Autor |
Wiadomość |
mankos
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: Audi A8 D2
Dołączył: 10 Lut 2019 Posty: 12 Skąd: warm-maz
|
Wysłany: 2019-02-20, 22:41 [D2 01 4.2PB/LPG
] Brak tempomatu.
|
|
|
Witam wszystkich - jak w temacie w moim świeżo zakupionym A8 2001r. nie załącza się tempomat. Błędów odnośnie tempomatu lub pokrewnych brak. Czy można go jakoś wyprogramować? zaprogramować?... proszę o podpowiedzi. Pozdrawiam Mankos |
|
|
|
|
|
|
|
Beretti
Moje A8
Rocznik: 2014
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D4 HAVANA BLACK
Wiek: 57 Dołączył: 28 Maj 2016 Posty: 231 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 2019-02-21, 18:16
|
|
|
przyłączam się do pytania , brak tempomatu i kick-down-a , błędów brak na VCDS-ie , D2 2001 3,3 TDI |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
majkelo
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 2800
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 34 Dołączył: 24 Gru 2017 Posty: 56 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2019-02-21, 20:50
|
|
|
Można sprawdzić czy czasami nie spadło ciegno od gruszki, czy wężyki podcisnieniowe są na swoim miejscu i są szczelne oraz samą w sobie gruszke |
|
|
|
|
Beretti
Moje A8
Rocznik: 2014
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D4 HAVANA BLACK
Wiek: 57 Dołączył: 28 Maj 2016 Posty: 231 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 2019-02-22, 07:42
|
|
|
majkelo napisał/a: | Można sprawdzić czy czasami nie spadło ciegno od gruszki, czy wężyki podcisnieniowe są na swoim miejscu i są szczelne oraz samą w sobie gruszke | .
O jakiej gruszce piszesz ? mam wszystkie podciśnienia OK przełącznik w kick-down sprawny ...
Pozdrawiam |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
majkelo
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 2800
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 34 Dołączył: 24 Gru 2017 Posty: 56 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2019-02-22, 11:51
|
|
|
|
|
|
|
|
Beretti
Moje A8
Rocznik: 2014
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D4 HAVANA BLACK
Wiek: 57 Dołączył: 28 Maj 2016 Posty: 231 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 2019-02-22, 12:38
|
|
|
Toś chopie dowalił !! to ja mam w aucie coś takiego ?? sprawdzam .
Dzięki za informację |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
majkelo
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 2800
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 34 Dołączył: 24 Gru 2017 Posty: 56 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2019-02-22, 13:17
|
|
|
Nie wiem jak jest w poliftach ale w prefl jest napewno, u mnie spadło cięgno |
|
|
|
|
Beretti
Moje A8
Rocznik: 2014
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D4 HAVANA BLACK
Wiek: 57 Dołączył: 28 Maj 2016 Posty: 231 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 2019-02-22, 13:39
|
|
|
majkelo napisał/a: | Nie wiem jak jest w poliftach ale w prefl jest napewno, u mnie spadło cięgno |
nigdzie tego nie widziałem bynajmniej w komorze silnika która znam na pamięć , oczywiście 3.3 TDI ale zobaczy się , dzięki za info .. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
majkelo
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 2800
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 34 Dołączył: 24 Gru 2017 Posty: 56 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2019-02-22, 14:40
|
|
|
Możliwe że masz już sterowanie tempomatem poprzez ecu.
A druga możliwość jest taka że twoja a8 nie miała tempomatu i ktoś po prostu wrzucił ową, bo stara uległa uszkodzeniu |
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2019-02-22, 15:16
|
|
|
W polifcie nie ma tych gruszek (przynajmniej w 4.2/3.3, nie pamiętam w tym momencie jak jest w 2.8). Tam za tempomat odpowiada ECU. Do sprawdzenia czujnik pedału hamulca, manetka tempomatu (ich działanie można podejrzeć w blokach pomiarowych silnika) i kodowanie samego ECU.
Instrukcje: PB Diesel |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
|
|
|
Beretti
Moje A8
Rocznik: 2014
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D4 HAVANA BLACK
Wiek: 57 Dołączył: 28 Maj 2016 Posty: 231 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 2019-02-23, 10:37
|
|
|
gtfan napisał/a: | W polifcie nie ma tych gruszek (przynajmniej w 4.2/3.3, nie pamiętam w tym momencie jak jest w 2.8). Tam za tempomat odpowiada ECU. Do sprawdzenia czujnik pedału hamulca, manetka tempomatu (ich działanie można podejrzeć w blokach pomiarowych silnika) i kodowanie samego ECU.
Instrukcje: PB Diesel |
Dziękuje za informacje , posprawdzam i napiszę co i jak |
_________________
|
|
|
|
|
mankos
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: Audi A8 D2
Dołączył: 10 Lut 2019 Posty: 12 Skąd: warm-maz
|
Wysłany: 2019-02-24, 14:07
|
|
|
Witam zgodnie z filmikiem na youtubie zakodowałem tempomat wpisując login "11463". Dzięki wszystkim za pomoc. |
|
|
|
|
|
|
|
asusik
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 29 Kwi 2019 Posty: 14 Skąd: Skarżysko
|
Wysłany: 2019-06-08, 07:27
|
|
|
mankos napisał/a: | Witam zgodnie z filmikiem na youtubie zakodowałem tempomat wpisując login "11463". Dzięki wszystkim za pomoc. |
Jak zakodowałeś tempomat? Która grupa w meas. block? Ja wpisuje 006 i mam całokowicie co innego. |
|
|
|
|
mankos
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: Audi A8 D2
Dołączył: 10 Lut 2019 Posty: 12 Skąd: warm-maz
|
|
|
|
|
|
|
|
asusik
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 29 Kwi 2019 Posty: 14 Skąd: Skarżysko
|
Wysłany: 2019-06-08, 16:39
|
|
|
Przesyłam zdjęcia z VAGa. Aktywowałem tempomat ale mimo to wszystko bez zmian
|
|
|
|
|
|