Autor |
Wiadomość |
Mrozu76
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5hp24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 23 Lis 2015 Posty: 179 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2017-07-21, 17:11 [D2 97 4.2PB/LPG
] Wymiana klockow i tarcz przod
|
|
|
Panowie jakimi torxami/imbusami przykrecone sa przednie zaciski i czym przykrecone jest jarzmo? musze wymienic tarcze i klocki, wiec musze najpierw odkrecic zacisk od jarzma, a potem pewnie samo jarzmo. przeszukalem forum i google, ale nie znalazlem odpowiedzi.
tarcze 314 i zaciski z 4 klockami jesli potrzebne |
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2017-07-21, 18:47
|
|
|
Jażmo jak pamiętam na klucz 18 a zacisk na taką większą gwiazdę ale nie pamiętam. Chyba 12 |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
kubaziel
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: AKG
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Kuba
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 33 Dołączył: 14 Sie 2015 Posty: 97 Skąd: Wroclaw
|
Wysłany: 2017-11-25, 22:12
|
|
|
czy Ktos moglby opisac lopatologicznie kolejnosc tej procedury tak, aby nie sciagnac gumowych oslon prowadnic? |
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2017-11-25, 22:45
|
|
|
To chyba się nie da, zawsze coś wyskoczy |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
kubaziel
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: AKG
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Kuba
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 33 Dołączył: 14 Sie 2015 Posty: 97 Skąd: Wroclaw
|
Wysłany: 2017-11-25, 23:03
|
|
|
a do montazu trzeba wykrecac te prowadnice? Bo innego rozwiazania nie widze |
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2017-11-26, 17:07
|
|
|
jak miałem te zaciski to nigdy prowadnic nie wykręcałem, wycigałem a póżniej sie męczyłem by osłony założyć, no już taka lipna konstrukcja tych zacisków, dlatego też między innymi postanowiłem wsadzić zestaw z D3 |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
kubaziel
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: AKG
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Kuba
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 33 Dołączył: 14 Sie 2015 Posty: 97 Skąd: Wroclaw
|
Wysłany: 2017-11-26, 23:35
|
|
|
docelowo tez takie trafia, Przemek masz 360 czy 385? |
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2017-11-27, 04:33
|
|
|
360,. Znaczna różnica do seryjnych lukasow |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
|