Autor |
Wiadomość |
dariuszmuzyka
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dariusz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 39 Dołączył: 13 Gru 2010 Posty: 119 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2012-06-15, 11:52 [D2 97 3.7PB/LPG
] Przepływomierz - jak sprawdzić?
|
|
|
Witam serdecznie, mam pytanko jak sprawdzić sprawność przepływomierza, wiem że miernikiem ale nie wiem jakie powinny być tam wartości i jakich pinów dotknąć. Kupiłem już 2 używaną przepływkę, z rok bylo dobrze i teraz znowu błąd.
16486 Przepływomierz - niskie napięcie
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2012-06-16, 10:10 Re: Przepływomierz - jak sprawdzić?
|
|
|
dariuszmuzyka napisał/a: | Witam serdecznie, mam pytanko jak sprawdzić sprawność przepływomierza... |
VAG'iem czy też VCDS'em... najlepiej w ruchu... jadąc na tiptroniku przeciągnij na biegach i sprawdź jaką najwyższą wartość pokaże przepływka... u Ciebie wartość poprawna powinna być zdaje się około 180g... jeżeli będzie coś koło 100g to przepływka padnięta.
dariuszmuzyka napisał/a: | Kupiłem już 2 używaną przepływkę, z rok bylo dobrze i teraz znowu błąd. |
No jak kupujesz używki to tak się może zdarzyć... bądź co bądź warto wiedzieć jaki przelot ma taka używana przepływka. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
dariuszmuzyka
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dariusz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 39 Dołączył: 13 Gru 2010 Posty: 119 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2012-06-16, 11:02
|
|
|
dzieki |
|
|
|
|
nynek16
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 3.7Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 41 Dołączył: 30 Gru 2010 Posty: 134 Skąd: Wałcz
|
Wysłany: 2012-06-18, 15:54
|
|
|
kup nową jak kupiłem zero problemów:) |
_________________ Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia To świat którego muzyką jest ryk silników. |
|
|
|
|
|
|
|
dariuszmuzyka
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dariusz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 39 Dołączył: 13 Gru 2010 Posty: 119 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2012-06-30, 08:55
|
|
|
no i jest około 100 g nie dochodzi więcej niż 108 nowa nynek16 kosztuje prawie 1000zl a mam problemy z odpalaniem i nie wiem czy jak dodam gazu i mi strzeli z tłumika czy nie rozwali przepływki dziwny jest obiaw bo jak jest słońce i nagrzeje maskę to odpala od pierwszego |
|
|
|
|
Arthur
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6-speed manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Artur
Jeżdzę: S8 D2,cq V8,90Q B2,RS4b7,A7
Pomógł: 5 razy Wiek: 43 Dołączył: 03 Lip 2011 Posty: 204 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2012-06-30, 10:10
|
|
|
sprawdz wczesniej odmy i dolot, bo moze ciagnie lewe powietrze |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2012-06-30, 14:54
|
|
|
dariuszmuzyka napisał/a: | no i jest około 100 g nie dochodzi więcej niż 108 nowa nynek16 kosztuje prawie 1000zl |
1000pln? :shock: a gdzie Ty to kupujesz?? no chyba że mówimy o nowej w pełni nowej ale takie to rzadko kto sprzedaje bo wszyscy kupują te nowe/regenerowane.
Ostatnio sprawdzałem do po-lifta to w ASO coś koło 500zeta a taka sama Boscha ale poza ASO i bez logo Audi coś kolo 400zeta. w Obu przypadkach są to przepływki regenerowane. W obu przypadkach zakup wiąże się z oddaniem swojej padniętej już przepływki... jeżeli swojej nie oddajesz bezpośrednio przy zakupie to płacisz kaucję... w ASO chyba 150pl a w hurtowniach różnie ale jakoś 50-100pln. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
tomi26
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Vectra C.
