Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 98 4.2PB ] Tryb awaryjny skrzyni - błąd 17115  
Autor Wiadomość
lukas08 
Użytkownik



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: a8
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 33
Skąd: małopolskie
Wysłany: 2012-01-26, 12:40   [D2 98 4.2PB ] Tryb awaryjny skrzyni - błąd 17115

Witam jechałem dziś z dosyc stromej górki na bardzo śliskiej nawierzchni i jadac na 1 biegu po chwili włacza mi sie tryb awaryjny. Wyłączam samochód i wracam jeszcze raz na tą górke i to samo dalej tryb awaryjny. Później poraz kolejny rest i dałem juz na D i nic sie nie dzialo wszystko ok. wracam do domu podpinam kompa i wyskakuje błąd skrzyni"17115" wie ktoś co to może byc?
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3150
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2012-01-26, 13:05   

17115 P0731 Gear 1 Incorrect Ratio - błędny swpółczynnik przełożenia

Tutaj masz plik http://sleev.neostrada.pl...ic/usterki2.pdf jest opisany ten błąd na stronie 9.


_________________
 
 
lukas08 
Użytkownik



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: a8
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 33
Skąd: małopolskie
Wysłany: 2012-01-26, 13:21   

dziekuje.. juz wiem o co to chodzi z tym bledem ale można to samemu jakoś sprawdzic bo szczerze mówiąc nie wiem jak sie za to zabrac :-P
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3150
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2012-01-26, 13:45   

Nie mam doświadczenia w tym kierunku.. Myślę, że najłatwiej byłoby sprawdzić komputerem dane wg danych z tabelki ew. stan oleju w skrzyni, jednak może któryś z doświadczonych klubowiczów by się wypowiedział? :-P
_________________
 
 
lukas08 
Użytkownik



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: a8
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 33
Skąd: małopolskie
Wysłany: 2012-02-04, 13:45   

sprzawdziłem dzisiaj stan oleju i okazało sie ze było jakieś 0,5l za duzo ale niestety dalej bez zmian :-( takze sam już chyba wiecej nic nie zrobie, znacie moze jakiś dobry warsztat?
 
 
123mielony 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 1828
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2012-02-04, 13:54   

lukas08 powiedz czy wymieniałeś olej lub dolewałeś ?
 
 
lukas08 
Użytkownik



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: a8
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 33
Skąd: małopolskie
Wysłany: 2012-02-04, 14:03   

wymieniałem jakieś 4 miesiące temu i miałem podobny problem tylko ze wtedy tryb awaryjny właczał mi sie odrazu przy ruszaniu. wróciłem sie do tych mechaników i cos tam zrobili ze było ok do tej pory. Przed wymiana nie było problemu miałem tylko lekkie szarpniecie z P na D. Dodam jeszcze ze auto zmienia dobrze biegi i po puszczeni hamulca samo rusza.
 
 
123mielony 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 1828
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2012-02-04, 14:10   

Sprawdzałeś olej według tej instrukcji http://www.a8team.pl/topics14/76.htm czy jakoś inaczej?
 
 
lukas08 
Użytkownik



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: a8
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 33
Skąd: małopolskie
Wysłany: 2012-02-04, 14:14   

tak robiłem to według tej instrukcji. Nadmiar oleju wyciekł zakreciłem korek, a odkrecałem przy tem. 30°
 
 
123mielony 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 1828
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2012-02-04, 14:21   

To nie bardzo mam pomysł,może ktoś się wypowie kto miał jakieś przygody z tipem.
 
 
puzzel1 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: D2
Pomógł: 3 razy
Wiek: 30
Dołączył: 14 Lip 2013
Posty: 302
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2020-03-08, 16:51   

Podbijam temat, pacjent s8 d2 2001, przebieg 313k, skrzynia dobrze zmienia biegi, jedyny problem to redukcja biegu w trybie tiptronic z 2 na 1 podczas hamowania autem i zbijania biegów w dół lewarem/przyciskami na kierze (w żadnej innej sytuacji nie wpada w tryb awaryjny), są dwa błędy:
17115 - Gear 1
P0731 35-00 Incorrect ratio
18223 - Pressure control valve 1 (N215)
P1815 35-00 Short to plus - Intermittent

Chciałem spytać orientacyjnie, czy przyczyną może być sterownik skrzyni, w/w zawór mechatroniki lub może mała ilość oleju? olej zmieniany 30tys km temu, stan sprawdzę dopiero na dniach
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.