|
Autor |
Wiadomość |
lesiu117
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4127
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37 Dołączył: 07 Sie 2013 Posty: 48 Skąd: Sulechów
|
Wysłany: 2014-05-29, 20:18 [D2 97 4.2PB/LPG
] duży pobór prądu, nieznany bezpiecznik
|
|
|
Witam,
Mam problem z padającym akumulatorem, po wymianie trzymał kilka dni i znowu problemy... zmierzony pobór prądu przy otwartym aucie (kluczyk nie był w stacyjce, drzwi pozamykane, światła zgaszone) po ok 10min wyszło pomiędzy 0,27 a 0,32 (miernik ustawiony na 10A, więc nie wiem dokładnie jaka to wartość.... 270-320mA??) co mało nie jest.... po poszukwianiach i odpięciu bezpiecznika (na zdjęciu ten żółty - 20A) spadło do ok 0,05-0,07 więc już ok...
Mam 3 schematy bezpieczników z forum i nie zgadzają mi się z tym co mam... mógłby mi ktoś powiedzieć od czego jest ten żółty-20A bezpiecznik...?
|
|
|
|
|
|
|
|
SenatorS8
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Wiek: 42 Dołączył: 25 Gru 2013 Posty: 352 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2014-05-29, 20:38
|
|
|
jakie kolory podchodza do tego bezpiecznika.
Czerwony i czerwono czarny?
U mnie zamiast tego 20 A jest 25A i to jest od elektrozaworow ABS .
Ale ja mam wersje z ESP.
Co u ciebie za ABS siedzi? |
|
|
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2014-05-29, 20:59
|
|
|
Wg moich schematów, w tym miejscu siedzi bezpiecznik od radia/nawigacji (RNS) 20A lub telefonu 15A.
Na klapce zakrywającej te bezpieczniki powinna być jednak naklejka z rozpiską. |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
lesiu117
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4127
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37 Dołączył: 07 Sie 2013 Posty: 48 Skąd: Sulechów
|
Wysłany: 2014-05-30, 07:41
|
|
|
Do bezpiecznika idzie kolor czerwony oraz żółto-czerwony.
Jaki mam ABS to nie wiem
Naklejki na klapce nie mam....
Sprawdziłem na szybko i radio się nie załącza, więc to napewno ono tylko czy coś jeszcze?
Pobór prądu na poziomie ok 0.22-0.25 gdy kluczyki nie są w stacyjce nie jest chyba normalny? Radio nie jest oryginalne, jakaś firma typu "krzak"... |
|
|
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2014-05-30, 08:38
|
|
|
lesiu117 napisał/a: |
Sprawdziłem na szybko i radio się nie załącza, więc to napewno ono tylko czy coś jeszcze?
Pobór prądu na poziomie ok 0.22-0.25 gdy kluczyki nie są w stacyjce nie jest chyba normalny? Radio nie jest oryginalne, jakaś firma typu "krzak"... |
W zależności od opcji wyposażenia, to z tego bezpiecznika (kabel czerwono-zółty) prąd idzie na radio, elektryczną antenę, wzmacniacz bose, sterownik nawigacji, tuner TV, wzmacniacze głośników w półce.
Najprościej sprawdzać po kolei we wtyczkach odbiorników, przy którym na kablu czerwono-zółtym jest za duży pobór prądu. Zacząłbym od radia |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
lesiu117
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4127
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37 Dołączył: 07 Sie 2013 Posty: 48 Skąd: Sulechów
|
Wysłany: 2014-05-30, 09:08
|
|
|
antena się nie chowa, bose nie ma, tunera też nie ma to już mniej do sprawdzania
rozumiem, że pomiar podobnie jak przy aku, miernikiem wpiąć się we wtyczkę z danym kolorem kabla podobnie jak z klema?
Pytanie dodatkowe...
Przy ładowaniu akumulatora prostownikiem mikroprocesorowym napięcie ładowania jest zmienne? Sprawdzałem przed chwila i skacze tak od 12,78 do 13,42... Na zasadzie,ze rośnie powoli do 13,42, spada do 12,78 i znowu rośnie i tak w kółko... To jest normalne? Pierwszy raz ładuje takim prostownikiem i jestem zielony |
|
|
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2014-05-30, 12:05
|
|
|
Pomiar tak jak przy akumulatorze - miernik wpinasz szeregowo pomiędzy kabel a pin w gnieździe odbiornika.
Co do ładowania, to mikroprocesorowe prostowniki zazwyczaj ładują impulsowo z kontrolą napięcia na aku, więc opisane zachowanie jest raczej normalne ;-) |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
lesiu117
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4127
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37 Dołączył: 07 Sie 2013 Posty: 48 Skąd: Sulechów
|
Wysłany: 2014-05-30, 19:33
|
|
|
Udało się łatwiej radio miało zewnętrzny bezpiecznik na jednym z przewodów i tam się wpiąłem pobór ok 0,25 więc to jego wina... wymieniłem radio na inne i pobór całości (bez zamykania auta centralnym i uzbrajania alarmu) 0,05-0,06 więc gra gitara
Teraz co ze starym radiem... takie coś można naprawić? Jakiś elektro-magik przywróci niski pobór prądu?
Ps. gtfan szkoda, że nie jesteś gdzieś bliżej bo browar murowany |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |
|
|