Autor |
Wiadomość |
pawel
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: pawel
Jeżdzę: audi a8
Wiek: 42 Dołączył: 21 Sty 2010 Posty: 106 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 2010-11-26, 16:35 [D2 96 4.2PB/LPG
] Zapala się CAT
|
|
|
Mam taki problem w mojej a8 , kiedy przyjdzie tylko mroz podczas przelaczania z bezyny na gaz zapala sie kat i auto chodzi nie na wszystkie cylindry , po przelaczeniu na pb i zgaszeniu samochodu wszystko powraca samochod chodzi dobrze po ponownej probie przerzucenia na gaz przezruca i jest juz ok , dzieje sie to tylko jak przychodzi zima i jest minusowa tempetatura na zewnatrz bo gdy jest cieplo nigdy mi to sie nie zdarzylo , moze wie ktos co boli moja a8 . |
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
Wysłany: 2010-11-26, 16:43
|
|
|
kolego ten temat był już opisywany , szukaj w postach gaz .
a tą przyczynę mają wszyscy którzy mają zle podłączone wtryski gazu , ponieważ kiedy wyłączasz silnik na gazie to wtryski dalej podają gaz , wtedy mieszanka gazu zostaje w silniku i ponownym odpaleniu jest zbyt duża mieszanka gazu w silniku tak jak byś miał zalane np 2 świece , ale po chwili objaw powinien zniknąć .
Podjedź do gazownika i niech podłączy tobie inaczej wtryski tak żeby wyłączały się po wyłączeniu stacyjki . |
_________________ Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
|
|
|
|
|
|
|
|
paulo79
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy Wiek: 45 Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 575 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2010-11-26, 17:19
|
|
|
a moze poprostu za szybko ci sie przelacza na gaz gdy jeszcze gaz nie ma odpowiedniej temperatury? Sprobuj go przelaczyc dopiero gdy silnik osiagnie 55 st i zobacz czy w ogole reduktor sie nagrzewa. Jesli problem bedzie nadal to pisz. Jakie masz wtrychy? Mysle jednak ze jest to wina zbyt szybkiego przelaczenia sie teraz. |
|
|
|
|
pawel
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: pawel
Jeżdzę: audi a8
Wiek: 42 Dołączył: 21 Sty 2010 Posty: 106 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 2010-11-26, 17:35
|
|
|
No moze cos z tym byc ze moze za wczesnie sie przelancz bo raczej podlaczone to sa dobrze dlatego ze to tylko dzieje mi sie jak jest zimno minusowa temperatura na zewnatrz |
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
pawel
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: pawel
Jeżdzę: audi a8
Wiek: 42 Dołączył: 21 Sty 2010 Posty: 106 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 2010-11-26, 18:03
|
|
|
To jest tak ze jak mi sie zapala cat wylacze samochod zaraz zapale chwile poczekam az na pb pochodzi [okolo 1minuty] zgasnie cat samochod chodzi juz normalnie na wszystkie cylidry ruszam dalej w trase juz jest wszystko ok nawt i na gazie |
|
|
|
|
|
|
|
pawel
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: pawel
Jeżdzę: audi a8
Wiek: 42 Dołączył: 21 Sty 2010 Posty: 106 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 2010-11-27, 11:06
|
|
|
Wiec dzisiaj rano jak kolega zalecal przejechalem a8 az sie rozgrzala [ na zewnatrz -3 ] do 90 stopni i wtedy przelaczylem recznie na gaz i odrazu zaswiecil sie cat padlo pare cylindrow , wiec sie zatrzymalem zgasilem silnik odpalilem ponownie przelaczylem na pb po chwili [ okolo 20 s ] a8 znow chodzila na wszystkie cylindry , ruszylem dalej w trase po przejechaniu jakis 10 km znow proba przelaczenia na gaz przy wiekszej predkosci z gorki i bez dodawania gazu , przelaczylem auto zaczelo chodzic na gazie no i juz chodzilo , o co tu chodzi czy ktos wie co sie dzieje ? |
|
|
|
|
paulo79
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy Wiek: 45 Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 575 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2010-11-27, 19:23
|
|
|
to teraz sprawdz czy reduktor jest goracy w chwili gdy wywali ci KAT, jesli jest goracy to znaczy ze wina lezy np we wtryskach ktore trzeba by bylo moze zregenerowac i skalibrowac. Gazownicy czesto popelniaja blad podczas montazu gazu do a8 i zle podpinaja weze wodne, ktore ogrzewaja reduktor. Podepnij sie pod gaz i sprawdz czasy wtryskow, sprawdz temp silnika, wody i gazu a wtedy wszystko sie wyjasni. |
|
|
|
|
|
|
|
pawel
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: pawel
Jeżdzę: audi a8
Wiek: 42 Dołączył: 21 Sty 2010 Posty: 106 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 2010-11-28, 18:55
|
|
|
Sprawdze przy najblizszej okazji kalobracje wtryskow mialem robiona calkiem niedawno wiec mysle ze to akurat powinno byc ok
[ Dodano: 2010-12-01, 15:20 ]
Dzisiaj sprawdzilem przy wiekszych mrozach i po wywaleniu mi cat na fisie zatrzymalem i sprawdzilem reduktor i powiem ze byl cieply ale slabo a teperature mialem 90 stopni bo przelaczylem recznie sam i znow ta sama zasada chwile przejechalem na pb rozpedzilem samochod przezucilem na gaz i bez dawania gazu przejechalem troche no i wszystko bylo ok , i co to moze byc ? |
|
|
|
|
hipcio
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 19 razy Wiek: 43 Dołączył: 12 Wrz 2010 Posty: 476 Skąd: Ryki
|
Wysłany: 2010-12-01, 18:01
|
|
|
Napisz jaki dokładnie masz ten reduktor albo wklej zdjecie. |
|
|
|
|
|
|
|
pawel
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: pawel
Jeżdzę: audi a8
Wiek: 42 Dołączył: 21 Sty 2010 Posty: 106 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 2010-12-02, 00:00
|
|
|
Nie mam pojecia jakiej jest firmy ale jutro zrobie zdjecie i wstawie
[ Dodano: 2010-12-04, 14:39 ]
No i tak o to wyglada reduktor |
|
|
|
|
|