Autor |
Wiadomość |
patr1
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Patryk
Jeżdzę: A8 D2 4.2
Wiek: 47 Dołączył: 30 Gru 2013 Posty: 26 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 2014-06-05, 06:58 [D2 95 4.2PB
] Gaśnie zaraz po odpaleniu
|
|
|
Koledzy mam dodatkowy problem w moim aucie - nieraz, zwłaszcza na ciepłym siniku przy rozruchu odpala i od razu gaśnie. Nieraz zafiksuje raz i odpali potem normalnie , nieraz dwa trzy razy i dopiero odpala. Zdarza się to raz na jakiś czas - co kilkadziesiąt odpaleń. Wcześniej pojawiał się problem z wypadaniem zapłonu na wolnych na postoju ze skrzynia w pozycji D ale od dłuższego czasu nie mam tego objawu. Jaka będzie przyczyna tych cyrków przy odpalaniu? |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-06-05, 07:17
|
|
|
nie masz lpg ?
to może pompa -spróbuj nalać więcej jak połowę baku |
|
|
|
|
|
|
|
patr1
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Patryk
Jeżdzę: A8 D2 4.2
Wiek: 47 Dołączył: 30 Gru 2013 Posty: 26 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 2014-06-05, 08:28
|
|
|
Nie zwróciłem uwagi jaki jest poziom paliwa gdy auto fiksuje ale sprawdze |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-06-05, 16:14
|
|
|
Jesli odrazu gaśnie to może stara przyczyna z kostką od immo. |
|
|
|
|
|
|
|
Marek_M
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 38 Dołączył: 25 Wrz 2013 Posty: 19 Skąd: Wrocław/ Kępno
|
Wysłany: 2014-06-05, 19:30
|
|
|
Moja miała tak samo, aż w końcu nawet za entym odpaleniem od razu gasła. Przyczyną okazał się zbyt słaby sygnał immo w kluczyku. NIe wiem co mnie pokusiło, ale spróbowałem zapasowym i problem zniknął.
Jeśli masz zapasowy kluczyk to spróbuj i daj znać. |
_________________ Szybkość bezpieczna jest bezwzględnie pojęciem względnym...
|
|
|
|
|
patr1
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Patryk
Jeżdzę: A8 D2 4.2
Wiek: 47 Dołączył: 30 Gru 2013 Posty: 26 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 2014-06-05, 21:30
|
|
|
No właśnie nie mam zapasowego kluczyka , niby można dorobić taki do tego rocznika za 200pln. A co z tą kostką od immo - jaki to problem? |
|
|
|
|
|
|
|
Marek_M
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 38 Dołączył: 25 Wrz 2013 Posty: 19 Skąd: Wrocław/ Kępno
|
Wysłany: 2014-06-05, 21:47
|
|
|
Jeśli dobrze rozumiem kolegę Apophis, to chodzi właśnie o kostkę znajdującą się w kluczyku. Być może tak jak u mnie daje zbyt słaby sygnał. Sprawdź sobie na VAGiem jeśli masz możliwość zanim wymienisz pompę paliwa i inne graty |
_________________ Szybkość bezpieczna jest bezwzględnie pojęciem względnym...
|
|
|
|
|
patr1
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Patryk
Jeżdzę: A8 D2 4.2
Wiek: 47 Dołączył: 30 Gru 2013 Posty: 26 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 2014-06-06, 08:06
|
|
|
Właśnie dałem auto na komputer - zobaczymy. |
|
|
|
|
|
|
|
Marek_M
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 38 Dołączył: 25 Wrz 2013 Posty: 19 Skąd: Wrocław/ Kępno
|
Wysłany: 2014-06-07, 07:20
|
|
|
I jak tam Kolego? już coś wiadomo?? |
_________________ Szybkość bezpieczna jest bezwzględnie pojęciem względnym...
|
|
|
|
|
patr1
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Patryk
Jeżdzę: A8 D2 4.2
Wiek: 47 Dołączył: 30 Gru 2013 Posty: 26 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 2014-06-07, 08:15
|
|
|
Tak wiadomo - taki błąd : 463A sterownik silnika zablokowany ale oprócz tego były jeszcze takie błędy:
0440 adaptacja lambda2 adaptacja addatywna za wysoka
0231 adaptacja lambda - adaptacja addatywna za wysoka,
45FC system biegu jałowego wartość do nauki górna wartość graniczna ,
4545 reg.spalania stukowego cylinder 1 , komp./funkcja przy zderzaku regul.
4066 przepływomierz masowy powietrza za niski sygnał
w serwisie powiedzieli ze jak znowu beda cyrki z odpaleniem i pojawi sie blad 463A to bedzie tak jak sugerowaliscie mi koledzy na forum. A te pozostałe błędy - z czym to sie je? |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-06-08, 07:20
|
|
|
lambda do wymiany jak nie masz lpg |
|
|
|
|
pawel27
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Pawel
Jeżdzę: s8
Dołączył: 11 Kwi 2014 Posty: 35 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2014-06-08, 14:38
|
|
|
nie musi być lambda do wymiany, tymbardziej że tutaj są aż błędy w dwóch. Wystarczy że przepływka generuje błąd lub jest nieszczelność i sterownik podleje na bogato i zaraz wyskoczy. Zacznij od podmiany sterownika lub samej przepływki i obserwuj co wypluje komp |
|
|
|
|
|
|
|
|