Autor |
Wiadomość |
mateja00
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: Mateusz
Jeżdzę: D2
Wiek: 32 Dołączył: 24 Wrz 2014 Posty: 9 Skąd: mazury
|
Wysłany: 2014-09-24, 10:00 [D2 00 3.3TDI
] gasnie powyzej 3tys obrotow
|
|
|
witam wszystkich!
problem tak jak napisalem w temacie, nie dzieje sie tak zawsze. Moze ktos mial podobny przypadek? Prosze o ppomoc
pozdrawiam mateusz |
|
|
|
|
|
|
|
Smoogle
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 29 Dołączył: 30 Sie 2012 Posty: 80 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 2014-09-25, 18:11
|
|
|
Podepnij kompa i sprawdź czy są błędy. |
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2014-09-25, 21:14
|
|
|
gasnie jak dasz po garach czy tak w czasie rownomiernej pracy? |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
mateja00
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: Mateusz
Jeżdzę: D2
Wiek: 32 Dołączył: 24 Wrz 2014 Posty: 9 Skąd: mazury
|
Wysłany: 2014-09-26, 09:54
|
|
|
gasnie jak dobrze dam po garach, byłem na kompie i powiedział ze jeden wtrysk jest padniety, jest to możliwe? |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-09-26, 11:12
|
|
|
Raczej wdaje mi się że jedynie co mogło by się dziać to nierówno by chodził.
Na moje oko będzie problem z czujnikiem położenia wału, na postoju dzieje się to samo ?
Po przekroczeniu pewnej wartości auto gaśnie ?
A jak zgaśnie musisz go kręcić czy czy odpala od strzału?
Dzieje się tak na ciepłym czy na zimnym czy bez znaczenia ?
Możliwe że w tym momencie gubi sygnał. Błędu może nie wysypać, albo wysypie ale będzie jako sporadyczny.
Podstawa komp i odczyt błędów.
Takie gadanie mechanika to w ogóle nie bierz pod uwagę. Równie dobrze mógł powiedzieć że turbiny padły.
Widzę że był podpinany. Nic ECU nie wysypał, żadnego błędu ? Nie chce mi się w to wierzyć. Albo po prostu ktoś próbuje naciągnąć Cię na koszta. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
czaszkin77
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 46 Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 151 Skąd: Kolbuszowa
|
Wysłany: 2014-09-26, 17:12
|
|
|
Ja bym stawiał na czujnik ciśnienia paliwa gdy w mojej zwiekrzałem jej ciśnienie na wtryskach to był taki sam obiaw |
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2014-09-26, 21:15
|
|
|
mateja00 napisał/a: | gasnie jak dobrze dam po garach, byłem na kompie i powiedział ze jeden wtrysk jest padniety, jest to możliwe? |
Oczywiscie ze jest to mozliwe. Jesli CR gasnie przy przyspieszaniu to zazwyczaj problem jest z wtryskami. Wyciagaj wszystkie i do sprawdzenia. |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
-V-I-R-U-S-
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 128 Skąd: warm-maz
|
Wysłany: 2014-10-14, 17:37
|
|
|
Na 200% Czujnik ciśnienia paliwa lub zawór regulacji ciśnienia paliwa (jeżeli na kompie wyskoczy błąd 17428 - Regulacja ciśnienia paliwa. Przekroczona wartość regulacji) Jeden jak i drugi znajduje się na rozdzielaczu paliwa (po przeciwnuch stronach)
Sprawdź na kompie czy masz taki błąd. Jeżeli jest to napiszę Ci co możesz zrobić by nie wjeb...ać się w koszta. Trzeba zacząć od najtańszych rzeczy bo sprawdzenie wtrysków swoje kosztuje.
pozdrawiam Kudłaty |
_________________ Kudłaty
|
|
|
|
|
|
|
|
mateja00
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: Mateusz
Jeżdzę: D2
Wiek: 32 Dołączył: 24 Wrz 2014 Posty: 9 Skąd: mazury
|
Wysłany: 2015-07-28, 11:53
|
|
|
witam po raz kolejny
Mechanik powiedzial ze jest to przyczyna tego ze uklad paliwowy jest brudny.
Niby wystarczy wyczyscic regulator cisnienia paliwa i powinno byc dobrze do tego czasu az znowu sie zasyfi. Co o tym sadzicie?? |
|
|
|
|
franko
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: automat
Zasilanie: ON
Imię: dawid
Jeżdzę: a8 d2 3.3 Q
Wiek: 41 Dołączył: 30 Lip 2015 Posty: 2 Skąd: swiebodzin
|
Wysłany: 2015-08-04, 18:27
|
|
|
witam.
przyjacielu zrob testy przelewowe takie garazowe bez wyciagania wtryskow i zobacz ile wtryskow ci przelewa. ja mialem 3 padniete, wymienilem i problem znikl |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
|