Pomógł: 17 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 494 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2012-06-30, 16:33
|
|
|
Masz rację FOSS, ale tak jak wspomniałeś dowiadywałeś się do polifta,a do PreFL faktycznie cena jest taka wysoka i niema regenerowanych (info z Carsed'u ). |
_________________ Sygnatura została usunięta bo była za fajna i wszyscy zazdrościli |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2012-06-30, 21:24
|
|
|
tomi26 napisał/a: | Masz rację FOSS, ale tak jak wspomniałeś dowiadywałeś się do polifta,a do PreFL faktycznie cena jest taka wysoka i niema regenerowanych (info z Carsed'u ). |
aaaa to sorawa... rzeczywiście nie byłem świadom że do przed-lifta nie ma zamienników i cena 2x większa... z przed-liftami mam bardzo niewielką styczność i to dlatego :-? |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
hipcio
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 19 razy Wiek: 43 Dołączył: 12 Wrz 2010 Posty: 476 Skąd: Ryki
|
Wysłany: 2012-07-01, 12:19
|
|
|
Ja za nowke Boscha placiłem 700 zl, zamienników nie ma.Jak chcesz koniecznie uzywke to wal na PW mam swój, który w porównaniu do nowego okazał się całkiem dobry. |
|
|
|
|
|
|
|
bihop
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 53 Dołączył: 16 Sie 2011 Posty: 4 Skąd: Piła
|
Wysłany: 2012-08-03, 09:35
|
|
|
Witam.
A czy przy kiepskiej przepływce może być efekt szarpania skrzyni ( głównie jak redukuje).
Gdzie można kupić taką nową za 700 zł , myślę tez o tej używce jaką hipcio posiadasz. U mnie na postoju jest 4,7 a na max 208 g/s , nie mam porównania jak to jest na nowej i czy te wartości mogą powodować moje kłopoty. Skrzynia po remoncie i mechanik mówi że to przepływomierz przy tych objawach. |
|
|
|
|
hipcio
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 19 razy Wiek: 43 Dołączył: 12 Wrz 2010 Posty: 476 Skąd: Ryki
|
Wysłany: 2012-08-03, 20:01
|
|
|
208 to przyzwoity wynik ja bym szukał gdzie indziej problemu ile daje nowa to niewiem stara miała koło 180 jutro sprawdze nową bo sam ciekaw |
|
|
|
|
|
|
|
bihop
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 53 Dołączył: 16 Sie 2011 Posty: 4 Skąd: Piła
|
Wysłany: 2012-08-03, 20:35
|
|
|
Ja jeszcze bardziej ciekaw......
A tak przy okazji , czy zmiany biegów powinny być odczuwalne , pytam bo u kolegi w Vectrze to gdyby nie obrotomierz to bym nie wiedział że zmienia biegi a skrzynia tam też tiptronic. |
|
|
|
|
pudloc86
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 38 Dołączył: 09 Sty 2011 Posty: 112 Skąd: Dąbrowa Tarnowska
|
Wysłany: 2012-08-03, 22:27
|
|
|
dołacze się do tematu kupilem nowa przepływke i zapłacilem 420zł NOWA NA GWARACJI W SKLEPIE TAKA SAMA JAK WCZESNIEJ MIALEM ZAŁOŻONA. Stara mi zostala leży bo i tak sie nie da naprawic. Cena 1000zł to troche przesada ze chyba w serwisie |
_________________ pudloc86
Audi A8 4.2 V8
|
|
|
|
|
|
|
|
bihop
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 53 Dołączył: 16 Sie 2011 Posty: 4 Skąd: Piła
|
Wysłany: 2012-08-03, 23:45
|
|
|
Gdzie takie rozdają po 420 ?? Mi taką oferują za 900.
[ Dodano: 2012-08-04, 00:50 ]
Już wiem. To chyba po lift , inna bajka w tym temacie. Dzięki za info. |
|
|
|
|
|