|
Autor |
Wiadomość |
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
Wysłany: 2011-09-23, 12:02 [D2 95 4.2PB/LPG
] Błąd F60
|
|
|
Witam
Wczoraj Vagiem sprawdzałem autko i znalazłem błąd który po skasowaniu wraca ale nie za każdym razem
17913 - Throttle Idle Switch (F60): Does not Close or Open Circuit
po przetłumaczeniu na translatorze
Przepustnica Nieczynny Włącznik (F60): robi nie Bliski albo obwód otwarty
i tu pytanie czym jest włącznik F60? |
_________________ https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
|
|
|
|
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2011-09-25, 05:33
|
|
|
Jeśli chodzi o usterkę to dokładnie jest to usterka
- - - - - 17913 P1505 45F9 Styk biegu jałowego w silniku krokowym CTP - otwarty obwód
Czyli na początek sprawdź silniczek krokowy w układzie dolotowym. Nie odczujesz żadnej różnicy podczas jazdy bo odpowiada on tylko za wolne obroty. Może objawiać się to falowaniem na obrotów na postoju. |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
|
|
|
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
|
|
|
|
GRZESIEKA8
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Grzesiek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 10 Sty 2012 Posty: 6 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2012-01-14, 17:34
|
|
|
riki76 O co tam u ciebie chodziło z tym F60? |
|
|
|
|
|
|
|
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
Wysłany: 2012-01-15, 19:49
|
|
|
Czasami ale nie zawsze łapie błąd j/w ale jak go wykasowałem miesiąc temu jest na razie spokój, a objawiało sie to falowaniem obrotów na biegu jałowym na postoju. |
_________________ https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
|
|
|
|
|
marcin1983
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2, A6 C4
Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Mar 2015 Posty: 103 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2016-05-15, 20:13
|
|
|
Witam. Odkopie temat. Dzisiaj zdarzyło mi się że auto przy odpaleniu na ciepłym silniku złapało i zgaslo. Ale za drugim razem już odpalił normalnie. Dojechałem do domu i podłączyłem vag no i wyskoczył błąd 17913- throttle idle switch (f60) : does not close or open Circuit p1505-35-00- -. Po skasowanie błędu na odpalonym silniku obroty trochę się podniosły i czuć było że trochę fabuła. Czy to jest ewidentny pad czujnika przepustnicy czy może szukać gdzieś głębiej? Czy auto może przez tą usterkę stanąć? |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |