Autor |
Wiadomość |
A.kocinski
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 18 Paź 2014 Posty: 81 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2016-05-16, 07:55 [D2 00 3.3TDI
] Falujące obroty , problem z lockup
|
|
|
Cześć
Mam problem z lockupem
Mianowicie gdy zapnie lockup , zaczynają falować obroty
Przy spokojnej jeździe (tylko podtrzymanie prędkości ) około 100obr w górę i w dół
Przy przyspieszaniu jakieś 600 w górę i zapina
Tak ciągle , skrzynia wymieniona na inną to samo
Płyta sterująca wymieniona na inną to samo
Sprzęgło świeżo po regeneracji w MIDI
Podejrzewam sterownik skrzyni , miał zmienionego softa
Widać na płycie i ma zmieniony numer seryjny
Temperatura nie ma żadnego wpływu na objawy
Szukać w układzie napędowym czy w silniku ?
Lockup jak zapnie 0 obrotów uslizgu i po chwili zaczyna puszcza i spina
Objawy od 3 do 5 biegu
Nie mam już pomysłu co dalej ;(
[ Dodano: 2016-05-16, 09:06 ]
https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be |
_________________ Chętnie pomogę |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
A.kocinski
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 18 Paź 2014 Posty: 81 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2016-05-16, 08:57
|
|
|
Tego się obawiam , znów silnik do wyszarpania ;(
A silnik może mieć na to wpływ , jak by miał za ciężko i każe zmienić bieg ?
Mam drugie sprzęgło od skrzyni która jest obecnie zamontowana , tylko podmienić go to dużo roboty ;(
Chciałbym wykluczyć wszystkie inne opcje zanim zacznę znów rozbierać ;(
Zrobić logi ?
Jednak z miejsca mówię że prąd eds4 jest ok w czasie jazdy w granicach 450mA nie ma skoków i nie jest zależne od falowania obrotów ;( |
_________________ Chętnie pomogę |
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
A.kocinski
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 18 Paź 2014 Posty: 81 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2016-05-16, 09:27
|
|
|
Czyli 1200zł w plecy , MIDI nie daje 2lat gwarancji ? |
_________________ Chętnie pomogę |
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
A.kocinski
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 18 Paź 2014 Posty: 81 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2016-05-16, 09:39
|
|
|
Jestem po kontakcie z MIDI nie ma problemu wyszarpac i wysłać sprawdzą .
Pięknie się mówi tylko ;(
No to już wiem co będę robić w święta ;( |
_________________ Chętnie pomogę |
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 2016-05-16, 09:45
|
|
|
a nie lepiej by było tam podjechać na weryfikację - jak skopali regenerację to na ich koszt powinni to wygrzebać i zamontować z powrotem |
_________________ Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044 |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-05-16, 09:49
|
|
|
Czytam temat i jestem tego samego zdania. Koszt wytargania tego i i strata czasu to powinien być ich problem jeśli skopali swoją robotę. Ty nie miałeś możliwości weryfikacji tego sprzęgła bez zakładania go na auto, więc nie mają się czym wykręcić, ze założyłeś część mimo iz coś było nie tak. |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
ahadam
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 6 razy Wiek: 58 Dołączył: 26 Lip 2009 Posty: 277 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 2016-05-16, 10:03
|
|
|
Konwerter , też miałem regenerowany , wytrzymał 20 000 km , teraz mam ori zf i po problemie , koszt 4000 i mogę śmigać następne 200 , 300 tys.Błędem było , że dałem się naciągnąć na regenerowany a koszta też były nie małe |
_________________ Witam wszystkich klubowiczów , mam nadzieję że będzie miło w tym gronie i dowiem się coś więcej na temat mojego złotka |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-05-16, 10:08
|
|
|
Do sprawdzenia kosz A bo takie falowanie też może być przez jego pękające zabezpieczenie. |
_________________
|
|
|
|
|
A.kocinski
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 18 Paź 2014 Posty: 81 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2016-05-16, 14:09
|
|
|
Hyyym tylko że , pierwsza skrzynia miała identyczne objawy a była tuż po remoncie nie wierzę że ten spec od skrzyń zostawił by kosz pęknięty zwłaszcza że dawał gwarancję
Powiedz mnie kosz A nie będzie widać od spodu trzeba pompę pruć ?? |
_________________ Chętnie pomogę |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-05-16, 18:20
|
|
|
Pompa do zdarcia. |
_________________
|
|
|
|
|
A.kocinski
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 18 Paź 2014 Posty: 81 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2016-05-17, 15:19
|
|
|
Panowie nie spałem pół nocy i wymyśliłem jak sprawdzić czy to nie sprzęgło
Podpoiłem na sztywno EDS4 który jest odpowiedzialny za lockup
Okazuje się że gdy EDS4 jest wysterowany , nie ma falowania i wszystko działa jak należy
Jednak sterownik ??
[ Dodano: 2016-05-18, 17:13 ]
Czy ktoś ma informacje w jaki sposób sterownik skrzyni powinien sterować zaworem EDS4??
U mnie jest to 150mA na postoju i do 1A w czasie jazdy , tylko dziwne jest to że sygnał idzie przez sekundę a następnie 3s jest przerwy bez sygnału
Czy to tak powinno być czy sygnał powinien być liniowy i ciągły ??
Naturalnie mowa o stanie gdy jedziemy z stałą prędkością po równej nawierzchni |
_________________ Chętnie pomogę |
|
|
|
|
|
|
|
|