECON... |
_________________
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-11-12, 16:35
|
|
|
bazzzyl napisał/a: | A mi szyby parują na włączonym ECON... |
Masz gdzieś wilgoć,lub przytkane jakies odpływy. |
|
|
|
|
|
|
|
bazzzyl
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2 FL '99 4x4 193KM AQD
Pomógł: 2 razy Wiek: 41 Dołączył: 03 Sty 2014 Posty: 328 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-11-12, 17:22
|
|
|
Na podszybiu wilgoci nie widzę, dywaniki suche, ale jak włączę econ (obieg zamknięty i otwarty), to czuję, że powietrze jest wilgotne. |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-11-12, 18:35
|
|
|
Woda siedzi w nawiewach na bank. Jak mi sie przytkały sączki a jeszcze nie ciekło do srodka to tak samo miałem. Odparowywuje i nie cieknie ale idzie w powietrze własnie. |
|
|
|
|
|
|
|
bazzzyl
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2 FL '99 4x4 193KM AQD
Pomógł: 2 razy Wiek: 41 Dołączył: 03 Sty 2014 Posty: 328 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-11-12, 19:14
|
|
|
To chodzi w te sączki w nadkolach czy "cycki" koło skrzyni biegów? |
_________________
|
|
|
|
|
|