|
Autor |
Wiadomość |
testo89
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 41 Dołączył: 05 Wrz 2021 Posty: 6 Skąd: LU
|
Wysłany: 2021-09-05, 10:32 [D2 99 4.2PB/LPG
] Proszę o pomoc w diagnozie błędów
|
|
|
Witam . pojawił się problem z moim autem A8 D2 4.2 1999 FL, podczas porannego odpalenia i jazdy wyskoczył błąd ESP i ABS samochód jedzie bez problemów jednak na biegu N czuć jak by się dusił obroty poniżej 500rpm . Odkręcenie korka oleju zupełnie przywraca stan kultury pracy silnika do normy. Zrobiłem diagnostykę VAG i takie oto błędy pojawiły się również po skasowaniu ich i ponownym odpaleniu samochodu. błędy esp i abs są cały czas na liczniku . Prosiłbym bardziej doświadczonych w temacie od czego zacząć . Pozdrawiam Tomasz
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Chassis Type: 4D - Audi A8 D2
Scan: 25,01,03,08,11,15,16,17,18,35,37,45,55,56,57,65,67,75,76,77,02
Address 25 -------------------------------------------------------
Controller: Bitte Adress
Component: e 17 eingeben
Nie ma błędów
or DTCs not supported by controller
or a communication error ocurred
Address 01 -------------------------------------------------------
Controller: 4D0 907 560 G
Component: 4.2L V8/5V G 0001
Coding: 05753
Shop #: WSC 26557
7 Znalezione:
17833 - EVAP Purge Valve (N80): Short to Ground
P1425 - 35-00 - -
17984 - Right Engine Mount Solenoid Valve (N145): Short to Ground
P1576 - 35-00 - -
17980 - Left Engine Mount Solenoid Valve (N144): Short to Ground
P1572 - 35-00 - -
17843 - Secondary Air Pump Relay (J299): Short to Ground
P1435 - 35-00 - -
17938 - Camshshaft Timing Adjustment: Short to Ground
P1530 - 35-00 - -
17829 - Secondary Air Injection Solenoid Valve (N112): Short to Ground
P1421 - 35-00 - -
16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low
P0102 - 35-00 - -
Readiness: 0000 0000
Address 03 -------------------------------------------------------
Controller: 4D0 907 389 E
Component: ABS/ESP allrad D26
Coding: 08397
Shop #: WSC 02313
1 Błąd Zapis.:
18265 - Load Signal: Error Message from ECU
P1857 - 35-00 - -
Address 08 -------------------------------------------------------
Controller: 4D0 820 043 Q
Component: A8-Klimavollautomat D12
Coding: 00080
Shop #: WSC 02314
Nie ma błędów .
Skipping Address 15-Airbags
Address 17 -------------------------------------------------------
Controller: 4D0 919 033 BR
Component: D2-KOMBIINSTR. VDO D26
Coding: 18383
Shop #: WSC 02314
WAUZZZ4DZYN007316 AUZ7Z0X1202973
Nie ma błędów .
Address 18 -------------------------------------------------------
Controller: 4D0 265 105 G
Component: Standheizung Benzin D49
Coding: 00011
Shop #: WSC 02314
Nie ma błędów .
Address 35 -------------------------------------------------------
Controller: 8L0 862 257 G
Component: ZV-Pumpe, DWA, Funk D11
Coding: 13162
Shop #: WSC 02314
Nie ma błędów .
Address 37 -------------------------------------------------------
Controller: 4D0 035 192 N
Component: RNS 4.1 H05 BNO 0102
Nie ma błędów .
Address 45 -------------------------------------------------------
Controller: 4D0 951 177 B
Component: Innenraumueberw. D05
Coding: 00001
Shop #: WSC 00000
Nie ma błędów . |
_________________ Pozdrawiam ... |
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2021-09-05, 20:23
|
|
|
musisz szukac w elektryce, obejrzyj wiazke, przejrzyj tez bezpieczniki. Jesli evap jest otwarty to moze ciagnac lewe powietrze i wtedy przeplywka wskaze za male wartosci. |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
|
|
|
testo89
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 41 Dołączył: 05 Wrz 2021 Posty: 6 Skąd: LU
|
Wysłany: 2021-09-19, 15:26
|
|
|
Witam sprawdziłem na blokach pomiarowych kanał 002/003 i nie pokazuje żadnych wartości przepływu powietrza 0. Sprawdziłem też na kostce od przepływki iż nie ma tam 12v tylko jest na którymś kablu 5v . Czy na przepływomierzu powinno być zasilanie 12v? czy może zasilanie 5v zasila przepływkę? Byłem też na szrocie i założyłem 3 inne przepływki od różnych 4.2 ale nie było żadnych zmian. |
_________________ Pozdrawiam ... |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - mangi
Prywatność. |