Autor |
Wiadomość |
btuner
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 2800
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kristof
Jeżdzę: D2
Wiek: 42 Dołączył: 06 Lut 2014 Posty: 52 Skąd: Piła
|
Wysłany: 2014-05-13, 11:37 [D2 95 2.8PB/LPG
] Wyciek oleju z tyłu pokrywy zaworowej
|
|
|
Wymieniłem uszczelki pokryw zaworów i udrożniłem odmy lecz ciągle leci olej spod elementu uwidocznionego na zdjęciu. Wyciek nie wielki ale kapie na wydech ;(
Co to takiego i jak to jest uszczelnione? |
|
|
|
|
|
|
|
uszek
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 857 Skąd: RZ
|
Wysłany: 2014-05-13, 12:05
|
|
|
Napinacz łancucha rozrządu |
|
|
|
|
|
|
|
btuner
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 2800
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kristof
Jeżdzę: D2
Wiek: 42 Dołączył: 06 Lut 2014 Posty: 52 Skąd: Piła
|
Wysłany: 2014-05-13, 12:54
|
|
|
Dzięki
Tam przychodzi jakaś uszczelka czy jak? Nowy kosztuje ok 600zł więc wolałbym uszczelnić aktualnie posiadany <niewiem> |
|
|
|
|
uszek
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 857 Skąd: RZ
|
Wysłany: 2014-05-13, 13:10
|
|
|
Jest uszczelka i taki półksiezyc z gumy, sprobuj to rozebrac wyczyscic i uszczelnic od nowa |
|
|
|
|
|
|
|
btuner
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 2800
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kristof
Jeżdzę: D2
Wiek: 42 Dołączył: 06 Lut 2014 Posty: 52 Skąd: Piła
|
Wysłany: 2014-05-13, 13:14
|
|
|
Te uszczelki są do kupienia osobno? |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-05-13, 13:14
|
|
|
Tak mają nr 058 198 217 i w ASO kosztują 43,48zł/szt. Możesz też dopaść elringa za 30zł/szt. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
sylwekr
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy Wiek: 47 Dołączył: 30 Lis 2010 Posty: 674 Skąd: Łowicz
|
Wysłany: 2014-05-13, 13:37
|
|
|
Jak puszczają uszczelnienia to w silniku 2.8 może byc uszkodzony Ezektor. Jeśli on jest uszkodzony to naprawa wycieku może nie być zbyt trwała, bo po jakimś czasie będzie kolejny wyciek. Sprawność ezektora zweryfikujesz odkręcając korek wlewowy oleju, jeśli jest lekkie podciśnienie to jest O.K., jak wydmuchuje to w pierwszej kolejności wymienień Ezektor, bo wymiana uszczelniaczy na długo może nie pomóc.
http://www.audiklub.org/f...p?f=27&t=109470 |
|
|
|
|
btuner
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 2800
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kristof
Jeżdzę: D2
Wiek: 42 Dołączył: 06 Lut 2014 Posty: 52 Skąd: Piła
|
Wysłany: 2014-05-13, 13:43
|
|
|
Dzięki panowie |
|
|
|
|
|
|
|
btuner
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 2800
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kristof
Jeżdzę: D2
Wiek: 42 Dołączył: 06 Lut 2014 Posty: 52 Skąd: Piła
|
Wysłany: 2014-05-20, 06:40
|
|
|
Dla tych co planują wymianę wspomnianej uszczelki:
Aby ściągnąć napinacz trzeba zwalić wałki rozrządu ;( Robota z pewnością nie do wykonania na parkingu przed blokiem.
Mam nadzieję, że nie będę musiał tam więcej zaglądać <lipa> |
|
|
|
|
sylwekr
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy Wiek: 47 Dołączył: 30 Lis 2010 Posty: 674 Skąd: Łowicz
|
Wysłany: 2014-05-20, 07:20
|
|
|
Wałków nie trzeba ruszać, potrzebny przyrząd do ściśnięcia napinacza i bez problemu wymienia się uszczelki pod napinaczem - do ogarnięcia w godzinkę nawet pod blokiem. Jeśli wyjmowałeś napinacz to trzeba jeden wałek wyciągnąć, ale tego nie trzeba robić do wymiany samych uszczelek. |
|
|
|
|
|
|
|
btuner
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 2800
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kristof
Jeżdzę: D2
Wiek: 42 Dołączył: 06 Lut 2014 Posty: 52 Skąd: Piła
|
Wysłany: 2014-05-20, 07:46
|
|
|
Za brak wiedzy się płaci Grunt, że nie śmierdzi już. |
|
|
|
|
|