|
Autor |
Wiadomość |
Ukaniu
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy Dołączył: 07 Kwi 2016 Posty: 555 Skąd: Grodzisk/Żyrardów
|
Wysłany: 2017-08-23, 07:35 [D2 96 4.2PB
] 4HP24 Przedni most wyciek z wałka ataku.
|
|
|
Czołem,
Czy ktoś wymieniał uszczelniacz wałka ataku przedniego dyfra?
Rok temu zdejmowałem tył skrzyni co by uszczelnić wałek napędu przodu a ostatnio zauważyłem wyciek z samego dyfra.
Oglądałem to miejsce i wygląda na to, że trzeba by zdjąć dzwon/ przód skrzyni. Czyli robota z wyjęciem całego napędu - prawda to?
Pozdrawiam
- Łukasz
---
EDIT
Nie wiem czy dobrze widzę ale wychodzi, że ten simering można było przy robocie przedniego wymienić bez problemu.... |
_________________ Kot też jest Quattro |
|
|
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2017-08-26, 13:40
|
|
|
Też się do tego przymierzałem i zarówno Elsa jak i oględziny skrzyni mówiły, że od tyłu się nie da. Trzeba demontować skrzynię i odkręcać dzwon. Jak nie zapomnę to wieczorem strzelę fotkę skrzyni.
----
Edit:
Słabe fotki, ale coś tam widać. Ogólnie środkowa część skrzyni częściowo przysłania przykręcony pierścień i simmering wałka ataku i nie bardzo widzę opcję, żeby to się dało wyjąć bez rozbierania skrzyni od przodu.
|
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
|
|
|
Ukaniu
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy Dołączył: 07 Kwi 2016 Posty: 555 Skąd: Grodzisk/Żyrardów
|
Wysłany: 2017-08-26, 22:27
|
|
|
I ten simering nie wylezie zahaczając o rant tyłu skrzyni? Tych śrub wydaje się nie trzeba by ruszać.
Jak go zobaczyłem to wydawało mi się, że dało by radę - ale fakt - nie mam teraz wglądu w to miejsce.
Problem też w tym, że ten uszczelniacz jak i uszczelniacz od strony miski olejowej wycofano w tym roku w czerwcu z ASO. Michał szuka, może znajdzie. To bym chciał wstawić OEMowe
018409189.jpg
|
|
Plik ściągnięto 13 raz(y) 14,85 KB |
|
_________________ Kot też jest Quattro |
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2017-08-26, 23:11
|
|
|
Ukaniu napisał/a: | I ten simering nie wylezie zahaczając o rant tyłu skrzyni? Tych śrub wydaje się nie trzeba by ruszać. |
W sumie masz rację. Spojrzałem teraz w Elsę i faktycznie tych śrub nie trzeba odkręcać. Jeśli da się wyciągnąć wałek atakujący rozbierając skrzynię od tyłu to i simmering powinien wyjść. Gorzej z wbiciem nowego, bo z jednej strony będzie przysłonięty przez środkową część skrzyni.
Ukaniu napisał/a: |
Problem też w tym, że ten uszczelniacz jak i uszczelniacz od strony miski olejowej wycofano w tym roku w czerwcu z ASO. Michał szuka, może znajdzie. To bym chciał wstawić OEMowe |
Wiem kto taki ma na zbyciu Nówka nie śmigana, kupiony w ASO przy okazji jak robiłem tylny uszczelniacz. Z racji, że sądziłem wtedy, że się nie da go wymienić bez wyciągania skrzyni, to odłożyłem na półkę i leży sobie tak już przeszło 4 lata.
Nowy kosztował 165zł, oddam za 110 + wysyłka
|
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |