Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 00 3.3TDI ] gasnie powyzej 3tys obrotow  
Autor Wiadomość
mateja00 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: Mateusz
Jeżdzę: D2
Wiek: 32
Dołączył: 24 Wrz 2014
Posty: 9
Skąd: mazury
Wysłany: 2014-09-24, 10:00   [D2 00 3.3TDI ] gasnie powyzej 3tys obrotow

witam wszystkich!

problem tak jak napisalem w temacie, nie dzieje sie tak zawsze. Moze ktos mial podobny przypadek? Prosze o ppomoc

pozdrawiam mateusz
 
 
Smoogle 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 29
Dołączył: 30 Sie 2012
Posty: 80
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2014-09-25, 18:11   

Podepnij kompa i sprawdź czy są błędy.
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-09-25, 21:14   

gasnie jak dasz po garach czy tak w czasie rownomiernej pracy?
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
mateja00 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: Mateusz
Jeżdzę: D2
Wiek: 32
Dołączył: 24 Wrz 2014
Posty: 9
Skąd: mazury
Wysłany: 2014-09-26, 09:54   

gasnie jak dobrze dam po garach, byłem na kompie i powiedział ze jeden wtrysk jest padniety, jest to możliwe?
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2014-09-26, 11:12   

Raczej wdaje mi się że jedynie co mogło by się dziać to nierówno by chodził.
Na moje oko będzie problem z czujnikiem położenia wału, na postoju dzieje się to samo ?
Po przekroczeniu pewnej wartości auto gaśnie ?
A jak zgaśnie musisz go kręcić czy czy odpala od strzału?
Dzieje się tak na ciepłym czy na zimnym czy bez znaczenia ?
Możliwe że w tym momencie gubi sygnał. Błędu może nie wysypać, albo wysypie ale będzie jako sporadyczny.
Podstawa komp i odczyt błędów.
Takie gadanie mechanika to w ogóle nie bierz pod uwagę. Równie dobrze mógł powiedzieć że turbiny padły.

Widzę że był podpinany. Nic ECU nie wysypał, żadnego błędu ? Nie chce mi się w to wierzyć. Albo po prostu ktoś próbuje naciągnąć Cię na koszta.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
czaszkin77 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 46
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 151
Skąd: Kolbuszowa
Wysłany: 2014-09-26, 17:12   

Ja bym stawiał na czujnik ciśnienia paliwa gdy w mojej zwiekrzałem jej ciśnienie na wtryskach to był taki sam obiaw
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-09-26, 21:15   

mateja00 napisał/a:
gasnie jak dobrze dam po garach, byłem na kompie i powiedział ze jeden wtrysk jest padniety, jest to możliwe?


Oczywiscie ze jest to mozliwe. Jesli CR gasnie przy przyspieszaniu to zazwyczaj problem jest z wtryskami. Wyciagaj wszystkie i do sprawdzenia.
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
-V-I-R-U-S- 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 128
Skąd: warm-maz
Wysłany: 2014-10-14, 17:37   

Na 200% Czujnik ciśnienia paliwa lub zawór regulacji ciśnienia paliwa (jeżeli na kompie wyskoczy błąd 17428 - Regulacja ciśnienia paliwa. Przekroczona wartość regulacji) Jeden jak i drugi znajduje się na rozdzielaczu paliwa (po przeciwnuch stronach)
Sprawdź na kompie czy masz taki błąd. Jeżeli jest to napiszę Ci co możesz zrobić by nie wjeb...ać się w koszta. Trzeba zacząć od najtańszych rzeczy bo sprawdzenie wtrysków swoje kosztuje.
pozdrawiam Kudłaty
_________________
Kudłaty
 
 
mateja00 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: Mateusz
Jeżdzę: D2
Wiek: 32
Dołączył: 24 Wrz 2014
Posty: 9
Skąd: mazury
Wysłany: 2015-07-28, 11:53   

witam po raz kolejny

Mechanik powiedzial ze jest to przyczyna tego ze uklad paliwowy jest brudny.
Niby wystarczy wyczyscic regulator cisnienia paliwa i powinno byc dobrze do tego czasu az znowu sie zasyfi. Co o tym sadzicie??
 
 
franko 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: automat
Zasilanie: ON
Imię: dawid
Jeżdzę: a8 d2 3.3 Q
Wiek: 41
Dołączył: 30 Lip 2015
Posty: 2
Skąd: swiebodzin
Wysłany: 2015-08-04, 18:27   

witam.
przyjacielu zrob testy przelewowe takie garazowe bez wyciagania wtryskow i zobacz ile wtryskow ci przelewa. ja mialem 3 padniete, wymienilem i problem znikl ;)
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.